Orphea, Heir of Raven Court Blizzcon 2018’de duyurulan ve Nexus’da doğan ilk kahraman olarak yakında Heroes of the Storm’a katılmış olacak. Onun yeteneklerini, talentlerini ve daha fazlasını bu konuda inceleyebilirsiniz.
Orphea, düşmanlarına kaotik büyüler salarak onlara hasar veren ve aynı zamanda kendisini iyileştirebilen orta menzilli bir suikastçidir.
Hayata babasının karanlık güçlerini reddederek başlayan Orphea, Raven Lord’un etkisi altında kalmamak için ondan kaçmaya çalıştı. Ancak babasının entrikaları ile King’s Crest’in düşüşüne tanıklık ettiğinde ayakları üzerinde durup savaşmak için ikna oldu. Şimdi, Nexus’un bir kahramanı olarak masumları koruyacağına ant içti!
Güçlü Yanları
Hasar
Bölge Kontrolü
Sürdürülebilirlik
Düello Edebilme
Zayıf Yanları
Dürtülme
Topluluk Kontrolü
(Orphea’nın Temel Görünümü)
(Slacker Orphea Kostümü)
Raven Crest öğrencileri halen daha Orphea’nın, erkekler soyunma odasına Kerrigan’nın Ultralisk’ini saldığı zamanın dedikodusunu yapıyor — çünkü neden olmasın? Ek olarak duyduğuma göre kurbanlardan birisi, Orphea’nın şakasına karşılık olarak onun dolabında şaka yapmaya çalışmış ve ondan bir daha haber alan olmadı.
Yetenekler
Trait
Overflowing Chaos
- Düşman bir kahramana basit bir yetenek ile vurmak 1 kaos verir. Kaos 3 defaya kadar birikebilir. Orphea kaosa sahipken kahramanlara karşı yaptığı basit saldırılar sahip olduğu tüm kaosu tüketir. Sahip olduğu her kaos başına %50 fazla hasar verir ve verdiği hasarın %100’ü kadar kendisini iyileştirir.
Birincil Yetenekler
[Q] Shadow Waltz (Mana: 25, Bekleme Süresi: 5 saniye)
- 0.5 saniye sonra bir hat üzerindeki düşmanlara 150 hasar verir. Shadow Waltz ile bir kahramanı vurmak bekleme süresini 2 saniyeye düşürür, 25 mana iade eder ve Orphea’nın yürürken kısa bir menzilde sıçramasını sağlar.
[W] Necrotic Embrace (Mana: 30, Bekleme Süresi: 8 saniye)
- 0.625 saniye sonra Orphea’nın önünde bulunan yakındaki düşmanlara 285 hasar verir.
[E] Dread (Mana: 50, Bekleme Süresi: 14 saniye)
- Bir dehşet dalgası salarak isabet alan düşmanlara 85 hasar verir. Dread, menzilinin sonuna geldikten 0.75 saniye sonra patlayarak o alandaki düşmanlara 175 hasar verir ve 2 saniyeliğine onları %25 yavaşlatır.
İkincil (Kahraman) Yetenekler
[R1] Eternal Feast (Mana: 75, Bekleme Süresi: 50 saniye)
- 1.5 saniye sonra seçilen alandaki düşman kahramanlara 210 hasar verir. Eternal Feast eğer bir düşman kahramanına isabet ederse 1 saniye sonra tekrarlanır ve bu şekilde devam eder.
[R2] Crushing Jaws (Mana: 75, Bekleme Süresi: 50 saniye)
- 1.25 saniye sonra düşmanlar seçili alanın ortasına doğru çekilir. Onlara 275 hasar verir ve 0.75 saniyeliğine sersemletir.
Talentler
Level 1
- En Pointe [Q]
- Shadow Waltz, yeteneğin bitiş kısmıyla isabet alan düşmanlara %50 daha fazla hasar verir.
- Growing Nightmare [E]
- Dehşet dalgasıyla vurulan her kahraman yeteneğin patlama hasarını %25 arttırır.
- Ancestral Strength [D]
- Kahraman yeteneği dışındaki yetenekler sersemlemiş, kökleşmiş, susturulmuş ve yavaşlatılmış düşmanlara %25 daha fazla hasar verir ve kahramanlara vururken fazladan 1 kaos verir.
Level 4
- Allegrissimo [Q]
- Shadow Waltz’ın bitiş kısmıyla kahramanlar isabet aldığında yeteneğin bekleme süresi 1 saniyeye düşer.
- Backbiter [W]
- Eğer Chomp bir kahramana isabet ederse Orphea anında geriye doğru kısa menzilli bir sıçrama yapar.
- Fright [E]
- Dread’in yavaşlatması aynı zamanda onun gidiş hattındaki düşmanlara da uygulanır ve %50’ye kadar birikir.
Level 7
- Insatiable [W]
- Chomp bir kahramana isabet ettiğinde bekleme süresi 2 saniyeye düşer.
- Ravenous Hunger [W]
- Görev: Eğer Chomp tarafından isabet alan minyonlar 1.5 saniye içerisinde ölürlerse Chomp’un hasarı kalıcı olarak 3 artar ve Orphea 60 can iyileşir. Chomp tarafından öldürülen kahramanlar yeteneğin hasarını kalıcı olarak 60 arttırır ve Orphea maksimum canının %25’i kadar iyileşir.
- Mind Devourer [E]
- Görev: Dread, kahramanlara isabet ettiğinde hasarı 5 artar, 200’e kadar. Ödül: Toplamda 40 kahraman isabet aldıktan sonra Dread’in patlamasıyla bir düşman kahraman vurulduğunda bekleme süresi 6 saniyeye düşer ve 50 mana iade eder.
Level 10
- Eternal Feast [R1] (Mana: 75, Bekleme Süresi: 50 saniye)
- 1.5 saniye sonra seçilen alandaki düşman kahramanlara 210 hasar verir. Eternal Feast eğer bir düşman kahramanına isabet ederse 1 saniye sonra tekrarlanır ve bu şekilde devam eder.
- Crushing Jaws [R2] (Mana: 75, Bekleme Süresi: 50 saniye)
- 1.25 saniye sonra düşmanlar seçili alanın ortasına doğru çekilir. Onlara 275 hasar verir ve 0.75 saniyeliğine sersemletir.
Level 13
- Determination [Q]
- Shadow Waltz ile sıçradıktan sonra Orphea 50 büyü zırhı kazanır ve bu 2 kereye kadar birikebilir. Orphea Determination’a sahipken onun fiziksel hasarı %15 artar.
- Abyssal Symbiosis [W]
- Chomp ile bir kahraman vurulduğunda Orphea anında maksimum sayıda kaos kazanır.
- Invasive Miasma [D]
- Aktive edildiğinde 2 saniye sonra yakındaki tüm düşmanlara 150 hasar verir. Vurulan her hahraman için Orphea 182 can iyileşir ve 1 kaos kazanır.
Level 16
- Bond of Anguish [Q]
- Shadow Waltz, kahramanlara onların maksimum canlarının %3’ü kadar bonus hasar verir. Orphea verilen hasarın %50’si kadar iyileşir.
- Dead Magic [D]
- Kaos tüketen basit saldırılar zırhı es geçer ve hedefin etrafındaki tüm düşmanlara 115 büyü hasarı verir.
- Lurking Terror [A]
- Dread patladıktan sonra ve onun 2 saniye sonrasında aktive edilerek patlama alanında Chomp uygulanır. Chomp yeteneği ile ortak bekleme süresi yoktur.
Level 20
- Monster Within [R1]
- Eternal Feast her vurulan kahramanda 1 kaos kazandırır. Eternal Feast aktifken Orphea’nın saldırı hızı %50 artar.
- Engulfing Oblivion [R2]
- Crushing Jaws isabet alan kahramanların zırhını 2 saniyeliğine 25 azaltır. Ölümler yeteneğin bekleme süresini 5 saniyeye düşürür.
- Eldritch Conduit [D]
- Tüketilen her kaos Orphea’nın büyü gücünü %50’ye kadar %5 arttırır. Maksimum bonusa ulaşıldığında büyü gücü fazladan %50 artar. 10 saniye sürer.
- Final Toccata [A]
- Aktive edilerek Shadow Waltz’ın bekleme süresi sıfırlanır. Sonraki 6 saniye boyunca Shadow Waltz ile sıçramak onun bekleme süresini sıfırlar.