Total War: WARHAMMER III’te 1.3 Yamasına Bir Ön Bakış

Bu günlükte Warhammer III’e gelecek 1.3 yamasından söz ediliyor.

İyi günler Total War Warhammer III fanları! Son birkaç haftadır oyuna gelecek Ölümsüz İmparatorluklar kampanyası hakkındaki yazılarımızı umarım beğenmişsinizdir. Ağustostan önce Warhammer III’e gelecek daha çok şey var. Bunlardan biri de inanır mısınız bugün konumuz olan 1.3 yaması.

1.3 Yamasına Bir Ön Bakış

1.1 ve 1.2 gibi öncüllerine nazaran 1.3 daha küçük bir yama olacak. Bunun en büyük sebebi çoğu kaynağımızı Ölümsüz İmparatorluklar ve yanında gelecek 2.0 yamasına aktarmış olmamız. Bunun yanında 1.3’ün asıl amacı oyuncuların şikayet ettiği çeşitli sorunları giderip oyunu Ağustosta alacağı devasa içerik genişlemesine hazır bir hale getirmek.

Aşağıda 1.3 ile özellikle oyuncuların şikayetleri sonucunda tespit edilip giderilen sorunların sadece bir kısmını görebilirsiniz. 

Şanlı Birliklerin İkinci Grubu

7 tane daha şanlı birlik oyuna eklendi. Eklenen ilk grup gibi bu birlikler oyundaki ana ırklara daha geniş bir birlik yelpazesi sunmayı amaçlıyor.

Karakter Özellikleri ve Yetenek Ağacı Çalışması

Warhammer III’ün çıkışından beridir söylenen şeylerden efsanevi lordların yenilmesi üzerine kazanılan karakter özelliklerinin yeterince ödüllendirici olmayışıydı.

Bununla beraber karakterlerinizin ve efsanevi lordlarınızı daha etkili bir şekilde geliştirmeniz için yetenek ağaçlarının da üstünden bir kez daha geçtik. Bunun aynı zamanda ordularını yenilemekte zorlanan ırklara da faydalı olacağını düşünüyoruz. Son olarak bu konunun detaylarını 1.3’ün çıkışı ile irdelemeye devam edeceğiz.

Kaos’un Toprakları

Kaos’un Toprakları kampanyasına ince ayar çekmeye devam ediyor ve yaptığımız değişiklikleri aşağıdaki gibi sıralıyoruz.

  • Yapay Zeka Ruhların Demirhanesine ışınlandığı zaman -eğer oyuncu ordularından herhangi biri bunu yapmak için uygun pozisyondaysa- oyuncuya ışınlanıp yz ile karşılaşması için bir uyarı gelecek. Bu sayede oyuncu Yz orduları belirene kadar Ruhların Demirhanesinin önünde kamp kurmak zorunda kalmayacak.
  • Be’lakor ile yapacağınız son karşılaşma oyuncunun zamanını daha az cezalandırıcı olacak ve daha az zamanınızı yiyecek.

Bazı ayarlamalar özellikle Tzeentch’in diyarına da yapıldı.

  • Artık oyuncu ışınlanma bölgelerine girdiği/çıktığı zaman mühürler kendilerini gösterecek.
  • Ordunuzu hareket ettirmek için kullandığınız aksiyon puanları artık ilgi noktaları ile etkileşime girdiğinizde kaybolmayacak.
  • Yz final bölgesine girmeden önce artık sekiz kez ışınlanmak zorunda.

“Yolların Değişimi”ni Kullanan Yz

Tzeentch yzsinin Yolların Değişimini kullanma şekli oyunun başından beridir oyunculara resmen acı çektiriyordu. Bu nedenle iki önemli değişiklik yaptık.

  • Küçük Tzeentch fraksiyonları artık Yolların Değişimini kullanmayacak.
  • Yolların Değişimini yeniden kullanmak için gereken süre arttırıldı.

Chatay’ın Tarruz Düzeni

Bu senenin başında sözünü verdiğimiz üzere Chatay’ın atak düzeni yeteneğini geliştirmek için düzenlemeler yapıldı. Hem yakın savunmaları arttırıldı hem de daha fazla karşılaşma araması için davranış düzenleri değiştirildi.

Kurgan Ortaya Çıkma Oranları

Sürekli bir şekilde Kurgan üretilerek Kurgan Ordularının kurulmasını engellemek için çeşitli değişiklikler yapıldı.

Miao Ying artık “Fırtınanın Gözü”ne Sahip

Miao Ying ejderha formundayken artık gerektiği gibi Fırtınanın Gözü yeteneğini kullanabiliyor.

Birimlerin Cevap Verme Yeteneği

Büyük birlik ve kahramanların eş animasyonları, birimlerin bir yerleşkeye girerken nereyi kullandığı ve geri çekilme emirlerini nasıl uyguladığı gibi çeşitli komutların uygulanma şekilleri geliştirildi.

Yz’nin Arka Hatta Olan Dikkati

Savaşlarda daha anlamlı taktiklerin uygulanabilmesi için yz’nin arka hattaki birliklere de odaklanabilmesi bizim için bir problemdi. Bu problemi çözmek aynı zamanda kuşatma savaşlarındaki taktiklerin iyileştirilmesini sağlayacak.

Kullanmaması Gereken Yetenekleri Kullanan Yz

Yerlerince oyuncu olsaydı kullanmayacağı yetenekleri kullanan yzler ile karşılaştık. Bu durum isteğimiz dışındaydı ve yz’nin bu haksız avantajını gidereceğimizden emin olabilirsiniz.

Veba Yıpranması

Vebaların olması gerekenden de zorlu olduğu şikayetlerini aldık. Durumu düzeltmek için vebanın süresini ve yıpranma gücünü ayarlayacağız.

Kara ve Hakimiyet Muharebeleri Artık Oyuncu Sıralamasına Sahip

Yeteneklerinizi test etmeniz için Kara ve Hakimiyet Muharebelerinde denginiz oyuncular ile savaşabileceksiniz.

1.3’ten Çıkarıldı

1.3 ile bir sürü değişiklik gelse de daha önceden 1.3 ile geleceğini söylediğimiz bir değişikliği bu yamada çıkartmamaya karar verdik. Bütün projelerde olduğu gibi düzgün bir çıkış için test edip geliştirmeye devam edeceğiz.

Meydan Savaşlarının Frekansını Arttırmak (Kampanya)

Özellikle kuşatma ve yerleşke savaşlarının sayısı hakkındaki şikayetlerinizden sonra kampanyayı deneyimlerken kuşatma, meydan ve küçük yerleşke muharebelerinde sağlıklı bir oran yakalamanızı istiyoruz. Bu sorunu bundan sonraki yamada çözeceğiz o yüzden takipte kalın!

30 Haziranda Geliyor!

Son olarak büyük soruyu yanıtlayalım. 1.3 yaması ne zaman çıkıyor? Cevabımız 30 haziran.

Yazar: Akın Yıldızlı

Strateji oyunlarını seviyorum.

Henüz yorumlanmamış.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • FADYORYA: 1 ve 2. oyun epic gameste, 3. oyun steam'de olursa immortal empires olmuyor değil mi? üçünün de aynı platformda olması gerekiyor
  • Wandervals: 1.14 Sürümü için yama güncellemesine ihtiyacımız var.

KATEGORİLER

ARŞİV