Humankind’da Aralık 2022 Güncellemesi

Humankind’da 1.0.20.3629 için yama notları paylaşıldı.

Değişiklikler ve Eklemeler

  • M1 ve M2 Mac beta uyumluluğu eklendi. M1 ya da M2 işlemciye sahip Mac üzerinden oynuyorsanız karşılaştığınız sorunları bize raporlayın!
  • Together We Rule Genişleme paketi ile gelen kültürler dengelendi (aşağıda listesi var).
  • Savaş Desteği, Üçüncü Parti yenileme, Konsolosluklar, İnsanlık Meclisi ve Ajanlar ile alakalı video eğitimleri eklendi.
  • Yeni SteamDeck temel kontrol şeması.
  • Kültür kartı, yükleme ekranından daha güzel gözükmesi için kaldırıldı.
  • Vanilla oyun için aldığımız dönütlere göre geliştirmeler yapıldı: Destekleme ile elde edimler, Bağımsız İnsanların yaşam süreleri, Çağ Yıldızları.
  • Together We Rule için aldığımız dönütlere göre geliştirmeler yapıldı: Doktrinler, Uluslararası Kayma, Yanıltıcılar, Orduyu sınırdışı etme, Konsolosluklarda seçilemeyen anlaşmalar, Resmi Seyirci, Askersizleştirilmiş bölgeler.

Yeni Avatar İçeriği

  • Noel Şapkası!

Önemli Düzeltmeler

  • Turların geçmesine engel olan bazı nadir hatalar düzeltildi.
  • İki hava saldırısından sonra muharebelerin takılmasına sebep olan hata düzeltildi.

Topluluk Tarafından Fark Edilen Hatalar

  • “Establish Contact” özelliğinin Ufak İmparatorluklara saldırıp nüfuz kaybedildiğinde işe yaramamasına sebep olan bir hata düzeltildi.
  • Birimlerin, sisteki birimlere saldırabilmesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • “Omnist” isimli başarımın açılamamasına sebep olan bir hata düzeltildi.
  • “Revenge of the Pharaohs” adlı olayın doğru sırayla gerçekleşmemesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • “Independent Peoples” sivil politikasının jeopolitik ideoloji ekseninde doğru etkiyi uygulamasını engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Üçüncül tarafça muharebe bitiminde gelen destek birlikleri olması durumunda geçici bir yazı görünmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • “Republic Evolution”ın açıklamasında nasıl açılacağını yazmamasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Çoklu Oyuncu lobilerinde oyuncular arası özel mesajların tüm oyunculara gözükmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • Praetorian Guards birliklerinin Tactical Superiority bonusunun savunma sırasında doğru uygulanmamasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Çok uzakta olan bir düşmanı bombalamaya çalışan uçaklarda yanlış açıklamanın gözükmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • Orduların yollarının zaman zaman sisteki ordular tarafından engellenmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • İngilizlerin Emblematic District yapısı “Stronghold”un, “Fundamental Values” sivil politikasının “Public Security” seçiminden faydalanmamasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Lobide çok fazla İmparatorluk olduğunda harita boyutu açıklamasında aşırı fazla hata mesajı olmasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Muharebeden sonraki yemek veren Neolitik bonusun savaş alanındaki tüm ordularca paylaşılmasına sebep olan bir hata düzeltildi.
  • Nikatine ve JumboPixel personalarının portrelerinin doğru olmamasına sebep olan bir hata düzeltildi.

Together We Rule Düzeltmeleri

  • Diplomat çağ yıldızlarının tüm çağlarda elde edilen yıldızları sayan oyun kazanma yoluna sayılmamasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Gözcü Kulesi bulunan bir yere askersiz alan uygulaması yapılmasının oradaki birliklerin rahatsızlık vermemesine sebep olan hata düzeltildi.
  • Bir konsolosluk anlaşmasının uygun olmadığı zamanlarda gözüken açıklamanın bazen yeterince açık olmamasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Konsolosluk Yok Edilmesi Talebinin maliyeti düzeltildi.
  • Bazı “Together We Rule” eğitimlerinin tekrar başlatılmasını engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Engel altındaki bir Hava Limanına birimlerin hâlâ gidebilmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • “Kültürel Hoşgörü” altındaki bölgelere askersiz bölge uygulaması yapıldığında yaşanan bazı istikrarsızlıklar düzeltildi.

Dengeleme Değişiklikleri

  • Sümer EQ: “Bilgi toplandığında +3 Nüfuz” kaldırıldı. “Eduba inşa edildiğinde bilinen tüm imparatorluklara karşı +5 Baskı” eklendi.
  • Han Çini EQ: “+3 Endüstri” kaldırıldı. “Bilgi toplandığında +12 Bilim” olacak şekilde değişiklik yapıldı (eski değer +3’tü). Kağıt Değirmenler artık yanında herhangi bir bina olmadan Hamlet olarak inşa edilebiliyor, hâlâ Nehir gerekiyor.
  • Bulgar EQ: “-3 Nüfuz” kaldırıldı. “Bilgi toplandığında +6 Nüfuz” eklendi. “Ülke dinini paylaşan Bölge başına +1 İstikrar” olacak şekilde değişiklik yapıldı (eski değer +3’tü).
  • İsviçre EQ: “+3 Para” kaldırıldı. “Çağ Seviyesi başına +1 Para” eklendi. “Yanında uygun yer oldukça +2 Çiftçi/İşçi/Tüccar/Araştırmacı” olacak şekilde değişiklik yapıldı (eski değer +1’di).
  • İsviçre EU: Birimin taban CS değeri değiştirildi: 44CS (eski değer 43CS’di). Birimin maliyeti değiştirildi (T3 > T2): 970 (eski değer 1945’ti).
  • Singapur LT: “Absorb City maliyeti %50 düşer” olacak şekilde değişiklik yapıldı (eski değer %25’ti).
  • Singapur EQ: “Common Quarter başına +4 Nüfuz” eklendi. “Market Quarter olarak sayılır” eklendi. “-10 İstikrar” kaldırıldı. Yerleştirme gereksinimi değiştirildi: “Normal bir district olan herhangi bir yere” (eskiden Farmer Quarter olması gerekiyordu).
  • Konsolosluk: İnşaat maliyeti formülü değiştirildi. İstikrar Bonusu Değiştirildi: “Çağ başına +5 İstikrar” (eski değer +20 İstikrardı). Nüfuz Sinerjisi Değiştirildi: “Çağ başına bitişiğindeki yapı başına +3 Nüfuz” (eski değer “bitişiğindeki yapı başına +10 Nüfuzdu”).

Yazar: Akın Yıldızlı

Strateji oyunlarını seviyorum.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Ali: 1.13 çevirisi ne zaman gelecek acaba
  • Ali: 1.13 çevirisi ne zaman gelecek tarih belli mi

KATEGORİLER

ARŞİV