Stellaris’te Konseptler

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta 3.7.4 yamasından ve Konseptlerden bahsediliyor.

Mutlu Perşembeler!

Kullanıcı araştırma anketimize katılan ve dönütlerini paylaşan herkese teşekkürler.

Normalde 3.7.4 hakkında ve muhtemelen haftaya olan çıkışından bahsedecektim fakat işler beklediğimizden daha iyi gitti ve 3.7.4 bu sabah çıktı. Büyük bir sorun çıkmadığı sürece sıradaki Stellaris güncellemesi 2. çeyrekte çıkacak olan 3.8 “Gemini” olacak.

Bu yama kendini atom bombaları ile yok etmeye fazla meraklı olan yıldızlararası seyahat öncesi medeniyetler için bir değişiklik daha içeriyor (artık “az daha” durumu yaşama ihtimalleri daha yüksek, ayrıca bazı ihtimalleri de gözden geçirdik) fakat 3.8’de daha büyük bir çözüm düşünüyoruz.

3.7.4 Yama Notları

  • Yıldızlararası seyahat öncesi medeniyetlerin nükleer savaş çıktığında “az daha” durumu yaşayabiliyor.
  • Payback Origini ile alakalı değişiklikler.
  • Yıldız üssü reaktör gücü yaklaşık %15 arttırıldı.
  • Cordyceptic Drones ve Stargazers sahibi Hive Mind medeniyetler artık 3 reanimated amoebae ile başlıyor.
  • Yıldızlararası öncesi seyahat medeniyetlerinin Farkındalık seviyesi artık kendi kendine 10’un altına düşemiyor.
  • Farkındalığı Yükselt ajan faaliyeti artık yıldızlararası öncesi seyahat medeniyetlerinin Farkındalık seviyesini 5 yıl boyunca düşmesini engelliyor.
  • Fear of the Dark Origini için Triumviri sonuna artık Fevorian hükûmetini ele geçirerek de ulaşılabiliyor.
  • MÖE’nin donanma kapasitesi ve başlangıç teknolojileri arttırılarak güçlendirildi.

Ek olarak bolca hata düzeltmesi yapıldı.

Konseptler

Mevcut ilerlemelerimizin yeni ve geri dönen oyuncular için daha az karışık olması için kardeş stüdyolarımızın yaptığı yıldızlararası seyahat öncesi medeniyet oyunlarını gözlemledik ve yeni bir arayüz teknolojisi keşfettik. 3.8’de Konseptleri ekleyeceğiz, bunlara Crusader Kings’ten ya da Victoria’dan aşina olabilirsiniz.

Konseptler ile ana amacımız açıklama kısımlarını basitleştirmek ve öncesine kıyasla daha fazla bilgi elde edebilmeniz. Temel açıklamaları fazla detaylar ile doldurmak yerine, anahtar tabirlerin detaylarını kendiniz baktıkça öğrenebileceksiniz. Son çıkışta değişebilse de, Konseptlerin şu an da her zaman açık mavi ile gösterilmesi amaçlanıyor. Kısa bir gecikmeden sonra (ya da farenin orta tuşuna bastıktan sonra), Konseptler aşağıda görüldüğü üzere ekrana kilitlenecek.

Bunları eklerken ilk hedefimiz yeni bir oyuna başlamadan önceki Galaksi Ayarları arayüzü oldu, böylelikle normalde ilk bakışta anlaşılır olmayan şeyleri daha iyi anlayabileceksiniz, aynı zamanda gereksiz uzun bir paragraf ile de karşılaşmamış olacaksınız.

Konseptlerin Örneği.

3.8’deki Konseptler sadece Galaksi Ayarlarına kısıtlı olsa da, Konseptlerin İmparatorluk Yaratmada ve yılın geri kalanındaki güncellemelerde de kullanılmasını amaçlıyoruz.

Haftaya

Haftaya Gemini ile ekleyeceğimiz ana unsurlardan ve (umuyoruz ki) planladığımız 3.8.0 Gemini Açık Betasından bahsedeceğiz.

[img=600×800]https://forumcontent.paradoxplaza.com/public/949669/1680095334735.png” alt=”” />

Tofu Çalışıyor.

Yazar: Akın Yıldızlı

Strateji oyunlarını seviyorum.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV