Total War: Warhammer’dan Eski Dünya Güncellemesi

qWXMrR.jpg

Eski dünya, Total War: Warhammer ilk çıktığından beri büyük bir evrim geçirdi. Yeni ırkların, alt ulusların, efsanevi lordların, canavarların, büyülerin, mamutların ve daha fazlasının eklenmesiyle birlikte, asıl ırklar ve Efsanevi Lordlar giderek güçsüz bir konum aldı. Oyuncuların büyük talebi üzerine, – her çıkan yeni DLC ve FLC sürümleri ile giderek büyüdü – eski zamanı dolmuşları yeni çocuklar ile eşdeğer bir dövüş zeminine getiriyoruz.

Bütün eski Efsanevi Lordlar yeni ve ekstra sefer güçlendirmeleri ve yetenek ağaçları kazanacaklar. İmparatorluk, yapay zeka kontrolü altındayken, bütün bir eyaleti kontrol ediyor halde başlayacak ve bu ona daha güçlü bir başlangıç sağlayacak. Kaos Savaşçıları, bir yığın ince ayarlamaya ve değişikliğe uğrayacak, sefer uyumlulukları ve

Norsca Kabileleri’ni daha kolay vassalları yapma gibi. Orman Elfleri’nin sonunda yeni takipçileri var. Yeni değişiklikler ortalığı silip süpürecek. Eski Dünya artık bir uyanış içinde.
Her zaman olduğu gibi, sizin deneyimlemeleriniz ve geri bildirimlerinizle yakından ilgileniyoruz. Buna bağlı olarak bu değişiklikleri ön plana sürüyoruz. Herhangi bir karşılık istemeden bazı şeylerin rayına oturmasını istiyoruz.

Norsca İstilası

Dondurucu kuzeyin kabileleri uyandı ! Gezgin Wulfrik ve Troller Kralı Throgg av partilerine güneyde liderlik edip, karanlık tanrılarını onurlandırmak için Eski Dünya’ya layık av arıyorlar.

Onlar yüce ve ağızlarının suları akan canavarları ile tüm oyunculara yeni bir meydan okuma sunuyorlar ve onlar ayrıca Total War: Warhammer – Norsca Race Pack DLC’sine sahip olanlar için oynanabilir durumdular. Bu DLC’ye Total War: Warhammer II’yi ön sipariş edip veya DLC’yi direk olarak  Steam’dan alarak sahip olabilirsiniz.

Doğum Günü Hediyesi

Creative Assembly, bu yıl 30’una basıyor ve tarihimizdeki bu büyük kilometre taşını kutlamak için tüm oyunculara bir doğum günü hediyesi veriyoruz. ‘’30. Yıldönümü Alayı’’ 30 yeni elit ünlü birliğin oyunda kullanabilmeniz için bulunduğu bir koleksiyondur. Bu koleksiyonu TotalWar.com adresinden Total War Access hesabınız ile giriş yaparak ücretsiz bir şekilde elde edebilirsiniz. Eğer henüz Access hesabı için kayıt olmadıysanız tek ihtiyacınız olan şey e-mailinize gönderilecek bir kabul linki. Kayıt olduktan sonra envanterinize ekleyebileceğiniz başka ücretsiz içeriklerde olacak.

8dy1kk.png

Çince Dil Desteği

Total War: Warhammer’ın şu andan itibaren Basitleştirilmiş ve Geleneksel Çince metin çevirileri ile oynanabilir olduğunu söylemekten memnuniyet duyuyoruz. Çinli oyuncularımızın bunu beklerken gösterdikleri sabır için teşekkür ederiz. Total War: Warhammer II’nin Eylül ayındaki lansmanından itibaren de Çince dil seçeneği içereceğini de eklemekten mutluluk duyuyoruz.

Kaos Savaşçılarında Değişiklikler

Kaos Savaşçıları’nın oynanış deneyimini geliştirmek için, bir takım dengelemeler ve tasarım değişimleri üzerinde çalışıyoruz. Açık bir şekilde ifade etmek gerekirse, Norsca Kabilelerini vassal yapmak artık daha kolay. Ayrıca bütün Eski Dünya boyunca yapacağınız yıkım seferlerinde daha büyük bir momentum hissedeceksiniz.

Archaon, Kholek ve Sigvald’a yeni ekstra Efsanevi Lord Sefer Etkileri eklendi.

  •  Kaos teknolojisi kategorileri artık ikmal bonusları sağlıyor.
  •  Uyanmış kabileler şimdi müttefikler yerine vasallarınız olacak.
  •  Kaos Vasalları ustalarına küçük bir gelir miktarı sağlıyor.
  •  Uyanmış kabililerden elde edilen vassallar artık kendilerini daha sadık kılan özelliklere sahip.
  •  Kaos güruhları artık birim bakımını daha büyük bir miktarda azaltmaktadır.
  •  Savaş sonrası işgal seçenekleri üzerinde tekrar çalışıldı. Kaos artık sırasıyla büyüme ve ikmal ya da Kaos lehine yerle bir etme veya yağmalayıp yerle bir etme seçeneklerini kullanabilir.
  •  Infighting özelliği üzerinde yeniden çalışıldı : artık sadece Marauder birimleri infighting özelliğinden etkileniyor. Yüksek seviyeli Kaos Savaşçıları birimleri artık etkilenmiyor.
  •  Bir Norscalı fraksiyon liderini yenilgiye uğratmak, onların vassalınız yapma konusunda ki duyarlılıklarını artıracak.
  •  Archaon, Khloek ve Sigvald için yeni yetenek ağaçları.

İmparatorluk Başlangıç Pozisyonunda Değişiklikler

İmparatorluğun oyunun lansmanındaki başarısına göre İmparatorluğun ne kadar zayıf olduğuna ilişkin çok şey duyduk. Bunu ortadan kaldırmak için, İmparatorluk yapay zeka kontrolü altındayken, artık Helmgart, Eilhart ve Grunberg yerleşimlerini içeren, İmparatorluk Ayrılıkçıları’nın oyunun başında kontrol ettiği eyaletin tam kontrolü ile başlıyor.

Altdorf’un kendisi ile birlikte bu, İmparatorluğa daha istikrarlı ve karlı bir işbölümü anlamına gelen tam bir vilayet kazandırıyor ve Karl Franz ve Balthasar Gelt’in yeni yetenek ağaçları ve kampanya etkileri ile birleştiğinde, bu onlara daha büyük bir savaş avantajı konumu veriyor. Bu değişikliğin oyunu nasıl etkileyeceğini merak ediyoruz, bu nedenle bizi her zaman ki gibi platformlarda yayınlamaya devam edin.

Orman Elflerine Yeni Takipçiler

Athel Loren’in detaylı (ve tehlikeli!) bir araştırması yapıldıktan sonra, Nihayet Orion için yeni takipçiler, Durthu ve onların sadık Lordları için bir sıçrama ortaya çıkardık. Bu üçkağıtçılar Parravon’da birlikte tatil yapıyorlardı…

  • Dryad Spy (Orman Perisi Casusu)
  • Royal Standard Bearer (Standart Sadık Taşıyıcı)
  • Hunting Hound (Av Tazısı)
  • Young Stag (Genç Erkek Geyik)
  • Hawk Companion (Şahin Refakatçiler)
  • Elder Scout (Kadim İzci)
  • Eternal Guard Commander (Ebedi Muhafız Komutanı)
  • Vaul’s Anvil Smith (Vaul’un Örs ve Demiri)
  • Wardancer Drummer (Savaşdansı Davulcusu)
  • Forest Spirit (Orman Ruhu)

Efsanevi Lord Değişiklikleri

Birçok Efsanevi Lord yeni kalıcı sefer etkileri kazandılar.

Karl Franz, yeni lordlarının yetiştirilme seviyelerini 2 arttırıyor.

  •  Volkmar The Grim, ulusu için büyülü eşya düşürme ihtimalini arttırıyor.
  •  Thorgrim Garezgetiren, yeni yetiştirilen çekiççilerinin deneyimlerini arttırıyor.
  •  Demiryumruk Ungrim, tüm birimlerin hızını %10 arttırıyor.
  •  Demirpost Grimgor’un kuvvetleri düşman topraklarında ‘fightiness’ kaybetmez.
  •  Kasap Azhag  ulusunun araştırma hızını arttırıyor.
  •  Archaon Ebediseçilmiş, tüm uluslarla diplomatik bir olumsuzluk yaşıyor.
  •  Kholek Suneater’ın ordusunun, pusuya düşürülme şansı arttı.
  •  Muhteşem Sigvald’ın artık Norscanlı kabileler ile diplomatik bir bonusu var.
  •  Khazrak Tek Göz, Bestigor Sürüleri’nin hücum bonusunu arttırıyor.
  •  Malagor The Dark Omen, diğer Canavaradam Savaşsürüleriyle diplomatik bir bonus kazanıyor.
  •  Mannfred Von Carstein, yeni yetiştirilen Mezar Muhafızları’nın ve Kara Şovalyeleri’nin deneyimini arttırıyor.

Denge Değişiklikleri

  • Dragon Ogre Shaggoth
    + 50 Zırh
  • Kholek
    + 30 Zırh
  • Minotorlar
    – 100 Bakım Masrafı
  • Minotorlar (Kalkanlı)
    – 100 Bakım Masrafı
  • Minotorlar (Büyük Silahlar)
    – 100 Bakım Masrafı
  • Crypt Dehşetleri
    + 100 Bakım Masrafı
  • Terrorgheist
    – 200 Bakım Masrafı
  • Orman Ejderi
    – 300 Bakım Masrafı
  • Cüce Topu
    + 38 Bonus vs Büyük Birimlere
    Reduced Calibration Area (Daha isabetli)
  • Cüce Kısa Ok Fırlatıcı
    + 24 Bonus vs Büyük Birimlere

Bug Düzeltmeleri

  1. Co- op kampanyalarında, oyuncular artık doğrudan bir quest savaşına gidebilir ve tamamlanamayan, daha önce görevin tamamlanmasını engelleyen görevleri kapatabilirler.
  2. Yüksek Doku Kalite Ayarlarında çoğunlukla siyah görünen bazı Bretonnia Şovalyesi dokuları düzeltildi.
  3. Canavaradam Devi’nin boynundaki madalyona yakın olan dokular düzeltildi.
  4. Karl Franz olarak Büyük Sefer’e başlanıp, sefer yüklenirken nadirde olsa oyunun çökme sorunu düzeltildi.
  5. Düşman piyade ile yakın dövüşteyken Orman Elfleri Şahin Sürücüleri Biriminin animasyonları (yavaşlamanın azalması) geliştirildi.
  6. Paladin kahramanının Savaşatı sürerken bir saldırı animasyonu sırasında kalkanını kaybedebileceği bir hata düzeltildi.
  7. Bestigor sürüsü yakın dövüşe girdiğinde , ekseni etrafında artık elleri ile saldırı ve dönme saldırısı sırasında oluşan yanlış hizalanma sorunu düzeltildi.
  8. Kraliyet Pegasus Şövalyeleri’nin yakınlaştırıldığında görülebilen, mızraklarının tutuş şekli geliştirildi.
  9. İmparatorluğun Generali, Hippogryph kullandığında işlemeyen animasyonu geliştirdi.
  10. Kaos büyücüleri artık art arda iki kez Searing Doom yeteneklerini kullanamayacaklar.
  11. Bretonnia’daki Geniş Pulluk teknolojisi, artık altyapı binalarının inşaat maliyetini doğru bir şekilde azaltacak.
  12. Yapay zeka kontrolündeki Vampir Kontları, oyuncu Von Carstein oynarken, Ünlü Alay birimlerini artık yetiştiremeyecekler.
  13. Oyuncuya, bir Kahraman’ı yerleştirmesi gereken bir görev gelirse, oyuncu şimdi Kahraman’ı yerleştirmek için birim değiştirme sistemini kullanabilir.
  14. Artık isyancılar yerleşim yerlerini daha fazla işgal ediyor.
  15. Çok oyunculu kampanyadaki boya tuşları düzeltildi.
  16. Archaon menzili dışındaki bir birimin üstünde Archaon’un Fireball yeteneğini kullanması için emir verilirse, artık otomatik olarak menzile girip ondan sonra yeteneğini kullanıyor.
  17. Az sayıda duman efektleri / bulanıklığı, kuşatma haritalarının kenarlarında artık birkaç kullanıcı tarafından deneyimlendiği üzere siyah görünmüyor.
  18. Under-Morking artık otomatik olarak over-Gorking ve vice-versaya sebep olmuyor.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV