Total War tarafından paylaşılan bu yazıda 1.1 yamasına dair bilgiler veriliyor.
Total War: WARHAMMER III’ün 1.1 güncellemesiyle birlikte çeşitli mekanik değişiklikleri, hata giderimleri, denge değişiklikleri yapılıyor, oyuna 2 yeni Domination haritası ekleniyor.
Yama Özeti
- Oyunun çökmesine sebep olan birçok hata giderildi.
- Çeşitli performans iyileştirmeleri yapıldı.
- Kaos Diyarları mekaniklerinde geniş çaplı değişiklikler yapıldı.
- Efsanevi Lord terhis edildiğinde artık İkmal Hattı değerleri doğru bir şekilde güncelleniyor.
- Oyuncuların Prologue’u tamamlayamamasına sebep olabilen bazı hatalar giderildi.
- The Daemon Prince (nam-ı diğer Daniel) güçlendirildi.
- Daemons of Chaos hediyelerinde denge değişiklikleri yapıldı.
- Birçok ırk ve ırklara has bazı birimlerde denge değişiklikleri yapıldı.
- Arnheim ve Battle for Itza haritaları Domination moduna eklendi.
- Domination modunda önemli değişiklikler yapıldı.
- “Corrupted” özellikleri, artık karakter spesifik bir yozlaşma türünde daha az yozlaşmaya sahip bölgelerde yer aldıkça siliniyor.
- Everlasting Gift, artık Gift of Slaanesh’in bazı etkilerini devredışı bırakmıyor.
- Kaos Diyarlarına girildiğinde devreye giren negatif özelliklerin etkisi %50 düşürüldü.
- Daemon Efsanevi Lordlar, artık kendi Kaos Tanrılarının topraklarına girdiğinde negatif özellik edinmiyor.
- Kaos Diyarlarının negatif özellikleri, bir Efsanevi Lord orada survival muharebesi kazandığında siliniyor.
- Forge of Souls’ta bir yapay zeka ülkenin önünü kestiğinizde, Efsanevi Lord 15 turluğuna yaralanmak yerine topladığı tüm ruhları kaybediyor.
- Müdaafa bina zinciri artık inşa edildikleri eyaletlerdeki riftleri engelleyebiliyor.
- Oyuncular artık Forge of Souls’ta, bir ordunun Efsanevi Lordunu sıradan bir Lordla değiştiremiyorlar.
- Muharebelerde birimler artık verilen emirlere daha hızlı reaksiyon veriyor ve düşmana yöneliyor.
- Menzilli ürünler artık sur vb. yapılara bağlandıklarında daha yavaş atış yapmıyorlar.