4 Haziran’da çıkacak Ancient Relics Hikaye Paketi ve 2.3 Wolfe yamasının yama notları paylaşıldı.
Ancient Relics Hikaye Paketi İçerikleri
- Kalıntılar
- Kalıntılar toplayarak imparatorluğunuzun başarılarını gösterebilirsiniz. Tüm kalıntıların hem pasif olarak verdiği hem de aktifleştirdiğinde aldığınız güçlü faydaları vardır.
- Arkeoloji
- Gizemli uzaylı kazı bölgelerini çeşitli aşamalarda incelemenizi sağlayan bir sistem. Her aşama tamamlandığına çeşitli ödüller verir. Tabii ki bu arkeolojik alanları kazmadan önce ilk olarak bulmanız gerekiyor. Ayrıca bilim insanlarına arkeoloji temalı yeni özellikler (traits) de ekledik.
- İki Yeni Precursor
- İki yeni precursor (önceden gelen) ırk sayesinde Stellaris galaksisinin tarihi hakkında daha fazla şey öğrenebileceksiniz. Yeni Baol ırkı barışçıl ve bitkisel bir kovan zihin iken Zroni ise “The Shroud” olarak bilinen gizemli bir alternatif boyuta ilk kez ulaşmayı başaran güçlü bir psişik ırktır. Bunların antik dünyalarını bulabilir ve umuyoruz ki hatalarından ders çıkarabilirsiniz.
- Kalıntı Dünyalar
- Adeta gezegen boyutunda birer anıtmezar olan yeni bir dünya çeşidini keşfedebileceksiniz. Bir zamanlar bu gezegenlerde yaşamamış ölü uygarlıklar, arkeolojik alanlarda kazıp çıkartabileceğiniz esrarengiz teknolojiler bıraktı.
- Küçük Eşyalar
- Ancient Relics ile eklenen ve yeni bir nadir kaynak türü olan Küçük Eşyaları arkeoloji ve keşif yoluyla bulabilirsiniz. Bunları bulduktan sonra isterseniz harcayıp güçlü ve etiklere özel bonuslar alabilirsiniz. Galaksideki yaşamın çeşitliliğini kutlamak için but eşyaları bir müzede sergileyebilir veya sonsuz imparatorluğunuzun görkemini göstermek için yok edebilirsiniz.
- Başarımlar
- Galaksinin gizemlerini çözerken 10 yeni Steam başarımı alabilirsiniz.
2.3.0 “Wolfe” Bedava Yaması İçerikleri
- Kalıntıların Daha Önceki İçerikleri Kapsaması
- Eski oyun içeriklerinden çoğu yeni kalıntı sistemini kullanacak şekilde değiştirildi. Örneğin Isolated Contingency Core veya Prethoryn Brood Queen kalıntılarını kazanabileceksiniz.
- Sektörlerin Yeniden Tasarlanması ve Otomasyon
- 2.3 ile sektörler büyük oranda geliştirildi. Oyuncular sektörlerin nasıl ve nerede kurulduğu hakkında daha çok kontrole sahip olacak. Ayrıca yeni otomasyon araçları ile oyuncular isterse rutin sektör işlerini yapay zekaya bırakıp daha büyük işlerle uğraşabilecek.
- Gezegen Atamaları
- Her biri farklı kaynaklara odaklanan gezegen atamalarını (Tarım Dünyası, Ocak Dünyası vs.) artık kendiniz seçebileceksiniz. Bunun yanında yeni ortak otomatikleştirilmiş geliştirme stoğu sayesinde gezegenlerin kendi inşaat sıralarını takip etmesi için bu geliştirme havuzuna kaynak gönderebileceksiniz.
- Mega Yapı Geliştirmeleri
- Habitatlar üzerinde bulundukları gök cismine göre farklı etkiler verecek. Halka Dünyalar ise daha özelleştirilmiş, yüksek verimli bölgelere (district) sahip olacak.
- Diğer Şeyler
- 2.3 ile Stellaris 64-bit oldu. 32-bit için destek kesildi, eğer donanımınız yeterli değilse oynamak için 2.2’ye geri dönmeniz gerekiyor.
- Precursor’lar artık galaksinin daha önceden belirlenmiş yerlerinde ortaya çıkmıyor.
- Yeni oyun açarken artık Kervan (Caravaneer) filolarını açıp kapatabileceğiniz bir seçenek olacak.
- Gezegenleri adlandırırken kullanabileceğiniz bir rastgele butonu.
- Rogue Servitor’lar artık habitatlarda rahatlama bölgelerinin (leisure district) bir çeşidini inşa edebilecek.
Ve çeşitli denge değişiklikleri, performans iyileştirmeleri, arayüz ve yapay zeka gelişimleri, hata giderimleri.