Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta yapacakları DLC görünebilirliğiyle alakalı olan bir deneyden bahsedilmiş.
Herkese merhaba!
2.7 yaması ve Stellaris’in 4. yıl dönümünden zevk aldığınızı umuyoruz. Oyunun nereye geldiğini görmenin eğlencesi kadar gelecekte neler olabileceğini hayal etmek de ilgi çekici.
Stellaris’in gelecekteki yeniliklere hazırlıklı olmayacağından emin olmak istiyoruz. Öğrendiğimiz bir şey ,özellikle CK2 ile, oyun için çıkarabileceğimiz çok sayıda yeni içerik oyuncuların oyunun ne tarz DLC’lere sahip olduğunu anlamasını zorlaştırabiliyor. Yakın zamanda açıkladığımız gibi Stellaris’in üç milyondan fazla oyuncusu var ve bu oyuncuların -hem eski hem de yenilerin- sevebilecekleri içerikleri bulma konusunda zorlanmamasını istiyoruz.
Görünürlüğü iyileştirmek için, bugün başlıyor ve birkaç hafta sürecek, oyun içindeki DLC görünebilirliğini inceleyen birkaç deney yapacağız. Oyuncuları farklı gruplara ayıran kontrollü bir deney yapacağız, her grubun birazcık farklı deneyimleri olacak (kontrol grubunun durumda hiçbir değişim olmayacak). Deney sadece ana menüyle imparatorluk yaratma/seçmeyi etkileyecek ve oynanışa hiçbir etkisi olmayacak. Bu deneyin amacı ne tür görünebilirlik özelliklerinin gerçekten yararlı olduğunu öğrenebilmek.
Lazer yabalarınızı ve plazma meşalelerinizi alıp geliştirme odaklarından şikayet etmeye başlamadan önce emin olun ki bu iş harici bir grup tarafından yapılmakta ve Stellaris’in bir oyun olarak geliştirilmesine etkisi yok.
Şuna vurgu yapmak isterim ki oyun içeriklerinin görünebilirliğini arttırmak istesek de bu hiçbir zaman oyun tecrübesine zarar vermeyecek. Bu yüzden o konuda endişelenmenize gerek yok. Stellaris oyuncularının oynarken Stellaris evrenine kendilerini kaptırıp eğlenmeleri bizim için çok önemli.
Ve bir geliştirici günlüğü resim veya tanıtım olmadan tam olmayacağı için gelecek içeriklerimizle alakalı iki ikon. Acaba ne olabilirler?