Kahramanlarda artık fazladan özellik yeteneği bulunmuyor.
Kahramanların seviyeleri 10/15/20/25 olduğunda birini seçebilecekleri ikişer kabiliyetten oluşan kabiliyet ağacı eklendi.
12. seviyeye erişmek için gereken deneyim puanı eskiden 11. seviyeye erişmek için gereken deneyim puanı kadar. (2. seviye son yetenek)
18. seviyeye erişmek için gereken deneyim puanı eskiden 16. seviyeye erişmek için gereken deneyim puanı kadar. (3. seviye son yetenek)
25. seviyeye erişmek için gereken deneyim puanı eskiden 23. seviyeye erişmek için gereken deneyim puanı kadar.
8. ile 13. seviyeler arasında sonraki seviyeye ilerleme, gereken deneyim puanı sürekli artacak şekilde değiştirildi. (Önceden 800/1000/1000/600/2200/800 idi
Sırt çantası:
Kahramanlara fazladan 3 eşya taşımalarını sağlayan bir çanta eklendi. Çantadaki eşyalar kullanılamaz ve fazladan pasif özellik vermezler; çantadaki eşyalar ana slota konduğunda 6 saniye boyunca kullanılamaz durumda kalır.
Ana envanter haricinde eşyaların dolum hızları normalin yarısıdır; yani efektif olarak dolum süresi iki katına çıkar.
Şu eşyalar çantaya konamaz: Gem of True Sight, Divine Rapier, Bloodstone, Aegis of the Immortal.
Dükkân yakınındayken eşyalar her zaman inaktiflik süresi olmadan çantadan alınabilir.
Eşya parçalamak artık eşyalar yere atılmadan önce envanter ya da çantayı doldurmaya çalışır.
Eşya parçalamak parçaların diğer eşyalarla birleşmesini otomatik olarak kilitler. Sağ tıkla bu kilit kaldırılabilir.
Harita:
Roshan:
Roshan üstteki Güç Verme rününün yakınına taşındı.
Roshan’ın saldırı menzili 128’den 150’ye çıkarıldı.
Roshan’ın zırhı 5’ten 15’e çıkarıldı.
Roshan’ın canı 8000’den 5500’e indirildi.
Roshan’ın 4 dakikada bir yaptığı can artışı 700’den 460’a indirildi.
Roshan’ın 4 dakikada bir yaptığı zırh artışı 0,7’den 1,1’e çıkarıldı.
Shrine:
Shrine adında (1500 can, 20 zırhlı) yeni bir bina eklendi.
Her bir takımın gizli dükkanı ve yeni Ancient yaratık kampı yanında bu binadan bulunup bu binalara ışınlanılabilir. Bu binalar o takımın bütün 2. kademe kuleleri yıkıldıktan sonra yıkılabilir olur.
Ayrıca her takımın üssünde bu binadan 5 tane bulunur.
Shrine’ların 5 dakika dolum süreli bir yeteneği vardır. Dost kahramanlar bu binaya sağ tıklayarak 500 alanlı ve 5 saniye süren bir aurayı devreye sokar. Bu aura saniyede 120 can ve 40 mana doldurur, bu değerler dakika başına 2 can ve 1 mana artar. Sağ tıklandığında yakın dövüş menzilinde iken aktive edilir. Bu yetenek üssün dışında 0.00’da yaratıklar çıktığında kullanılabilir duruma gelir.
Shrine’lar görüş sağlamaz.
Shrine’lar yıkıldığında takımdaki herkese 150 altın sağlar.
Rünler:
Artık rünler iki gruba ayrıldı: Ödül rünleri ve Güç Verme rünleri. (Ödül rünü haricindeki diğer rünler)
Ödül rünleri artık nehirde bulunmuyor.
Güç Verme rünü artık nehrin aynı anda sadece bir yerinde çıkıyor. (Oyun başında çıkmıyor.)
4 ormanın her biri oyun başı da dahil artık 2 dakikada bir ödül rünü çıkartıyor.
Greevil’s Greed Ödül rünü çarpanı 3/4/5/6’dan 2’ye indirildi.
Bottle, Ödül rünüyle doldurulduğu zaman sadece iki şarja kadar dolduruyor. (Bottle zaten doluysa Ödül rünü otomatik olarak kullanılıyor.)
Orman:
Radiant ve Dire için birincil ve ikincil orman ile bunların bağlantı yolları komple düzenlendi.
Takımların birincil ormanında artık 1 Ancient, 2 zor, 2 orta ve 1 ufak kamp var. (Eskiden 2 zor, 2 orta ve 1 ufak kamp idi.)
Takımların ikincil ormanında artık 1 Ancient, 1 zor ve 1 orta kamp var. (Eskiden 1 Ancient ve 1 zor kamp idi.)
Arazi düzeni:
Yan koridorların sağında ve solundaki yollar ve gizlenme noktaları düzenlendi.
Pek çok göz konumu ve yanıltıcı hareket yolu düzenlendi.
1. ve 2. kademe kulelerinin arasında harita sınırına yakın yerlerde çeşitli yanıltıcı hareket yolları eklendi.
Üst Radiant barakalarının sol tarafındaki ağaç dağılımı ayarlandı.
Tarafsız değişimleri:
Tarafsızların doğdukları dakikalar 0.30/1/2/3/4… iken 0.30/1/3/5/7… oldu.
Tarafsızlara ölmek artık en az 26 saniye (6. seviyedeki yeniden doğma süresi gibi) yeniden doğma süresine sebep oluyor.
Ancient yaratıklar artık büyü bağışıklı değil, %70 büyü dirençleri var. (Daha az büyü direnci olanların hâlen daha az büyü direnci var.)
Şu yetenekler artık Ancient yaratıkları etkilemiyor: Arcane Orb ve Chakram. (Midnight Pulse zaten bu yaratıkları etkilemiyordu.)
Tarafsız yaratıkların artık 1 mana yenilenmesi var. (Önceden çoğunun hiç yoktu.)
Ancient Thunderhide yeteneklerinin sırası değiştirildi. (Slam 3. yetenek, Doom ile alakalı)
Ancient Black Dragon yeteneklerinin sırası değiştirildi. (Dragonhide Aura artık 3. yetenek, Doom ile alakalı)
2 Prowler Acolyte ve 1 Prowler Shaman içeren yeni bir tip Ancient tarafsız kampı eklendi:
Prowler Acolyte: İstiflenebilen ve %10 can çalma ve 10 can yenilenmesi veren bir aura sağlar. %0 büyü direnci, 10 zırhı vardır.
Prowler Shaman:
Otomatik pasif: Bir sonraki saldırının 2 saniye boyunca düşmanı yere bağlamasına ve saniyede 75 hasar görmesine neden olur. Dolum süresi: 15.
Aktif: 300 alan etrafında kullanabildiği, temel zırhı %50 indiren ve 200 fiziksel hasar veren bir yetenek. 6 saniye sürer. Dolum süresi: 12. Bu iki yetenek de tarafsızlar tarafından yakınında bir kahraman olduğu sürece kullanılabilir.
%0 büyü direnci, 11 zırhı vardır.
Diğer harita değişiklikleri:
4. kademe kuleler artık Kadim Kale kadar can yenilenmesine sahip. (Saniyede 3 can)
Town Portal Scroll kullanmak artık yakındaki ağaçları yok etmiyor. (Kulelerin çevresi ağaçların arasında sıkışmaya imkân vermeyecek şekilde düzenlendi.)
Kuvvetlendirme Kalkanı dolum süresi 1. kademe bir kule yıkıldıktan sonra anında değil 1 saniye sonra yenileniyor.
Kadim Kale görüşü 1900/1200’den 2600’e çıkarıldı. (Yüksek zeminde temel görüş verir.)
Üslerdeki doldurma bina sayısı 15’ten 5’e indirildi.
Doldurma binaların kendisini yıkana ödülü 111’den 125’e yükseltildi.
Kuvvetlendirme Kalkanı’nın doldurma binalara etki etmemesi hatası düzeltildi.
Kademe 2/3/4’teki kulelerin hasarı 122-182’den 142-162 olacak şekilde düzenlendi. (Ortalama hasar aynı kaldı.)
İllüzyonlar:
İllüzyonlar artık 5+seviye kadar altın ve deneyim puanı ödülü veriyor. (Mesela, 15. seviye bir illüzyon 20 altın ve deneyim puanı ödülü veriyor.)
İllüzyonların binalara karşı saldırı hasarı azalması %30’dan %50’ye çıkarıldı.
Fazladan saldırı hızı artık illüzyonlar tarafından tamamen kullanılabiliyor.
Fazladan büyü direnci illüzyonlarda artık çalışmıyor.
Şu auralar artık illüzyonlarla da oluşturulabiliyor: Heartstopper Aura, Precision Aura ve Essence Aura.
İllüzyonlar Dragon Blood yeteneğinin fazladan zırhından artık yararlanamıyor.
Juxtapose ve Wall of Replica illüzyonları 5+seviye değil 5 sabit altın ve deneyim puanı veriyor.
Diğer mekanik değişiklikleri:
Yere bağlama:
Yere bağlama artık şu yetenekleri kullanmayı da engelliyor: Burrow Strike, Waveform, Blink Strike, Phantom Strike, Reality Rift, Pounce, Skewer, Ball Lightning, Timber Chain, Rolling Boulder, Icarus Dive, Leap, Poof ve Time Walk.
Arındırma:
Arındırma mekanikleri standartlaştırıldı–yetenek açıklamaları artık o yeteneğin Arındırılabilir, Güçlü Arındırmalarla Arındırılabilir ve Arındırılamaz olduğunu belirtiyor.
Arındıran mekanikler ne tip Arındırma yaptığını artık belirtiyor.
Şu yetenekler artık arındırılamaz değil: Soul Catcher, Stampede yavaşlatması, Recall, Windrun, Rocket Barrage, Howl ve Sprint.
Insatiable Hunger artık arındırılabilir değil.
Fatal Bonds yeteneğinin arındırıldıktan sonra da hasar vermesi düzeltildi.
Saçma:
Saçma alanı artık, saldıran birimin önü üstünde olacak şekilde bir çember şeklinde değil de saldırılan tarafa doğru koni olacak şekilde hesaplanıyor.
Toplamda bir birimin ne kadar mesafeden isabet alabileceği yeni değerlerle yaklaşık aynı:
Great Cleave: 150 başlangıç, 300 bitiş yarıçapı; 550 mesafe.
Diğer değişiklikler:
En fazla hareket hızı 522’den 550’ye yükseltildi.
Hız rünü süresi 25’ten 22’ye indirildi.
Dönüş oranı sınırı %15 artırıldı. (Dönmeye başlandığında açısal hız zamanla artıp bir noktadan sonra sabit kalır, dönerken elde edilebilecek en fazla açısal hız %15 artırıldı; başlangıç hızı ya da ivme değil.)
Koridor yaratıkları artık tarafsızlar tarafından reddedildiği zaman %35 yerine %50 deneyim puanı veriyor. (Oyuncu reddetmesi normalde de %50 deneyim puanı veriyor.)
Şu kahramanlar geçici olarak Kaptan Modu’ndan çıkarıldı: Necrophos, Techies, Lycan, Treant Protector.
Şu yetenekler artık atkılardan kaçındırmıyor: Borrowed Time, True Form, Pounce, Metamorphosis ve Leap.
Şu yetenekler artık atkılardan kaçındırıyor: Test of Faith, Recall ve Morph Replicate.
Şu atkılardan artık kaçınmak mümkün: Splinter Blast ikincil isabet ve Soul Assumption.
Şu yeteneklerin artık Ancient yaratıklar için özel kural/kısıtlamaları yok: Battle Hunger, Adaptive Strike, Electric Vortex ve Last Word.
Şu yetenekler artık sözderassal dağılım kullanıyor: Juxtapose, Craggy Exterior, Alpha Wolf Critical Strike ve Giant Wolf Critical Strike.
Searing Chain bağlaması artık görünmez birimleri gösteriyor.
Sahibine fazladan saldırı hızı 35’ten 30’a indirildi.
Aura fazladan saldırı hızı 20’den 25’e yükseltildi.
Bloodstone:
Artık yeniden doğma süresini 1 saniyenin altına indirmiyor.
Bottle:
Yenilenme artık Blink gibi davranıyor; yani sadece gerçekten hasar alınırsa ve hasar kaynağı oyuncu veya Roshan ise erken sonlanıyor. (Clarity Potion, Healing Salve ve Urn of Shadows gibi.)
Bottle, Ödül rünüyle doldurulduğu zaman sadece iki şarj dolduruyor. (Bottle zaten doluysa Ödül rünü otomatik olarak kullanılıyor.)
Bracer:
Tarif kâğıdı fiyatı 210’dan 190’a indirildi.
Cheese:
Yenilediği mana 1000’den 1500’e yükseltildi.
Clarity Potion:
Yenilenme artık Blink gibi davranıyor; yani sadece gerçekten hasar alınırsa ve hasar kaynağı oyuncu veya Roshan ise erken sonlanıyor. (Bottle, Healing Salve ve Urn of Shadows gibi.)
Crimson Guard:
Pasif hasar engelleme ihtimali %100’den %50’ye indirildi.
Pasif engelleme miktarı 32/16(yakın/menzilli)’dan 70/35’e yükseltildi.
Koruma hasar engellemesi 55’ten 60’a yükseltildi.
Koruma artık binaları da etkiliyor.
Daedalus:
Fazladan hasar 81’den 76’ya indirildi.
Kritik vuruş çarpanı 2,2’den 2,3’e yükseltildi.
Diffusal Blade:
Artık sadece düşmanlara hedeflenebiliyor. (Kahraman, bunu kendisine hedefleyemiyor.)
İllüzyonlarda mana yakma miktarı 20/10’dan 16/8’e indirildi.
Kahramanlarda mana yakma 40’tan 50’ye yükseltildi.
Yakılan mana başına hasar %100’den %80’e indirildi.
Dragon Lance:
Verdiği güç 13’ten 12’ye indirildi.
Drum of Endurance:
Yenilendi:
Sürat aurası artık fazladan 20 hareket hızı aurası.
Fazladan zekâ 9’dan 6’ya indirildi.
Yapmak için artık Ring of Regeneration yerine Sage’s Mask gerekiyor.
3 can yenilenmesi yerine fazladan %50 mana yenilenmesi sağlıyor.
Dust of Appearance:
Artık kullanmak için 5 mana gerekmiyor.
Enchanted Mango:
Artık 110 altına alınabiliyor.
Eye of Skadi:
Artık Eşsiz Saldırı Eklentisi değil. (Eskiden sadece kısmî olarak Eşsiz Saldırı Eklentisi idi.)
Gem of True Sight:
Gerçek Görüş artık illüzyonlar tarafından sağlanmıyor.
Glimmer Cape:
Dolum süresi 16’dan 14’e indirildi.
Heart of Tarrasque:
Verdiği yenileme %4,75’ten %7’ye yükseltildi.
Healing Salve:
Yenilenme artık Blink gibi davranıyor; yani sadece gerçekten hasar alınırsa ve hasar kaynağı oyuncu veya Roshan ise erken sonlanıyor. (Bottle, Clarity Potion ve Urn of Shadows gibi.)
Heaven’s Halberd:
Yavaşlatma süresi 4’ten 5’e yükseltildi.
Sakatlama ihtimali %20’den %24’e yükseltildi.
Helm of the Dominator:
Yenilendi:
Artık Hükmetme yeteneği 75 mana istemiyor.
Hükmetme, çevrilen birimin hızını 350 yerine 425’e getiriyor.
Hükmetme, aynı anda sadece bir birime yapılabiliyor. (Kaç tane Helm of the Dominator alınmış olursa olsun.)
Tarifi ve sağladıkları yenilendi:
Tarif:
Headdress(575)
Gloves of Haste(500)
Tarif kâğıdı(725)
Toplamda 1800 altın (önceden 1800 altın idi)
Sağladıkları:
Bütün özelliklere +6
Fazladan 10 saldırı hızı
Fazladan 10 saldırı hızı aurası
8 can yenilenmesi aurası
Aktif yetenek – Hükmetme
Infused Raindrop:
Dolum süresi 6’dan 7’ye çıkarıldı.
Iron Talon:
Artık temel hasarı belli bir yüzde (%40/%15) artırmıyor.
Artık kahraman olmayan birimlere fazladan 24/7 hasar veriyor. (Bu değişiklik Quelling Blade için de geçerli, Battle Fury için geçerli değil.)
Fazladan hasar artık Roshan’da çalışıyor.
Dolum süresi 14’ten 20’ye çıkarıldı.
Maelstrom:
Artık 0,2 saniye iç dolum süresi var.
Artık Eşsiz Saldırı Eklentisi değil. (Eskiden sadece atım yapıldığında Eşsiz Saldırı Eklentisi idi.)
Morbid Mask:
Fiyatı 900’den 1200’e çıkarıldı.
Artık fazladan 15 hasar sağlıyor.
Mask of Madness:
Tarifi ve sağladıkları yenilendi:
Tarif:
Morbid Mask(1200)
Tarif kâğıdı(700)
Toplamda 1900 altın (önceden 1800 altın idi)
Sağladıkları:
%15 can çalma
Fazladan 15 hasar
Aktif yetenek – Çılgınlık: 8 saniye boyunca fazladan 100 saldırı hızı ve %17 hareket hızı verir. Dolum süresi: 20
Kullanıldığında kullanan susturulur ve zırhı 5 azalır.
Medallion of Courage:
Artık Roshan’da normalin yarısı kadar etkili değil.
Mjollnir:
Artık 0,2 saniye iç dolum süresi var.
Artık Eşsiz Saldırı Eklentisi değil. (Eskiden sadece atım yapıldığında Eşsiz Saldırı Eklentisi idi.)
Monkey King Bar:
Artık fazladan 15 saldırı hızı sağlamıyor.
Moon Shard:
Fazladan verdiği gece görüşü 250’den 300’e yükseltildi.
Necronomicon:
Necronomicon Warrior saldırı türü Temel iken Delici olarak değiştirildi.
Necronomicon Warrior saldırı hasarı 45/60/75’ten 75/100/125’e yükseltildi. (Binalara daha az, kahramanlara daha çok, yaratıklara çok daha fazla hasar veriyor.)
Necronomicon Warrior Mana Break 25/50/75’ten 20/30/40’a indirildi.
Necronomicon Archer ve Warrior zırh türleri Kahraman iken Temel olarak değiştirildi.
Necronomicon Archer Mana Burn dolum süresi 20’den 7’ye indirildi.
Artık hedefi 2 saniye boyunca yere bağlıyor. (Bu sürede hedefin hareket etme yeteneklerinin bir kısmını engeller ve hedef görünmez ise hedefi gösterir.)
Dolum süresi 10’dan 16’ya çıkarıldı.
Kullanma menzili 1200’den 1000’e indirildi.
Aktifi artık anında uygulanmak yerine 1500 hızlı bir atkı kullanıyor.
Sange:
Sakatlamanın yavaşlatma süresi 4’ten 5’e yükseltildi.
Sakatlama ihtimali %20’den %24’e yükseltildi.
Satanic:
Tarifi ve sağladıkları yenilendi:
Tarif:
Reaver(3000)
Morbid Mask(1200)
Mithril Hammer(1600)
Toplamda 5800 altın (önceden 5900 altın idi)
Sağladıkları:
Fazladan 50 hasar
%25 can çalma
25 güç
Aktif yetenek – Şeytani Öfke
Shadow Amulet:
Kaybolma süresi 1,5’ten 1,25’e indirildi.
Dostlarda kullanımda dolum süresi 10’dan 7’ye indirildi.
Solar Crest:
Artık Roshan’da normalin yarısı kadar etkili değil.
Soul Booster:
Artık fazladan %50 mana yenilenmesi vermiyor.
Soul Ring:
Tarif kâğıdı ücreti 125’ten 150’ye çıkarıldı.
Talisman of Evasion:
Savuşturma %25’ten %20’ye indirildi.
Ücreti 1700’den 1450’ye indirildi.
Tome of Knowledge:
Verdiği deneyim puanı 425’ten, daha önce kaç Tome of Knowledge tüketildiğine bağlı olarak 500/600/700/800…’e yükseltildi.
Urn of Shadows:
Yenilenme artık Blink gibi davranıyor; yani sadece gerçekten hasar alınırsa ve hasar kaynağı oyuncu veya Roshan ise erken sonlanıyor. (Bottle, Clarity Potion ve Healing Salve gibi.)
Vanguard:
Pasif hasar engelleme ihtimali %100’den %50’ye indirildi.
Pasif engelleme miktarı 32/16(yakın/menzilli)’dan 70/35’e yükseltildi.
Vladmir’s Offering:
Artık 300 altınlık tarif kâğıdı yok. (Morbid Mask ücreti artışından dolayı toplam fiyatı aynı kaldı.)
Tempest Double artık Bottle dahil harcanabilir eşyaları kopyalamıyor.
Tempest Double dolum süresi 40/35/30’dan 60/50/40’a yükseltildi.
Tempest Double altın/deneyim puanı ödülü 160’tan 180’e yükseltildi.
Tempest Double, BKB kullandığı zaman kendi BKB şarjından harcıyor.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +125 can YA DA +25 saldırı hızı
Seviye 15: +30 hasar YA DA +8 güç
Seviye 20: Dolum süresinde %10 azalma YA DA +100 saldırı menzili
Seviye 25: %30 can çalma YA DA +175 Spark Wraith hasarı
Axe:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 güç YA DA +3 mana yenilenmesi
Seviye 15: +75 hasar YA DA +250 can
Seviye 20: +25 can yenilenmesi YA DA +30 hareket hızı
Seviye 25: +100 saniyede Battle Hunger vuruşu YA DA +15 zırh
Bane:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 zırh YA DA +200 mana
Seviye 15: +%25 deneyim puanı kazanımı YA DA +250 can
Seviye 20: +35 hareket hızı YA DA +175 kullanma menzili
Seviye 25: +120 Enfeeble hasar azaltması YA DA +200 Brain Sap hasarı/iyileştirmesi
Batrider:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +10 zekâ YA DA +4 zırh
Seviye 15: +175 can YA DA %5 büyü hasarı artırma
Seviye 20: Dolum süresinde %15 azalma YA DA +35 hareket hızı
Seviye 25: +8 Firefly süresi YA DA +200 Flamebreak alanı/ittirmesi
Beastmaster:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%15 deneyim puanı kazanımı YA DA +20 hareket hızı
Seviye 15: +12 güç YA DA -25 canlanma süresi
Seviye 20: Dolum süresinde %12 azalma YA DA +300 can
Seviye 25: +175 Wild Axes hasarı YA DA +120 hasar
Bloodseeker:
Thirst artık hedef öldükten sonra 2 saniye daha sürüyor.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +5 zırh YA DA +25 hasar
Seviye 15: +30 saldırı hızı YA DA +250 can
Seviye 20: -30 canlanma süresi YA DA bütün özelliklere +10
Seviye 25: -7 Bloodrite dolum süresi YA DA %30 can çalma
Bounty Hunter:
Aghanim’s Scepter eklendi. Shuriken Toss yeteneğinin her kahramana 2 kere sekmesini sağlar. (Önce her birine birer kere sekip sonrasında birer kere daha seker.)
Kabiliyetler:
Seviye 10: +175 can YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +40 saldırı hızı YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: %10 büyü hasarı artırma YA DA +100 hasar
Seviye 25: %20 savuşturma YA DA -5 Jinada dolum süresi
Chaos Strike kendisiyle kritik vuruş isabet ettirildiğinde artık %50 can çalıyor. İllüzyonlar da bundan yararlanabilir.
Aghanim’s Scepter eklendi. Dolum süresini 20 azaltır ve Phantasm yeteneğinin bir dost kahraman üzerinde kullanılabilmesini sağlar. 1200 kullanma menzili vardır.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 saldırı hızı YA DA +7 zekâ
Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +10 güç
Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA bütün özelliklere +12
Seviye 25: Reality Rift büyü bağışıklığından geçer YA DA dolum süresinde %20 azalma
Chen:
Penitence yavaşlatma ve hasar artırımı %15/20/25/30’dan %18/24/30/36’ya yükseltildi.
Test of Faith yeteneğinin ne kadar hasar verdiğine ilişkin gösterge eklendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +125 kullanma menzili
Seviye 15: +200 can YA DA %25 büyü hasarı artırma
Seviye 20: +90 altın/dakika YA DA -40 canlanma süresi
Seviye 25: +2 en fazla Holy Persuasion yaratık sayısı YA DA +200 Hand of God iyileştirmesi
Clinkz:
Death Pact dolum süresi 45/35/25’ten 45/30/15 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +10 zekâ YA DA +%10 büyü direnci
Seviye 15: +12 güç YA DA +30 Searing Arrows hasarı
Seviye 20: %20 savuşturma YA DA bütün özelliklere +10
Seviye 25: +70 Strafe saldırı hızı YA DA +125 saldırı menzili
Clockwerk:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +4 zırh YA DA +200 mana
Seviye 15: +40 hasar YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: -25 canlanma süresi YA DA +%12 büyü direnci
Seviye 25: +10 Battery Assault süresi YA DA +400 can
Crystal Maiden:
Aghanim’s Scepter’ı yenilendi. Artık Freezing Field içinde 2,5 saniyeden fazla bulunan bütün birimlere Frostbite uyguluyor.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%15 büyü direnci YA DA +50 hasar
Seviye 15: +125 kullanma menzili YA DA +200 can
Seviye 20: 120 altın/dakika YA DA -35 canlanma süresi
Seviye 25: +1,5 Frostbite süresi YA DA +200 Crystal Nova hasarı
Dark Seer:
Wall of Replica artık kahramanlar içinden geçtiğinde hasar vermiyor.
Wall of Replica artık duvardan geçip duvarı tetikleyenlere 1 saniye süren %75 yavaşlatma uyguluyor.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%12 savuşturma YA DA +100 kullanım menzili
Seviye 15: +90 hasar YA DA +14 can yenilenmesi
Seviye 20: +12 güç YA DA +25 zekâ
Seviye 25: dolum süresinde %12 azalma YA DA +70 Ion Shell hasarı
Dazzle:
Birden fazla Poison Touch kullanımı istifleniyor.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +10 zekâ YA DA +125 can
Seviye 15: +100 kullanım menzili YA DA +40 hasar
Seviye 20: +25 hareket hızı YA DA -30 canlanma süresi
Seviye 25: -6 Poison Touch dolum süresi YA DA +60 Shadow Wave iyileştirmesi
Death Prophet:
Kabiliyetler:
Seviye 10: %4 büyü hasarı artırma YA DA +6 güç
Seviye 15: +%8 büyü direnci YA DA +75 kullanım menzili
Seviye 20: Dolum süresinde %10 azalma YA DA +25 hareket hızı
Seviye 25: +400 can YA DA +6 Exorcism ruhu
Disruptor:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +100 kullanım menzili YA DA +60 altın/dakika
Seviye 15: +200 can YA DA -30 canlanma süresi
Seviye 20: Dolum süresinde %15 azalma YA DA %10 büyü hasarı artırma
Seviye 25: +%30 büyü direnci YA DA +4 Thunder Strike vuruşu
Doom:
Infernal Blade mini sersemletme süresi 0,3’ten 0,4’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +150 can YA DA +8 zekâ
Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +6 zırh
Seviye 20: +50 hasar YA DA +20 can yenilenmesi
Seviye 25: +%2 Infernal Blade hasarı YA DA Devour Ancient yaratıkları hedefleyebilir
Dragon Knight:
Elder Dragon Form Corrosive Breath artık kendisinin sıçradığı birimlere de etki ediyor.
Dragon Tail Dragon Form’da iken artık hızlı bir atkı.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 güç YA DA +20 saldırı hızı
Seviye 15: +%25 deneyim puanı kazanımı YA DA +40 hasar
Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA +300 can
Seviye 25: Dragon Blood yenilemesi ve zırhının iki katına çıkması YA DA +50 hareket hızı
Drow Ranger:
Hareket hızı 10 azaltıldı.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA bütün özelliklere +5
Seviye 15: +175 can YA DA +20 saldırı hızı
Seviye 20: +%6 Precision Aura hasarı YA DA +14 güç
Seviye 25: +350 Gust mesafesi/ittirmesi YA DA +25 Marksmanship çevikliği
Earth Spirit:
Magnetize zayıflatmasının artık kahraman üstünde sayacı var. (Replicate gibi.)
Kabiliyetler:
Seviye 10: +10 zekâ YA DA +4 zırh
Seviye 15: +%15 büyü direnci YA DA +90 altın/dakika
Seviye 20: %15 büyü hasarı artırma YA DA +300 can
Seviye 25: +300 Rolling Boulder hasarı YA DA -35 canlanma süresi
Earthshaker:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +250 mana YA DA +8 güç
Seviye 15: +20 hareket hızı YA DA +50 hasar
Seviye 20: %10 büyü hasarı artırma YA DA -35 canlanma süresi
Seviye 25: +500 can YA DA -2 Enchant Totem dolum süresi
Elder Titan:
Astral Spirit’in Elder Titan’a verdiği kahraman başına fazladan saldırı hasarı 10/20/30/40’tan 12/24/36/48’a yükseltildi.
Artık Natural Order zırh azaltma aurası kahramanın, büyü direnci azaltma aurası Astral Spirit’in etrafında. (Astral Spirit kahramanın içindeyken ikisi de kahramanın etrafında.)
Natural Order artık belli bir miktar yerine temel büyü direnci üzerinden azaltıyor. (Öncelikle standart dışı temel büyü direnci olan kahramanları etkiledi.)
Natural Order aurası 275’ten 325’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: -20 canlanma süresi YA DA +10 güç
Seviye 15: +275 can YA DA +%25 deneyim puanı kazanımı
Seviye 20: %12 büyü direnci YA DA +50 saldırı hızı
Seviye 25: +15 zırh YA DA +80 Astral Spirit kahraman saldırısı
Ember Spirit:
Activate Fire Remnant hasarı 100/150/200 iken 100/200/300 olacak şekilde düzenlendi.
Sleight of Fist artık Ember Spirit’i kahramanın etrafına rastgele bir yere değil hedefin önüne yerleştiriyor. (Eskiden saçma hasarının rastgele dağılmasına neden oluyordu.)
Kabiliyetler:
Seviye 10: %15 büyü hasarı artırma YA DA +20 hasar
Seviye 15: +20 hareket hızı YA DA Bütün özelliklere +6
Seviye 20: +8 zırh YA DA dolum süresinde %15 azalma (Remnant şarjlarını da etkiler.)
Seviye 25: +500 Flame Guard soğurması YA DA +2 Searing Chains süresi
Enchantress:
Kabiliyetler:
Seviye 10: Bütün özelliklere +5 YA DA +15 hareket hızı
Seviye 15: +8 Nature’s Attendants süresi YA DA +40 hasar
Seviye 20: +%12 büyü direnci YA DA -25 canlanma süresi
Seviye 25: +10 Nature’s Attendants Wisp’i YA DA +25 zekâ
Enigma:
Eidolon hareket hızı 260/280/300/320’den 280/300/320/340’a yükseltildi.
Black Hole artık düşman birimleri merkeze çekerken yavaşça merkezin etrafında döndürüyor.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +20 hareket hızı YA DA +%12 büyü direnci
Seviye 15: Dolum süresinde %15 azalma YA DA +120 altın/dakika
Seviye 20: +300 can YA DA -30 canlanma süresi
Seviye 25: +8 Demonic Conversion Eidolon’u YA DA +12 zırh
Faceless Void:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 saldırı hızı YA DA +5 güç
Seviye 15: +7 zırh YA DA +25 hasar
Seviye 20: +300 can YA DA +120 altın/dakika
Seviye 25: +600 Timewalk kullanım menzili YA DA %20 savuşturma
Gyrocopter:
Scepter saldırı aralığı 1,2’den 1,1’e indirildi.
Homing Missile üstünde artık düşük saldırı önceliği var. (Yaratıklar zaten 0 hasar veriyordu.)
Kabiliyetler:
Seviye 10: %6 büyü hasarı artırma YA DA +150 can
Seviye 15: +%10 büyü direnci YA DA +30 hasar
Seviye 20: +25 hareket hızı YA DA dolum süresinde %20 azalma
Seviye 25: +3 Homing Missile şarjı YA DA +4 Flak Cannon saldırısı
Huskar:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +150 can YA DA +15 hareket hızı
Seviye 15: +30 hasar YA DA %15 can çalma
Seviye 20: +15 güç YA DA +40 saldırı hızı
Seviye 25: +100 saldırı menzili YA DA +400 Life Break kullanım menzili
Invoker:
EMP hasar türü Saf iken Büyüsel oldu.
EMP yakılan mana başına hasarı %50’den %60’a yükseltildi.
Invoke artık geliştirilebilir bir yetenek değil.
Invoke dolum süresi 22/17/12/5’ten 6 olacak şekilde düzenlendi.
Invoke mana bedeli 20/40/60/80’den 60 olacak şekilde düzenlendi.
Invoke artık büyülerin sadece yerleri değiştiği zaman mana harcamıyor.
Invoke Scepter dolum süresi 16/8/4/2’den 2 olacak şekilde düzenlendi.
Invoker’ın artık 25. seviyede bütün özelliklerine +6 yeteneği yok.
Deafening Blast artık elementler 7. seviyedeyken otomatik olarak geliştirilmiyor.
Forged Spirits artık Quas/Exort 4 olunca çağırıldığında birden fazla ruh çıkarmıyor.
Invoker artık elementlerin seviyesini artırarak pasif olarak özellik kazanamıyor.
Aktif Exort’ların fazladan hasarı 3/6/9/12…’den 4/8/12/16…’ya yükseltildi.
Aktif Quas’ların can yenilemesi 1/2/3/4…’ten 1,5/3/4,5/6…’ya yükseltildi
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hasar YA DA +125 can
Seviye 15: +1 çağırılan Forged Spirit YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
Seviye 20: Bütün özelliklere +7 YA DA +35 saldırı hızı
Seviye 25: Alan etkili Deafening Blast YA DA -15 Tornado dolum süresi
Io:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +10 büyü direnci YA DA +6 zırh
Seviye 15: +10 mana yenilenmesi YA DA +10 güç
Seviye 20: +20 can yenilenmesi YA DA +120 altın/dakika
Seviye 25: +150 Spirits hasarı YA DA -40 canlanma süresi
Jakiro:
Liquid Fire saldırı yavaşlatma 20/30/40/50’den 30/40/50/60’a yükseltildi.
Liquid Fire artık Eşsiz Saldırı Eklentisi değil.
Macropyre yarıçapı 240’tan 260’a yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%15 deneyim puanı kazanımı YA DA %8 büyü hasarı artırma
Seviye 15: +125 kullanım menzili YA DA +250 can
Seviye 20: +400 saldırı menzili YA DA 150 altın/dakika
Seviye 25: +1,25 Ice Path süresi YA DA -50 canlanma süresi
Keeper of the Light:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 güç YA DA +20 hareket hızı
Seviye 15: +%20 deneyim puanı kazanımı YA DA -25 canlanma süresi
Seviye 20: +%10 büyü direnci YA DA +7 zırh
Seviye 25: +300 kullanım menzili YA DA +200 Illuminate hasarı/iyileştirmesi
Kunkka:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +20 hasar YA DA +150 mana
Seviye 15: +15 can yenilenmesi YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: +300 can YA DA +120 altın/dakika
Seviye 25: +200 Torrent alanı YA DA +%25 büyü direnci
Legion Comander:
Overwhelming Odds kahraman başına hasar artışı 20/40/60/80’den 30/60/90/120’ye yükseltildi.
Overwhelming Odds temel hasarı 40/80/120/160’dan 40/60/80/100 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +7 güç YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +30 hasar YA DA +20 hareket hızı
Seviye 20: +7 zırh YA DA -20 canlanma süresi
Seviye 25: Dolum süresinde %20 azalma YA DA Duel ile fazladan 40 hasar toplama
Leshrac:
Lightning Storm sıçrama sayısı 4/5/6/7’den 4/6/8/10 olacak şekilde düzenlendi.
Death Pulse artık pasif olarak 7 saniye boyunca Necrophos’un öldürdüğü her birim için 1/3/5/7 can/mana yeniliyor. (Kahramanlar için bu sayı bunun 10 katı.)
Death Pulse hasarı 125/175/225/275’ten 80/120/160/200’e indirildi.
Death Pulse can yenilemesi 70/90/110/130’dan 60/80/100/120’ye indirildi.
Sadist, Ghost Shroud adında yeni bir yetenekle değiştirildi. 3/3,5/4/4,5 saniye boyunca Necrophos’u hayalet formuna çevirir ve 600 alanlı, düşmanın hareket hızını %12/20/28/36 azaltan bir yavaşlatma aurası sağlar. Bu formdayken Necrophos %20 daha fazla büyü hasarı alır ama yenilediği can/mana %50 artırılır. Dolum süresi: 28/24/20/16
Kabiliyetler:
Seviye 10: +40 hasar YA DA +6 hız
Seviye 15: Bütün özelliklere +6 YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: %5 büyü hasarı artırma YA DA +%10 büyü direnci
Seviye 25: +400 can YA DA -1 Death Pulse dolum süresi
Night Stalker:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +7 güç YA DA +100 kullanım menzili
Seviye 15: +300 mana YA DA +25 saldırı hızı
Seviye 20: +30 hareket hızı YA DA +50 hasar
Seviye 25: +12 zırh YA DA -6 Crippling Fear dolum süresi
Nyx Assassin:
Kabiliyetler:
Seviye 10: %5 büyü hasarı artırma YA DA +175 can
Seviye 15: +25 çeviklik YA DA +10 güç
Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA +%15 büyü direnci
Seviye 25: +40 hareket hızı YA DA +%200 Spiked Carapace hasarı
Ogre Magi:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +60 altın/dakika YA DA +100 kullanım menzili
Seviye 15: +40 hasar YA DA +%8 büyü direnci
Seviye 20: +250 can YA DA +25 hareket hızı
Seviye 25: %15 büyü hasarı artırma YA DA +40 Bloodlust saldırı hızı
Omniknight:
Repel büyü bağışıklığı artık Black King Bar gibi davranıyor. (Arındırılabilir değil.)
Repel süresi 5/6/7/8’den 4/5/6/7’ye indirildi.
Repel dolum süresi 20/18/16/14’ten 30/26/22/18’e çıkarıldı.
Repel artık düşmanlar üzerinde kullanılamıyor.
Purification can yenilemesi 90/180/270/360’tan 90/160/230/300 olacak şekilde düzenlendi.
Purification dolum süresi 9’dan 11/10/9/8 olacak şekilde düzenlendi.
Purification mana bedeli 100/120/140/160’tan 70/90/110/130’a indirildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +60 altın/dakika YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +75 kullanım menzili YA DA +8 güç
Seviye 20: +100 hasar YA DA +6 mana yenilenmesi
Seviye 25: -%16 Degen Aura YA DA +200 Purification hasarı/can yenilemesi
Oracle:
Kabiliyetler:
Seviye 10: -20 canlanma süresi YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +200 can YA DA +60 altın/dakika
Seviye 20: +25 hareket hızı YA DA +20 zekâ
Seviye 25: +2 False Promise süresi YA DA +250 kullanım menzili
Outworld Devourer:
Astral Imprisonment kullanım menzili 225/350/475/600’den 225/300/375/450 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +250 mana YA DA +10 hareket hızı
Seviye 15: +5 zırh YA DA +20 saldırı hızı
Seviye 20: +15 zekâ YA DA +250 can
Seviye 25: +60 Arcane Orb zekâ çalma süresi YA DA %10 büyü hasarı artırma
Phantom Assassin:
Stifling Dagger temel hasarı 75’ten 70’e indirildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +150 can YA DA +15 hasar
Seviye 15: %10 can çalma YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: +35 saldırı hızı YA DA bütün özelliklere +10
Seviye 25: +25 çeviklik YA DA Çift hedefli Stifling Dagger
Phantom Lancer:
Phantom Rush artık düşmana ulaşıldığında 2 saniye boyunca 6/12/18/24 çeviklik sağlıyor. (İllüzyonları da etkiliyor.)
Seviye 25: +2 Supernova hasar sayısı YA DA +1 Supernova sersemletme süresi
Puck:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +8 zekâ YA DA +150 can
Seviye 15: +40 hasar YA DA +20 hareket hızı
Seviye 20: %8 büyü hasarı artırma YA DA +%20 büyü direnci
Seviye 25: +300 altın/dakika YA DA +%75 Illusory Orb hızı/mesafesi
Pudge:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +8 güç YA DA +2 mana yenilenmesi
Seviye 15: +5 zırh YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: +150 altın/dakika YA DA -35 canlanma süresi
Seviye 25: +1,75 Flesh Heap istifi başına güç YA DA +120 Rot hasarı
Pugna:
Nether Ward saniyelik mana yenilenmesi azaltması 1,5/3/4,5/6’dan %0,25/0,5/0,75/1 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +3 mana yenilenmesi YA DA +150 can
Seviye 15: -25 canlanma süresi YA DA +10 güç
Seviye 20: Bütün özelliklere +10 YA DA +100 kullanım menzili
Seviye 25: +%50 Life Drain iyileştirmesi YA DA +100 Nether Blast hasarı
Queen of Pain:
Temel saldırı süresi 1,6’dan 1,5’e indirildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +20 hasar YA DA +5 güç
Seviye 15: Dolum süresinde %15 azalma YA DA +90 altın/dakika
Seviye 20: +100 saldırı menzili YA DA +200 can
Seviye 25: %70 büyüden can çalma (kahraman olmayanlar için bunun beşte biri) YA DA +35 zekâ
Razor:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +10 çeviklik
Seviye 15: +5 zırh YA DA +150 kullanım menzili
Seviye 20: +250 can YA DA +30 saldırı hızı
Seviye 25: +175 saldırı menzili YA DA +14 Static Link hasar çalması
Riki:
Aghanim’s Scepter eklendi. Son yetenek seviyesinin süresini 4 artırır. Bir dost kahramanı hedefleyip süre boyunca onun içinde gizlenmeyi sağlar. Saldırılan alan hedeflenmiş dost kahramanı takip eder. 1000 kullanım menzilli.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +150 can
Seviye 15: +10 çeviklik YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
Seviye 20: +250 kullanım menzili YA DA bütün özelliklere +8
Seviye 25: +0,4 Backstab çarpanı YA DA -4 Smokescreen dolum süresi
Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +20 saldırı hızı
Seviye 15: %6 büyü hasarı artırma YA DA +175 can
Seviye 20: %15 savuşturma YA DA Ruh başına +2 hasar
Seviye 25: +150 saldırı menzili YA DA -7 Shadow Raze dolum süresi
Shadow Shaman:
Mass Serpent Wards artık 175 alan hasarı vermiyor.
Mass Serpent Wards hasarı 40/60/80’den 40/70/100 olacak şekilde düzenlendi.
Mass Serpent Wards Scepter etkisi yenilendi. Artık Serpent Ward’lar iki birime tam hasarlı çoklu atış yapıyor.
