Stellaris’te 2.2.5 Yaması ve 2.2.6 BETA

Stellaris için 2.2.5 yaması yaklaşık 1 ay süren BETA süreci sonrasında çıkışını gerçekleştirdi. 2.2.5 yamasının çıkışıyla birlikte 2.2.6 yaması BETA olarak kullanıma açıldı. 2.2.6 BETA yaması 2.2.5 BETA esnasında yapılan geridönüşler doğrultusunda yapılmış çeşitli değişiklikleri barındırıyor.

2.2.5 Yaması İçeriği

  • Nüfus artışında rastgelelik azaltıldı, gezegenlerdeki yaşanabilirlik seviyesi artık daha etkili.
  • Strikecraft artık daha fazla hasar veriyor, daha güçlü,daha çabuk hızlanıyor.
  • Makine İmparatorluklar madenlerden %50 daha fazla kaynak çıkartıyor.
  • Makine İmparatorluk teknoloji droneları artık taban seviyesi olarak 4 değil 6 üretim yapıyor. Tarla droneları 6 yerine 5 üretim yapıyor.
  • Makine İmparatorluk koloni gemileri koloniye ekstradan 2 nüfus daha ekliyorlar ancak 300 yerine 400 alloya maloluyorlar.
  • Makine İmparatorluk karakol maliyeti artık 150 alloy.
  • Makine İmparatorluk Fabricatorlar 6 yerine 8 mineral karşılığında 3 yerine 4 alloy üretiyorlar.
  • Yeni Makine İmparatorluğu kolonileri ekstra 2 Replicator işiyle başlıyor.
  • Makine başkent gezegeni etkisi %5 drone üretim bonusu sağlıyor.
  • Fanatic Purifierlar artık her zaman “no retreat” doktrinini seçebiliyor.
  • Atomic Clock event zinciri için potansiyel kötü sonuç eklendi.
  • Çeşitli hata giderimleri, arayüz ve yapayzeka geliştirmeleri.

2.2.6 ile birlikte oyuna yeni gezegen yönetim arayüzü ekleniyor. Bu arayüzün amacı gezegenleriniz için önemli bilgilere daha kolay erişebilmeniz. Bu yamayla birlikte aynı zamanda gemi yükseltme mekaniğinde değişikliklerimiz var, artık gemiler teker teker liman bazında yükseltiliyorlar.

image_3.png

2.2.6 Yaması İçeriği (BETA)

  • Daha kullanıcı dostu bir gezegen arayüzü oluşturuldu.
  • Gemi yükseltmeler artık gemi ve liman bazında teker teker yapılıyor.
  • Warrior Culture civic’i artık ordu maaşını azaltmak yerine Entertainment binalarında Entertainer yerine Duelist işe alınmasını sağlıyor, Duelistler 1 alloy’u 3 unity, 12 amenity ve 2 donanma kapasitesine dönüştürüyor.
  • Hive Mind için Logistical Corps geleneğine özel tanım kısmı eklendi.
  • Nüfus artışı azınlık nüfuslara daha az öncelik verecek şekilde değiştirildi.
  • Nüfusların politik güç aralığı artık daha fazla, örneğin mutsuz köleleri umursamayabilirsiniz çünkü oy vermiyorlar.
  • Transcendence, Evolutionary Mastery ve Synthetic Evolution ascenspion perklerini seçmek için gereken bölmeler 4’ten 3’e düşürüldü.
  • World Shaper ascension perk’ini seçmek için gereken bölme sayısı 2’ye düşürüldü.
  • Devouring Swarm için Great Game geleneğine özel tanım kısmı eklendi.
  • 13. Plantoid (kaktüs) portresine özel animasyon eklendi.
  • Synth imparatorlukları artık makineler gibi koloni gemileri için sadece alloy ödüyor.
  • 6 bayraklık Lejyon bayrak seti oyuna eklendi.
  • Çeşitli denge ve yapayzeka değişiklikleri, hata giderimleri.

BETA’ya geçmek için Steam Kütüphanenizde Stellaris’e sağ tıklayıp ÖZELLİKLER -> BETALAR sekmesinde stellaris_test’i seçmeniz yeterli.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV