Rise of the Republic’teki Modlama Yenilikleri

BlogImageMods.jpg

9 Ağustos tarihinde çıkacak olan Rise of the Republic eklentisiyle birlikte Rome II’de modlama alanında bazı geliştirmeler söz konusu. Oyunda modlanabilir yeni birim parçaları, daha çok script seçenekleri ve Mod Filtresi özelliği bu geliştirmelerden sadece bir kaçı.

Bu geliştirmelerle birlikte modcular artık bölgeleri kolaylıkla bir ülkeden diğerine taşıyabiliyor, belirtilen bölgede ordu veya donanma çıkartabiliyor, teknoloji verebiliyor, çeşitli koşullar oluşturarak bazı teknolojilerin edinmesini zorlaştırabiliyor. Veritabanında yer alan olaylar artık Lua dosyası üzerinden aktifleştirilebiliyor, görevlere ödül olarak karakterler eklenebiliyor. Yeni hükümet eylemleri ve merkezileşmiş bina geliştirmeleri mekanikleri üzerinde oynamalar yapılabiliyor.

Yeni Birim Parçaları

  • Aksesuarlar – 8
  • Zırhlar – 26
  • Yelek – 2
  • Rozetler – 9
  • Zırh (Alt kısım) – 16
  • Saç sakal– 28
  • Kafalık – 58
  • Bacak – 4
  • Deri – 14
  • Ceket – 7
  • Silah – 8
  • Kalkan – 10
  • Kalkan Süslemesi – 36

Yeni Script Komutları

  • transfer_region_to_faction(“region_key”, “faction_key”)
  • trigger_custom_incident(“faction_key”,”incident_key”, “payload”*)

*Belirtilmesi tercihe bağlı.

Yeni Lua Komutları

/campaigns/main_invasion/scripting.lua dosyası için aşağıdaki komutlar eklendi ve referans olarak kullanılabilirler.

  • CheckAdditionalTechnologyRequirements(faction_key, technology_key)
  • OccupationDecisionAvailableForFaction(faction_key, occupation_decision)

Yeni eylem payloadları eklendi:

  • TRANSFER_REGION: Belirtilen bölgeyi belirtilen ülkeye verir.
  • GIVE_TECHNOLOGY: Belirtilen teknolojiyi belirtilen ülkeye verir.
  • SPAWN_FORCE: Belirtilen parametrelerde bir askeri güç oluşturur.
  • STRENGHT: Kaç birim olacağı.
  • UNIT_SET: * eğer belirtilmemişse ülkenin varsayılan savaş grubunda yer alır.
  • NAVY: eğer belirtilmişse deniz gücü yaratır.
  • OWNER: * eğer belirtilmemişse bölgenin sahibinin gücü olur.
  • X ve Y: Koordinatlar
  • DISTANCE: Yerleşim birimine olan uzaklığı
  • PIRATE: eğer belirtilmişse sahip ülke en yakındaki yerleşim birimine savaş ilan eder.

Yeni Görev Parametreleri

  • dont_lose_region – görev koşulu.
  • grant_agent – görev ödülü.

Yeni Mekanikler

  • centralised_upgrade_building_level_junctions tablosunda yeni merkezi bina geliştirme sistemi.
  • faction_politics_government_actions_juntcions tablosunda görülebilen yeni hükümet eylemleri.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Henüz yorumlanmamış.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • FADYORYA: 1 ve 2. oyun epic gameste, 3. oyun steam'de olursa immortal empires olmuyor değil mi? üçünün de aynı platformda olması gerekiyor
  • Wandervals: 1.14 Sürümü için yama güncellemesine ihtiyacımız var.

KATEGORİLER

ARŞİV