Scepter Mass Serpent Ward saldırı menzili 225’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +150 can YA DA +15 hareket hızı
Seviye 15: +100 kullanım menzili YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
Seviye 20: -30 canlanma süresi YA DA +%20 büyü direnci
Seviye 25: +1 Serpent Ward canı YA DA +3 Shackles süresi
Silencer:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +4 zırh YA DA +7 zekâ
Seviye 15: +200 can YA DA +60 altın/dakika
Seviye 20: +30 saldırı hızı YA DA +%12 büyü direnci
Seviye 25: +200 saldırı menzili YA DA +%20 Curse yavaşlatması
Skywrath Mage:
Aghanim’s Scepter’ı yenilendi. Skywrath Mage her yetenek kullanışında hedefin 700 alanındaki, kahramanlar öncelikli olmak üzere bir hedef de hedeflenir. Mesela, bir hedefe Ancient Seal kullanıldığında başka bir hedef de Ancient Seal ile hedeflenir. Bir alana Mystic Flare atıldığında, kahramanlar öncelikli olmak üzere yakınlardaki, o alanın içinde olmayan ama atılan yerin 700 alanı içinde olan bir hedefin olduğu alana da Mystic Flare atılır.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +125 can YA DA +7 zekâ
Seviye 15: +50 hasar YA DA +60 altın/dakika
Seviye 20: +20 hareket hızı YA DA +%15 büyü direnci
Seviye 25: -4 Ancient Seal dolum süresi YA DA +14 mana yenilenmesi
Slardar:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 can yenilenmesi YA DA +175 mana
Seviye 15: +200 can YA DA +25 saldırı hızı
Seviye 20: +35 hasar YA DA +7 zırh
Seviye 25: +20 güç YA DA +%10 darbe ihtimali
Slark:
Aghanim’s Scepter eklendi. Son yeteneğin dolum süresini 60’tan 30’a indirip Shadow Dance aktifini dost kahramanları da gizleyen 325 alanlı bir yeteneğe çevirir.
Kabiliyetler:
Seviye 10: %10 can çalma YA DA +15 hasar
Seviye 15: +15 çeviklik YA DA +10 güç
Seviye 20: +250 can YA DA +25 saldırı hızı
Seviye 25: +3 Pounce bağlaması YA DA bütün özelliklere +12
Sniper:
Aghanim’s Scepter eklendi. Assassinate yeteneğini 400 alan hedefli bir yeteneğe çevirir. Kullanıldığında hedefteki birimlere kilitlenir ve sürenin sonunda alandaki düşman kontrolündeki birimlere 2,8 kat hasar veren bir kritik vuruş ve Headshot fırlatır.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +4 mana yenilenmesi YA DA +15 saldırı hızı
Seviye 15: +20 Shrapnel saniye başına hasarı YA DA +200 can
Seviye 20: +8 zırh YA DA dolum süresinde %25 azalma
Seviye 25: +100 saldırı menzili YA DA +4 Shrapnel şarjı
Spectre:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +20 hasar YA DA +5 zırh
Seviye 15: Bütün özelliklere +6 YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: +25 saldırı hızı YA DA +12 güç
Seviye 25: -10 Spectral Dagger dolum süresi YA DA +400 can
Spirit Breaker:
Kabiliyetler:
Seviye 10: Bütün özelliklere +5 YA DA +15 hareket hızı
Seviye 15: +20 hasar YA DA +5 zırh
Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA -40 canlanma süresi
Seviye 25: +%17 Greater Bash ihtimali YA DA +500 Charge of Darkness hızı
Storm Spirit:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +20 hasar YA DA +3 mana yenilenmesi
Seviye 15: +175 can YA DA +10 zekâ
Seviye 20: +40 saldırı hızı YA DA +7 zırh
Seviye 25: +0,75 Electric Vortex süresi YA DA %10 büyü hasarı artırma
Sven:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 güç YA DA +200 mana
Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA bütün özelliklere +6
Seviye 20: +30 saldırı hızı YA DA %15 savuşturma
Seviye 25: +65 hasar YA DA -5 Stormbolt dolum süresi
Techies:
Yenilendi:
Land Mines yeteneğinin adı artık Proximity Mines.
Proximity Mines mayınları artık Gerçek Görüş ile görülemiyor, onun yerine 400 alanında bir düşman varsa görünür hâle geliyor.
Proximity Mines alanda bir düşman 1,6 saniye boyunca alanda durduğunda patlıyor.
Proximity Mines aktive edilmek ve görünmez olmak için 1,75 saniyeye ihtiyaç duyuyor.
Proximity Mines artık saldırı hamlesi ile kendisine saldırılabilir değil.
Proximity Mines hasar türü artık Büyüsel.
Proximity Mines dolum süresi 9/8/7/5’ten 12’ye yükseltildi.
Craggy Exterior denk gelmesi artık 300 menzilli değil, sadece yakın dövüşçü kahramanları etkiliyor.
Craggy Exterior denk gelmesi hasarı 25/35/45/55’ten 40/50/60/70’e yükseltildi.
Craggy Exterior ihtimali %10/15/20/25’ten %25 olacak şekilde düzenlendi.
Craggy Exterior sersemletme süresi 1/1,25/1,5/1,75’ten 0,5/1/1,5/2 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 güç YA DA +10 zekâ
Seviye 15: +45 hasar YA DA +15 hareket hızı
Seviye 20: +25 saldırı hızı YA DA +14 mana yenilenmesi
Seviye 25: Dolum süresinde %20 azalma YA DA +200 Avalanche hasarı
Treant Protector:
Yenilendi:
Nature’s Guise artık pasif yetenek. Bir ağacın 265 menzili içinde saldırmadan 6/5/4/3 saniye bulunulduğunda görünmez olunur ve fazladan %16/22/28/34 hareket hızı kazanılır. Görünmezken saldırıldığında hedef 1/1,4/1,8/2,2 saniye darbe yer. Ağaçla aradaki mesafenin menzil dışında olunduğundan dolayı sona eren görünmezlik bitmeden önce yine 0,75 kontrol süresi vardır. Görünmezlikten çıkarken yapılan saldırı ıskalayamaz. Görünmez iken yetenekler kullanılabilir.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +30 saldırı hızı YA DA +2 mana yenilenmesi
Seviye 15: +90 altın/dakika YA DA +25 hareket hızı
Seviye 20: Dolum süresinde %15 azalma YA DA +65 hasar
Seviye 25: +5 Living Armor kalkanı YA DA %20 ihtimal 2 saniye darbe
Troll Warlord:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 güç YA DA +10 çeviklik
Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +6 zırh
Seviye 20: +300 can YA DA +40 hasar
Seviye 25: -7 Whirling Axes dolum süresi YA DA +%20 büyü direnci
Tusk:
Walrus Kick menzili 900’den 1400’e yükseltildi.
Walrus Punch saldırı menzili 128’den 150’ye yükseltildi.
Walrus Kick saldırı menzili 128’den 150’ye yükseltildi.
Walrus Punch yeteneğinin 1. ve 2. seviyelerde Scepter envanterdeyken eski dolum süresine sahip olması hatası düzeltildi. (36/24/12 iken 20/16/12 oldu.)
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%20 deneyim puanı kazanımı YA DA +30 hasar
Seviye 15: +15 güç YA DA +90 altın/dakika
Seviye 20: +6 zırh YA DA +%10 büyü direnci
Seviye 25: +500 can YA DA +%150 Walrus Punch kritik vuruşu
Underlord:
Kaptan Modu’na eklendi.
