Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta Toxoids eklentisindeki yeni içerikler tanıtılıyor.
Nasıl gidiyor, trash bangers?
Bugün sizlere Toxoids Tür Paketiyle birlikte oyuna eklenen bazı içerikleri tanıtıyor olacağız. Lafı çok fazla uzatmadan Gruntsatwork’e bırakıyorum:
Overtuned Özellikler
Toxoids eklentisiyle birlikte oyuna eklenen 2 yeni Originden birisi Overtuned. Çeşitli cerrahi operasyonlar ve biokimyasal deneylerle nüfuslarınıza 13 yeni overtuned özelliği verebiliyorsunuz. Bu özellikler mevcut özellikleri andırsa da, onların daha hayatta kalabilir versiyonları oldukları söylenebilir.Gördüğünüz üzere Overtuned özellikler, doğal karşıt özellikleriyle beraber seçilebiliyorlar veya normal halleriyle birlikte seçilerek 2 kat etkili olabiliyorlar. Diğer özelliklerle beraber seçilebilmelerinde herhangi bir kısıtlama yok, dolayısıyla biyolojik olarak istediğiniz şekilde canavarlar yaratmanız mümkün.
Pratikte, overtuned özellikler puan olarak daha ucuz olmakla beraber sıradan özelliklerin daha güçlü veya nispeten daha zayıf versiyonlarını oluşturuyorlar, puan maliyeti neticesinde liderlerinizin ömrünü kısaltıyorlar. Normal etkilerinin yanı sıra bu originle birlikte “Damn the Consequences” isminde yeni bir kararnameye erişim sağlıyorsunuz. Bu erişim tüm overtuned özelliklerin faydalarını 2 kat arttırıyor, aynı zamanda overtuned özelliğe sahip nüfusları masraflarını da 2 katına çıkarıyor. Unity maliyeti, sizin unity gelirinizin yüzdesi şeklinde belirleniyor dolayısıyla bu kararnameyi her zaman seçebiliyorsunuz. Ek olarak, bu kararnameyi aktifleştirdiğinizde 5 yıl boyunca iptal edemiyorsunuz.
Yeni Özellikler
Toxoids eklentisiyle birlikte oyuna 4 yeni özellik ekliyoruz, bunlar tüm portreler tarafından tercih edilebiliyor ve 3’ü oyunun başından itibaren seçilebiliyor.Incubator nüfuslar başkent dünyalarına bonus elde ederken, yeni kolonilerin potansiyel gücüne ulaşması daha fazla zaman alıyor.
Egzotik ihtiyaçlarınız için özellik koleksiyonumuza küçük ama ilginç bir ekleme.
Noxious nüfuslar aynı gezegende Noxious olmayan tüm nüfusların mutluluğunu azaltıyor, öte yandan gezegendeki her Noxious olmayan, dolayısıyla mutsuz olan nüfus başına mutluluk bonusu kazanıyor.
Exotic Metabolism ileri düzey bir özellik, Genetic Ascension’u tamamladıktan sonra tercih edilebiliyor. Faydaları oldukça güçlü fakat oldukça maliyetli.
Yeni Civicler
Toxoidlerle oyuna 3 yeni Civic ekleniyor.Kendi özel binasına sahip olmayan ilk Civic’imizin adı Mutageic Spas. Tüm alternatif versiyonlarında sanayileşmiş gezegenlerde nüfus artış bonusu sağlıyor.
Relentless Industrialists ile fazladan alaşım ve tüketici ürünü üretiminizin çevresel sonuçlarına katlanmanız gerekiyor. Elbette tamamen çıkar odaklı yaklaşırsanız, problemin çözümü problemin kendisinde olabilir.
Ücretsiz güncellemedeki değişikliklerle birlikte artık kalıntılardan alaşım mı yoksa araştırma mı edineceğinize karar verebiliyorsunuz. İşte bu gördüğünüz Civic kalıntılardan her ikisini de edinmenizi sağlayıp, gemi parçaları toplayabilmenize olanak tanıyor.
Megacorplar bu 3 Civic’e de erişim sağlayabiliyorlar.
En güçlü türler bile tamamen zehirli bir gezegende yaşamlarını sürdüremezler. %50 zehirli dersek, işte o zaman işler ilginçleşir.
Detox yükseliş özelliğiyle imparatorluklar ölümcül gezegenleri çok da ölümcül olmayan hale getirebiliyorlar.
Zehirli gezegenleri dünyalaştırmak normal gezegenlere nazaran daha meşakkatli bir süreç gerektiriyor. Kolonileştirilebilir hale geldikten sonra dahi zehirli kalıntılarla başetmeniz gerekiyor.