Thrones of Britannia – Beta Güncellemesi

TWSThrones_Blog.jpg

Henüz beta aşamasında olan Mayıs Denge Güncellemesinde bazı değişiklikler yapıldı.

Önemli Değişiklikler

  • Savaş alanı Spacebar menüsüne “Hide Foliage (yeşillikleri gizle)” seçeneği eklendi.
  • Artık muharebelerde kuller ele geçirildiğinde patlamaları durumunda etrafına hasar vermiyor.
  • Nihai istila güçlerinin büyüklüğünde dengelemeler.
  • Evlilik politik eylemiyle ilgili hata giderimleri.
  • Savaş coşkusunun hesaplanışıyla ilgili hata giderimleri.

Hata Giderimleri

  • Evlilik politik eyleminin her zaman ülke lideriyle evlendirmesine sebep olan hata giderildi.
  • Artık bir bölgeden vali kaldırdığınızda onay penceresi çıkıyor.
  • Artık Lower Influence ve Secure Loyalty butonlarına üst üste basamıyorsunuz.
  • Farklı arayüz elemanlarının saklanmasına sebep olacak şekilde bir başka arayüze geçmek, artık bildirimlerin kaybolmasına sebep olmuyor.
  • Savaş coşkusu sisteminde yapılan değişiklikler oyundaki metinlere yansıtıldı.
  • Savaş coşkusu artık barış zamanında değişmesi gerektiği şekilde değişiyor.
  • Vali atama arayüzünde tutup çekme özelliği artık doğru bir şekilde çalışıyor.
  • Pozitif Fyrd’e sahip olunduğunda artık asker dolum bonusu değil, vermesi gerektiği gibi birim havuzu dolum bonusu veriyor.
  • Mide’in uzun zafer koşullarından Iarmored ve Monadh çıkarıldı.
  • Kulelerin ele geçirildiklerinde veya yıkıldıklarında patlama sebebiyle artık etrafa zarar vermiyorlar.
  • Nehir geçiş haritalarında düzeltmeler.
  • Yapayzekanın muharebelerde aklının karışmasına sebep olan bazı hataların giderimi.

Denge Değişiklikleri

  • Nihai istila güçleri artık zor oyunda fazladan 1 orduyla, çok zor oyunda fazladan 2 orduyla, efsanevi zorlukta fazladan 3 orduyla çıkıyor.
  • East Engle ve Northymbre uzun zaferleri için ele geçirilmesi gereken ülke sayısı 2 azaltılarak 14’e düşürüldü.
  • Efsanevi traitlerin gelme olasılığı arttırıldı.
  • Yapayzeka artık HUNTING zincirine sahip olmayan bölgelerde TANNER zincirine öncelik vermiyor.
  • Kızgın yağın hasarı yarıya düşürüldü.
  • İngiliz garnizonlarında bazı mızraklıların yerini okçular aldı.
  • Anaraut’un başlangıç etki alanı arttırıldı, Gwined’in başlangıç yemek üretimi arttırıldı.
  • ARENA zinciri artık daha fazla tecrübe sağlıyor.
  • Custom ve multiplayer muharebelerde daha yüksek tecrübeli birimlerin fiyatı artık daha tutarlı.
  • Yapayzeka artık kolay oyunda +25 yemek bonusu, normal, zor, çok zor ve efsanevi zorlukta +50’nin yanı sıra kolay ve normal oyunda sahip olduğu her bölge başına +5, zor, çok zor ve efsanevi zorlukta ise sahip olduğu her bölge başına +10 yemek bonusu alıyor.
  • Ana yerleşimlerde garnizonlar 8/9/10/11/12 birim şeklinde, garnizon zincirleri 5/5/6/6/7 şeklinde.
  • Bina fiyatlarında değişimler.
  • Hold Feast politik eyleminin maliyeti artık daha ucuzken, yüksek influence’e sahip olunduğunda daha pahalı oluyor.
  • Northymbre başlangıçta daha fazla yemeğe sahip.

Bunların yanı sıra bazı ufak arayüz değişiklikleri.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV