Total War: Three Kingdoms 1.3.0 Yaması, yeni efsanevi karakterler, multiplayer savaş dengelemeleri gibi değişiklikleri içeriyor.
Yeni Efsanevi Karakterler
- Guo Jia, Huang Gai, Jia Xu, Pang Tong yeni efsanevi karakterler.
- Seferde ve savaşlarda özel tasarımlara sahip olacaklar.
- Artık özel ve multiplayer savaşta seçilebilirler.
- Gua Jia ve Jia Xu artık özel birim yetiştirme eventlerine sahip.
- Eğer oyuncu Xun Yu’ya sahipse artık Guo Jia’nın da oyuncuya katılma ihtimali var.
- Oyuncunun ülkesi, Jia Xu’nun ülkesinden önemli ölçüde daha yüksek prestije sahipse Jia Xu’nun oyuncu ülkesine katılma ihtimali var.
Guo Jia
Guo Jia, Cao Cao’nun en iyi stratejistiydi. Sun Ce’nin ölümünü öngörüp Cao Cao’ya Çin’in kuzeyini fethetmede destek olmuştu. Eğer zamansız bir şekilde ölmeseydi Guo Jia, Cao Cao’ya tüm Çin’i birleştirme yolunda da destek olabilirdi. Red Cliffs savaşından sonra Cao Cao: “Guo Fengxiao olmasaydı bu kadar iyi durumda olamazdım” demiştir.
Huang Gai
Huang Gai, Red Cliffs savaşında kilit rol oynayan usta bir savaşçıydı. Huang Gai sert olmasının ve ciddi görünüşünün yanında güçlü bir disiplinci olarak da bilinirdi. O, her savaşa gittiğinde emrindeki askerleri onun saygısını kazanmak için birbirleriyle yarışırlardı. Huang Gai, Sun ailesine tam sadakatliydi ve gençliğinden beri onları takip etmekteydi.
Jia Xu
Tam bir kurnaz figür olarak ortaya çıkan Jia Xu, Wancheng savaşında Cao Cao’yu öldürmeye en çok yaklaşan kişiydi. Cao Cao, Dian Wei’nin kahramanca son direnişi ve Cao Ang’ın babasına atını vermesi ile son anda kaçabilmişti.
Pang Tong
Yavru Anka olarak bilinen Pang Tong, Zhuge Liang’a eş değer bir zeki askeri stratejisttir. En büyük hilelerinden biri Cao Cao’yu Red Cliffs savaşında gemileri birbirine bağlamaya ikna etmesidir.
Multiplayer Savaş Denge Değişiklikleri
Dereceli Multiplayer savaşlardaki çeşitli sorunları gidermek için Kahramanlar bir dengelemeden geçtiler. Yeteneklerin efektifliğini düşürmek yerine çoğu karaktere yetenekler kullanıldıktan sonra süre kısıtlamaları veya karşıt yetenekler eklenerek karakterler dengelendi. Ayrıca aynı Kahramanların 2-3 adet seçilip nispeten güçlü yeteneklerinin sürekli kullanılarak istismar edilmesinin önüne geçmek için Kahramanlar artık yalnızca bir kere seçilebilir yapıldı. Bunun yanında bazı küçük denge değişiklikleri de yapıldı.
Komutan Türü Yenilenmesi
Topluluk geri dönüşlerine yanıt olarak Komutanlar artık daha belirgin amaçlara ve daha geniş birim havuzlarına sahipler. Komutanlar artık belirli çok yönlü ve genel rollere sahipler. Bu durum onlara her çeşit birim havuzlarından daha geniş seçenekler ve daha geniş ordu formasyonu seçeneği sunuyor. Bu sayede Kahramanlar daha genel rollere sahip olurlarken spesifik kahraman türlerinde daha az kendine has özellik anlamına geliyor.
Birim VS Kahraman Dengelenmesi
Serüven modunu daha rekabete açık bir boyuta getirmek için iyi yönetilen bir ordunun güçlü Kahramanlara karşı iyi olabilmesini sağlayan bazı değişiklikler yaptık. Artık iyi konumlandırılmış mızraklı piyadeler ve kalkan duvarı yapmış piyadeler Kahramanları atlarından düşürerek hareketliliklerini azaltabilecekler. Ayrıca yaya haldeki Kahramanlara fazladan risk katmak için Kahramanları ok atışına daha dayanıksız hale getirdik.
Bunların yanı sıra çeşitli küçük çaplı hata giderimleri ve dengelemeler.