Total War: WARHAMMER III’te 2.3 Yaması

unknown.png

Total War: WARHAMMER III için 2.3 yaması 22 Kasım’da çıkıyor.

Önemli Değişiklikler

Oyun Sonu senaryoları için özelleştirme ayarları multiplayera eklendi, bu ayarlar üzerinden hangi senaryoların tetiklenebileceğini, senaryonun hangi turdan sonra tetiklenebileceğini belirleyebiliyor, dilerseniz oyun sonu senaryolarını tamamen kapatabiliyorsunuz.

Görsel

Total War: WARHAMMER I’deki orijinal 8 efsanevi lordun seçilme videoları yenilendi.

  • Karl Franz
  • Balthasar Gelt
  • Mannfred Von Carstein
  • Heinrich Kemmler
  • Thorgrim Grudgebearer
  • Ungrim Ironfirst
  • Grimgor Ironhide
  • Azhag the Slaughter

Görsel

Oynanış Değişiklikleri

  • Mortal Empires ve Realm of Chaos haritasından birçok landmark Immortal Empires haritasına eklendi.
  • Monogod ırklar için Immortal Empires başlangıç konumlarının yakınlarına yeni landmark seçenekleri eklendi.
  • Immortal Empires haritasına, Mortal Empires ve Realm of Chaos’tan henüz aktarılmamış olan 10 bölmeli yerleşimler aktarıldı.
  • Nurgle, Tzeentch, Khorne ve Slaanesh için yeni landmarklar eklendi.
  • Savage Orc garnizon binalarının küçük yerleşim muharebesi tetiklememesine sebep olan hata giderildi.
  • Çevre türlerinin muharebelerde doğru yansıtılmamasına sebep olabilen hata giderildi.
  • Bretonya’nın özel kaynağının (Chivalry) Breton olmayan ırklara verilebilir görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Pusu mevkisinde olan bir orduya saldırıldığında düşman artık takviye getirebiliyor.
  • Sires of Mourkain artık bir ordudan fazlasına sahip olabiliyor.
  • Birim sütunlarında, yanyana duran birimlerin iç içe geçmemesine yönelik geliştirmeler yapıldı.
  • Bir yerleşime girerken birimlerin iç içe geçmemesine yönelik geliştirmeler yapıldı.
  • Multiplayer kazanma koşulu, artık takımınızda olmayan tüm oyuncuların başkentini ele geçirmenizi gerektiriyor, böylelikle eşzamanlı olarak hem zafer hem yenilgi ekranı alınmıyor.
  • Kaydedilen bir oyuna geri dönüldüğünde oynanılan ülkenin değişmesine sebep olan hata giderildi.
  • Yapay zeka oyun sonu senaryosuna ait bir ırka karşı savaşa katılma taleplerine daha sıcak bakıyor.
  • Vasal ülkeler artık koruyucularının savaşlarına katılıyorlar.
  • Khaine Kılıcı ikilemleri artık ikilem panelinde ilgili eşyaya dair detaylar gösteriyor.
  • Karakterlerin sadakatine bağlı olarak tetiklenen ikilemlerde artık karakterlerin sadakat değerlerini görebiliyorsunuz.
  • Yapay zeka artık kendisinden uzakta bulunan oyuncunun barış teklifine daha sıcak bakıyor.
  • Tomb Kings, Vampire Counts, Skaven ve daha birçok ırk için denge değişiklikleri.
  • Yeni zorluk ayarlarıyla yapay zekanın büyülerden, topçulardan ve diğer menzilli ataklardan kaçınmasında değişiklikler.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV