Total War: Warhammer 2 – The Hunter & The Beast

Warhammer 2 - The Hunter & The Beast

Warhammer 2’nin yeni lord paketi The Hunter & The Beast 11 Eylül 2019’da çıkıyor.

Türkçe altyazılı duyuruluş fragmanı için tıklayın.

The Hunter & The Beast Total War: Warhammer 2 için hazırlanan yeni lord paketi, oyuna Warhammer evreninden 2 rakip Efsanevi Lordu ekliyor. Bu lordların her ikisi de kendisine has görevlere, mekaniklere, birimlere ve oynanış stiline sahip olmakla birlikte hem Eye of the Vortex hem de Mortal Empires senaryolarında oynanabiliyor, custom ve multiplayer muharebelerde seçilebiliyorlar.

The Hunter & The Beast neler içeriyor?

  • İki yeni Efsanevi Lord: Markus Wulfhart (Empire) ve Nakai the Wanderer (Lizardmen)
  • İki yeni Lord türü: Hunter General ve Ancient Kroxigor
  • İmparatorluk için 4 yeni Kahraman birimi.
  • Yeni senaryo mekanikleri, görev zincirleri, efsanevi eşyalar ve yetenek ağaçları.
  • İmparatorluk için yeni birlikler: Archer, Huntsmen ve War Wagon
  • Lizardmen için yeni birlikler: Dread Saurian, Sacred Kroxigor, Razordon Hunting Pack
  • Yeni Regiments of Renown birlikleri.

GIF_2.gif?t=1567177107

Markus Wulfhart

Markus Wulfhart’ın kendisine has 3 farklı mekaniği var.

1. Wulfhart’ın Avcıları

Wulfhart Lustria’nın dört bir köşesine yayılan 4 farklı avcıyı bulup onları himayesi altına katmaya çalışabilir. Her avcı kendisine has özel yeteneklere ve hikayelere sahip.

  • Jorek Grimm usta bir mühendis, bazı sıradışı fikirleri sonrasında ülkesinden kovulunca Lustria’yı keşfe çıktı.
  • Rodrik L’Anguille bir zamanlar Paladin’di, yaptıkları sonrasında sürgün edildi ve hala geçmişindeki bu lekeyle baş etmeye çalışıyor.
  • Hertwig Van Hal yetenekli bir doktor ve cadı avcısı, intikam almak adına ülkesinden çok uzaklara geldi.
  • Wydrioth’lu Kalara bir Waystalker, kendisini affettirmek adına Athel Loren ormanlarından Lustria’ya geldi.

2. İmparatorluk Yetkisi

Wulfhart’ın senaryodaki ilerleyişi İmparatorluk Yetkisini ne kadar doldurabildiğiyle ölçülüyor. Başarılı seferler ve diğer senaryo aktiviteleri bu oranın artmasını sağlıyor. Daha yüksek İmparatorluk Yetkisine sahip olmasıyla Wulfhart İmparatorluk Takviyeleri ismindeki sistem aracılığıyla daha yüksek kalite birlikler elde edebildiği gibi, bu birlikleri güçlendiren çeşitli bonusları ve özel binaları aktifleştirebiliyor. Bu durum aynı zamanda Lizardmen ile olan ilişkilerini kötüleştiriyor.

Eye of the Vortex senaryosunda İmparatorluk Yetkisini yükseltmek nihayetinde Nakai the Wanderer’in Markus Wulfhart’a meydan okumasıyla sonuçlanacak. Mortal Empires sandbox bir yapıda olduğu için senaryonun gidişatı tamamen size kalmış durumda.

3. Düşmanlık

Wulfhart’ın yağmalamaları bir yerden sonra yerel halkta düşmanlığa sebep olacak. Bu düşmanlık 5 farklı kademede ele alınıyor, yağmalama bu kademelerde yükselmenize sebep olduğu gibi, pasif kalmak da bu kademelerde düşüşe sebep oluyor. Her kademenin Wulfhart’a verdiği bir negatif etki söz konusu. Ancak Düşmanlık seviyesi yükseldikçe İmparatorluk Takviyelerinden daha sık aralıklarla yararlanabiliyor. Bu takviyelerin gücünü ise daha önce bahsettiğimiz İmparatorluk Yetkisi mekaniği belirliyor.

En yüksek Düşmanlık seviyesinde Markus çeşitli eksiler alırken, onu ortadan kaldırmaya yönelik özel bir Lizardmen ordusu kurulacak. Bunla birlikte İmparatorluk Takviyesi edinen Markus’un Düşmanlık barı resetlenmeden önce belli bir tur süresi boyunca hayatta kalması gerekecek.

GIF_3.gif?t=1567177107

Nakai the Wanderer

Nakai the Wanderer’in kendisine has 4 farklı mekaniği var.

1. Sıcakkanlı İstilacılar

Eye of the Vortex senaryosunda Nakai Lustria’yı Lizardmenlerin elinde tutmak zorunda. Ormanın kenarlarında kurulan bu koloniler ortadan kaldırılmalı. Dört çok tehlikeli Avcı sıcakkanlılarla iş birliği yapıyor gibi görünüyor, onları avladıktan sonra liderlerini destansı bir muharebede yenilgiye uğratmak senin elinde (sadece Vortex senaryosunda.)

2. Yeni Horda Mekanikleri

Nakai’nin ülkesi kendisine has bazı Horda mekaniklerine sahip. Ülkedeki her ordu Encampment emri verildiğinde bir yerleşim altyapısı kurabiliyor. Bu altyapı horda ilerlediğinde korunuyor ve ileride tekrar Encampment yapıldığında üstüne eklemeler yapılabiliyor. Eğer horda yok edilirse tüm geliştirmeler kaybediliyor.

Sadece Nakai’nin hordası yeni birimler açabilir, ülkedeki diğer hordalar Nakai’nin açtıkları birlikleri Global Recruitment üzerinden elde edebiliyor. Bu ‘küçük’ hordalar yine kendilerine has altyapıya ve bina ağaçlarına sahip, ancak bunların bazıları birim açmaktansa asker çıkartma sürelerini kısaltmaya odaklanıyor.

3. Büyük Planın Savunması

Nakai oyuna Defenders of the Great Plan isminde bir vasal ile başlıyor. Bunlar Tapınak Şehirlerinin koruyucuları. Nakai’nin orduları bir şehri ele geçirdiğinde bu şehri koruyuculara vermeyi seçebilir, eğer bunu yaparsa buradaki tapınağın hangi tanrıya adanması gerektiğine karar vermesi gerekiyor. Spesifik bir tanrı için daha fazla tapınak kuruldukça Nakai ve ülkesi daha büyük bonuslar elde ediyor.

Bu tapınaklar Old Ones’ Favour isminde özel bir kaynak edinmenizi sağlıyor, bu kaynak sayesinde Nakai özel ritüeller gerçekleştirip vasallarına yardım edebilir, vasallardan elde edinilen geliri yükseltebilir, Blessed Spawning isminde birimler çıkartıp yeni Kahramanlar üretebilir.

4. Özel Ritüeller

Nakai birlikleri ve kendisine has mekanikleriyle bağlantılı 3 yeni ritüele sahip:

  • Bağlılık Ritüeli: Nakai’nin vasallarının topraklarında olan düşmanlara yıpranma veriyor.
  • Yeniden Doğuş Ritüeli: Nakai’nin vasalı Defenders of the Great Plan’ın başkentinde bir ordu çıkartıyor.
  • Ustalık Ritüeli: Bu ritüel Kroxigorların, Sacred Kroxigorların ve Kroxigor Ancientlerin üretim seviyelerini yükseltip, silah ve zırh güçlerini arttırıyor.

Eklentiyle birlikte çıkacak olan ücretsiz yama neleri içeriyor?

The Hunter & The Beast eklentisiyle birlikte çıkacak olan ücretsiz yamayla oyuna Lizardmen Lordu Gor-Rok, Mortal Empires’ta senaryo haritası değişiklikleri, İmparatorluk Kale Muharebeleri, Balthasar Gelt için yeni başlangıç noktası ve İmparatorluk için Eski Dünya güncellemesi içeriyor.

  • İmparatorluk sınırlarında yeni topraklar (Solland) ve bölgeler.
  • İmparatorluk ve komşuları arasında yeni dağ geçmişleri, High Elf kapılarına benzer İmparatorluk Kale muharebeleri.
  • Drakwald ve Wasteland bölgelerinde yeni Greenskin ve Wood Elves ülkeleri.
  • Balthasar Gelt yeni bir başlangıç noktasına sahip.
  • İmparatorluk co-op campaigni artık oynanabilir.
  • İmparatorluktaki Makam sistemi yerini Elektör Kontlar sistemine bırakıyor.
  • Prestij ve İmparatorluk Otoritesi ile elektörler üzerindeki hakimiyetinizi arttırmanız gerekiyor.
  • Yönetilecek 13 Elektör Kont pozisyonu mevcut.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Ali: 1.13 çevirisi ne zaman gelecek acaba
  • Ali: 1.13 çevirisi ne zaman gelecek tarih belli mi

KATEGORİLER

ARŞİV