Heroes of the Storm’da Yeni Kahraman: Mal’Ganis, Nathrezim Lord


Mal’Ganis, Nathrezim Lord yakında Heroes of the Storm’un yeni kahramanı olarak Nexus’a katılmış olacak. Onun yeteneklerini, talentlerini ve daha fazlasını bu konuda inceleyebilirsiniz.

Mal’Ganis, hayatta kalabilirliği yüksek ve topluluk kontrolü etkilerine karşı adapte olabilen yakın dövüşçü bir savaşçıdır.

Kurnaz ve zeki olan Mal’Ganis, Arthas Menethil’i Lich King’in hizmetine getirmek için seçildi. Prensi, Stratholme yaşantısını yok etmek için manüpile etti. Sonrasında ise Lich King’in şampiyonu olan Arthas, Mal’Ganis’i Frostmourne ile ortadan kaldırdı. Ancak bir şeytan bu kadar kolay bir şekilde ölmez.

Güçlü Yanları
Topluluk Kontrolü
Hayatta Kalabilirlik
Kesintisiz Hasar

Zayıf Yanları
Kolay Engellenebilirlik
İyileştirme Azaltımı

(Mal’Ganis’in Temel Görünümü)

(Dreadmachine Mal’Ganis Kostümü)

Dreadmachine zırhı, fabrikatör Malcom Ganis’e inanılmaz bir güç ve şaşırtıcı bir düzen sağlar. Elbette bir uzaylının kalbinden güç çekiyor olabilir ama şuana kadar sadece önemsiz birkaç halüsinasyona sebep oldu.

Yetenekler

Trait

Vampiric Touch

  • Mal’Ganis düşman kahramanlara verdiği hasarın %45’i, kahraman olmayanlara verdiği hasarın %15’i kadar kendini iyileştirir.

Birincil Yetenekler

[Q] Fel Claws (Mana: 50, Bekleme Süresi: 8 saniye)

  • Şiddetli bir biçimde hedef doğrultuda bulunan düşmanları yararak onlara 72 hasar verir. Fazladan 2 defa aktive edilebilir. Üçüncü vuruşu düşmanları 0.75 saniye sersemletir.

[W] Necrotic Embrace (Mana: 30, Bekleme Süresi: 8 saniye)

  • Havayı kirleterek yakınında bulunan düşmanlara 110 hasar verir ve 3 saniyeliğine 25 zırh kazanır.

[E] Night Rush (Mana: 70, Bekleme Süresi: 16 saniye)

  • 0.75 saniye sonra, 2 saniye boyunca %50 hareket hızı kazanır. Mal’Ganis yetenek aktifken düşman kahramanların içinden geçebilir ve içinden geçtiği düşman kahramanlarını 2.5 saniyeliğine uyutur.

İkincil (Kahraman) Yetenekler

[R1] Carrion Swarm (Mana: 70, Bekleme Süresi: 80 saniye)

  • 1 saniye sonra, 3 saniye boyunca zarar göremeyeceği yarasa sürüsüne dönüşerek düşmanlara saniyede 132 hasar verir. Vampiric Touch iyileştirmesi düşman kahramanlarına karşı %100’e çıkar.

[R2] Dark Conversion (Mana: 70, Bekleme Süresi: 80 saniye)

  • 0.75 saniyeliğine bir düşman kahramanına odaklanır. Odaklanma sonrası 3 saniye içerisinde sahip oldukları can yüzdelerini değişirler.

Talentler

Level 1

  • Winged Guard [W]
    • Necrotic Embrace her bir düşman kahramanı vurduğunda bir sonraki kahraman basit saldırısına karşı 50 fiziksel zırh kazanır. Eğer Winged Guard’ın hiç yükü yoksa, Mal’Ganis 6 saniye sonra 1 yük kazanır.
  • Vampiric Aura [Trait]
    • Mal’Ganis ve yakınındaki dost kahramanlar verdikleri fiziksel hasarın %10’u kadar iyileşirler.
  • Time to Feed [Pasif]
    • Mal’Ganis yakınında bulunan düşman bir kahramana hasar vururken 48 can iyileşir. Bu her düşman kahramanına karşı 6 saniyede bir gerçekleşir.

Level 4

  • Fueled by Torment [W]
    • Necrotic Embrace aktif iken Mal’Ganis hasar aldığında 12 can iyileşir ve Vampiric Touch %15 ilave kahraman hasarını iyileştirmeye çevirir.
  • Might of Sargeras [W]
    • Necrotic Embrace’in sağladığı zırh 50’ye çıkar ama süresi 2 saniyeye düşer.
  • Echo of Doom [W]
    • Necrotic Embrace sona erdiğinde tekrardan patlayarak 50 hasar verir. Eğer düşman bir kahraman isabet alırsa Mal’Ganis 1 saniyeliğine 25 zırh kazanır. Uyuyan hedefleri uyandırmaz.

Level 7

  • Black Claws [Q]
    • Mal’Ganis Fel Claws ile düşman bir kahramanı vurduğunda onun bir sonraki basit saldırısı %45 daha fazla hasar verir.
  • Will of Tichondrius [Q]
    • Fel Claws’ın 3. vuruşu düşman kahramanlardan %4 maksimum can çalar.
  • Spreading Plague [E]
    • Night Rush sona erdiğinde yakında bulunan düşmanlara 4 saniye boyunca saniye başı 30 hasar vurur. Kahramanlara yapılan basit saldırılar bunu yeniler. Uyuyan hedefleri uyandırmaz.
  • Nightmare Fuel [Pasif]
    • Çalının içindeyken Basit Saldırılar %30 daha fazla hasar vurur ve çalıdan çıkıldığında bu 4 saniye devam eder. Uyuyan hedeflere %125 daha fazla vurur.

Level 10

  • Carrion Swarm [R1] (Mana: 70, Bekleme Süresi: 80 saniye)
    • 1 saniye sonra, 3 saniye boyunca zarar göremeyeceği yarasa sürüsüne dönüşerek düşmanlara saniyede 132 hasar verir. Vampiric Touch iyileştirmesi düşman kahramanlarına karşı %100’e çıkar.
  • Dark Conversion [R2] (Mana: 70, Bekleme Süresi: 80 saniye)
    • 0.75 saniyeliğine bir düşman kahramanına odaklanır. Odaklanma sonrası 3 saniye içerisinde sahip oldukları can yüzdelerini değişirler.

Level 13

  • Deep Sleep [E]
    • Night Rush’ın uyku süresini 0.75 saniye ve onun hareket hızı bonusunu %10 arttırır.
  • The Night Beckons [E]
    • Night Rush’ın neden olduğu uyku sona erdiğinde hedefler 2.5 saniyeliğine %30 yavaşlar.
  • Blood Rush [Trait]
    • Mal’Ganis bir kahraman tarafından iyileştirildiğinde en fazla %15 olacak şekilde 8 saniyeliğine %1 hareket hızı kazanır.

Level 16

  • Plague Bats [W]
    • Necrotic Embrace Mal’Ganis’in önünde bir yarasa sürü serbest bırakır ve 85 hasar verir.
  • Frenzied Assault [Pasif]
    • Yüksek can yüzdesi olan kahramanlara yapılan basit saldırılar 3 saniyeliğine %40 saldırı hızı ve %10 fazladan fiziksel hasar artışı sağlar.
  • Blind as a Bat [Active] (Bekleme Süresi: 80 saniye)
    • Aktive edilmesiyle açığa çıkan kör hiddet, 6 saniye boyunca Fel Claws’ın mana ve bekleme süresini kaldırır ama aynı zamanda tüm görüşü engeller.

Level 20

  • Seeker Swarm [R1]
    • Sona erdiğinde Carrion Swarm’ın yarasaları yakında bulunan düşman kahramanların peşine düşer. Onlara 132 hasar vererek 2.5 saniyeliğine uyutur.
  • Wrath of Nathreza [R2]
    • Hedefin yakınında bulunan düşman kahramanları 3 saniye içinde transfer edilen canın %75 kadarında hasar alırlar. Vampiric Touch tarafından yararlanılamaz.
  • Vanquish the Weak [Q]
    • Fel Claws ve basit saldırıların verdiği hasarlar düşmanları 1.5 saniyeliğine %15 yavaşlatır. Vampiric Touch yavaşlamış olan kahramanlara karşı %10 daha fazla hasarı iyileştirmeye çevirir.
  • Alone in the Dark [E]
    • Night Rush tarafından uyutulan düşman kahramanlar uyku sırasında büyük oranda görüşlerini kaybederler ve bu durum uyandıktan 2 saniye sonra da devam eder.

Yazar: İhsan Berkay Erdem

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Ali: 1.13 çevirisi ne zaman gelecek acaba
  • Ali: 1.13 çevirisi ne zaman gelecek tarih belli mi

KATEGORİLER

ARŞİV