Total War: Arena’da Yeni Arayüzler ve Denge Değişiklikleri

Total War: Arena için yazılmış bu günlükte savaş-sonrası yeniliklerinden ve denge değişikliklerinden bahsediliyor.

Merhaba Kumandanlar,
Yol haritası güncellemesinde sinerjiniz olan insanlara ulaşmanızı sağlayacak daha fazla sosyal özellikler ekleyeceğimiz hakkında konuşmuştuk. 3.1.6 yamasıyla “Yakın Zamanda Oynananlar” listesi duyuruldu. Bunun yanında üzerinde çalıştığımız başka özellikler de var. Bunlar hakkında konuşmadan önce 3.1.6’nın gecikmesi hakkında özür dilemek istiyoruz. Maalesef, kontrolden çıkan bazı meseleler sebebiyle yapımı tamamlama ve doğru bir şekilde test etmede problemler yaşadık. Fakat bu gecikme durumu sadece bu yamayı etkileyecek ve gelecekteki çalışma takvimimizi etkilemeyecek.

Savaş-sonrası özellikleri konusunda da en son maç yaptığınız kişilerle bir lobi oluşturan yeni bir savaş-sonrası yazışma sistemi geliştirdik. Şimdilik bu özellik sizinle aynı bölgedeki oyuncular ile sınırlı fakat global oyun geldiğinde bu özellik de tüm oyuncular için gelecektir.

Savaş esnasındaki iletişiminizi de geliştirmek istiyoruz. 3.1.7 ile bazı ana komutaları vermenizi sağlayan daire ekleyerek (merkezi savun, geri çekil, ilerle, vs.) savaş esnasındaki iletişim özelliklerini geliştiriyor olacağız. Ayrıca bu komutalar oyuncuların kendi dillerine çevirileceği için dil bariyerleri de asılmış olacak.

Bunun yanında En değerli oyuncu (MVP) ve savaş sonu ekranındaki görüntüsünü yeniden elden geçiriyoruz. MVP ekranı sadece en çok puan alanı göstermek yerine daha fazla oyuncuyu gösterecek şekilde geliştirilecek. Şu anda arka plan ekranlarını değiştirebilmenizi sağlayan yeni bir Arayüz üzerinde çalışıyoruz ve bunun hakkında bir ekran görüntümüz de var!

Görsel 

Geçen haftaki günlükte yol haritası hakkında konuşmuştuk fakat hepinizin gelecek denge değişiklikleri hakkında daha fazla konuşmamızı istediğinizi gördük.
İlk olarak Caesar için bazı değişikliklerimiz var, Vidi’nin tekrar doldurma süresi sağlamasını, menzil artışıyla değiştirerek Caesar ve Cynane oyuncuları arasındaki “gökkuşağı” kombosunu sınırlandırmaya çalıştık. Ayrıca Veni yeteneğinde takas yaparak ve Vici yeteneğinde de yeteneğin süresini düşürüp bekleme süresini artırarak değişikliğe gittik.

Caesar değişiklik yapılan tek komutan değil. Elimizdeki bilgiler ve sizin geri dönüşleriniz ile Oath yeteneğinin özellikle düşmanların yetenekleri Scipio’ya karşı uygulandığında düşük performansta kaldığını gördük. Bu yüzden Scipio’nun Oath of Preseverance yeteneğini güçlendirdik. Taban moral 100 olarak artırıldı yani artık 3 kanattan saldırılara dayanılabilir.

Başarılı bir meydana inişin ardından yeni komutanımızı da akort ediyoruz. Ambiorix’in “crippling shot” yeteneği ‘yakın dövüşte kullanılamaz’ hale geliyor. Bunun yanında hedef alma menzilinde ve bekleme süresinde de bazı ufak değişikliklerle gidiliyor.

Daha geleceğe atılan bakışla, Menzilli Merası hakkında sizin geri dönüşlerinizi dikkatlice okuyoruz ve bu meselenin üstüne yoğunlaşarak istatistikleri inceliyoruz. Bu sebeple konu hakkında lutfen bize geri dönüşlerinizi göndermeye devam edin.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Henüz yorumlanmamış.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • FADYORYA: 1 ve 2. oyun epic gameste, 3. oyun steam'de olursa immortal empires olmuyor değil mi? üçünün de aynı platformda olması gerekiyor
  • Wandervals: 1.14 Sürümü için yama güncellemesine ihtiyacımız var.

KATEGORİLER

ARŞİV