Pit of Malice artık büyü bağışıklığından geçmiyor.
Pit of Malice artık engellemiyor.
Pit of Malice artık hasar vermiyor.
Pit of Malice yere bağlama süresi 1/1,5/2/2,5’tan 0,9/1,2/1,5/1,8’e yükseltildi.
Pit of Malice artık birimleri 3,5 saniyede bir etkiliyor.
Pit of Malice süresi 7’den 12’ye yükseltildi.
Pit of Malice yarıçapı 275’ten 375’e yükseltildi.
Pit of Malice yetenek başlangıcı 0,6’dan 0,45’e indirildi.
Pit of Malice dolum süresi 21/18/15/12’den 30/26/22/18’e çıkarıldı.
Dark Rift alanı 450’den 600’e çıkarıldı.
Dark Rift gecikmesi 5/4/3’ten 6/5/4’e çıkarıldı.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +4 zırh YA DA +2 mana yenilenmesi
Seviye 15: +200 can YA DA %8 büyü hasarı artırma
Seviye 20: +50 saldırı hızı YA DA +100 kullanım menzili
Seviye 25: +0,4 Pit of Malice yere bağlaması YA DA +50 can yenilenmesi
Undying:
Flesh Golem can yenilemesi kahraman başına %6’dan %10’a yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: -30 canlanma süresi YA DA +90 altın/dakika
Seviye 15: +%30 deneyim puanı kazanımı YA DA +300 can
Seviye 20: Bütün özelliklere +10 YA DA +20 hareket hızı
Seviye 25: +40 Tombstone zombi hasarı YA DA +12 zırh
Ursa:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +25 hasar YA DA +%8 büyü direnci
Seviye 15: +5 zırh YA DA +20 saldırı hızı
Seviye 20: +15 hareket hızı YA DA +250 can
Seviye 25: +10 Fury Swipes hasarı YA DA bütün özelliklere +14
Vengeful Spirit:
Wave of Terror hasar türü Saf iken Büyüsel oldu.
Wave of Terror hasarı 30/50/70/90’dan 45/70/95/120’ye yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%8 büyü direnci YA DA +25 saldırı hızı
Seviye 15: +100 Magic Missile hasarı YA DA bütün özelliklere +8
Seviye 20: +50 hasar YA DA +20 hareket hızı
Seviye 25: +%20 Vengeful Aura hasarı YA DA Magic Missile büyü bağışıklığından geçer.
Venomancer:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +%20 deneyim puanı kazanımı YA DA +20 hareket hızı
Seviye 15: +175 can YA DA +150 kullanım menzili
Seviye 20: +%15 büyü direnci YA DA +75 hasar
Seviye 25: 3 katı Plague Ward canı/hasarı YA DA -60 canlanma süresi
Viper:
Nether Toxin temel hasarı 2,5/5/7,5/10’dan 3/6/9/12’ye yükseltildi. (En fazla hasarı 40/80/120/160’tan 48/96/144/192’ye yükseltildi.)
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hasar YA DA +125 can
Seviye 15: +7 güç YA DA +14 çeviklik
Seviye 20: +7 zırh YA DA +75 saldırı menzili
Seviye 25: Poison Attack binalara da etki eder YA DA +80 Viper Strike saniye başına hasarı
Visage:
Gravekeeper’s Cloak temel hasar eşiği 15’ten 50’ye yükseltildi.
Gravekeeper’s Cloak artık bütün hasarı katman başına %8/12/16/20 azaltıyor.
Gravekeeper’s Cloak yenilenme süresi 3’ten 6/5/4/3 olacak şekilde düzenlendi.
Gravekeeper’s Cloak artık kahramanın 900 mesafesindeki Familiar’ları da etki ediyor. (Engelledikleri hasar Visage’deki istif sayısına bağlıdır.
Summon Familiars dolum süresi 180/160/140’tan 160/145/130’a indirildi.
Familiar’ların artık 500/750/1000 canı var. (3 vuruş yerine.)
Familiar’lar artık can yenilenme etkileriyle normal şekilde etkileşebiliyorlar.
Familiar’lar artık Stone Form ile saldırı hasarlarını yenileyemiyor.
Familiar’ların saldırı hasarı yükü yenilenme süresi 15’ten 2’ye indirildi.
Familiar’lar artık büyü bağışıklı değil.
Familiar’lar artık %35 büyü direncine sahip.
Familiar’ların hareket hızı 380/390/400’den 430’a yükseltildi.
Familiar’ların yük başına verdiği hasar 8/14/22’den 8/16/24 olacak şekilde düzenlendi.
Stone Form süresi 8’den 6’ya indirildi.
Stone Form dolum süresi 20’den 14’e indirildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +60 altın/dakika YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +50 hasar YA DA +100 kullanım menzili
Seviye 20: +250 can YA DA -30 canlanma süresi
Seviye 25: %20 büyü hasarı artırma YA DA +120 Familiar hareket hızı
Warlock:
Fatal Bonds mana bedeli 120’den 140’a çıkarıldı.
Fatal Bonds yeteneğinin arındırıldıktan sonra da hasar vermesi düzeltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: Bütün özelliklere +6 YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +125 kullanım menzili YA DA +20 hareket hızı
Seviye 20: +350 can YA DA -30 canlanma süresi
Seviye 25: Chaotic Offering golemleri için büyü bağışıklığı YA DA +15 Chaotic Offering Golem zırhı
Weaver:
Çeviklik artışı 2,5’tan 2,8’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +6 kuvvet YA DA +30 Shukuchi hasarı
Seviye 15: +25 hasar YA DA Bütün özelliklere +7
Seviye 20: +200 can YA DA +15 çeviklik
Seviye 25: +200 Shukuchi hareket hızı YA DA +%20 büyü direnci
Windranger:
Powershot isabet eden birim başına hasar azalması %10’dan %20’ye çıkarıldı.
Powershot hasarı 120/200/280/360’tan 120/220/320/420 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hasar YA DA +4 mana yenilenmesi
Seviye 15: +150 can YA DA +13 zekâ
Seviye 20: %12 büyü hasarı artırma YA DA +%12 büyü direnci
Seviye 25: +100 saldırı menzili YA DA -5 Powershot dolum süresi
Winter Wyvern:
Kabiliyetler:
Seviye 10: +8 zekâ YA DA +5 güç
Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +40 hasar
Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA -35 canlanma süresi
Seviye 25: -3 Splinter Blast dolum süresi YA DA +%15 Arctic Burn yavaşlatması
Seviye 10: +200 can YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
Seviye 15: +75 hasar YA DA -35 canlanma süresi
Seviye 20: +8 zırh YA DA +%15 büyü direnci
Seviye 25: +150 Death Ward saldırı menzili YA DA +20 Voodoo Restoration can yenilemesi
Wraith King:
Reincarnation dolum süresi 260/160/60’tan 240/140/40’a indirildi.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +15 hasar YA DA +8 zekâ
Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +200 can
Seviye 20: +40 saldırı hızı YA DA +20 güç
Seviye 25: Reincarnation mana bedeli kalkar YA DA +%20 Vampiric Aura can çalması
Zeus:
Aghanim’s Scepter’ı yenilendi. Haritanın herhangi bir yerinde fırtına bulutu oluşturan Nimbus yeteneğini ekler. Bulut otomatik olarak 2,5 saniyede bir (dolum süresi azaltmayla azaltılabilir) 500 alanda en yakın düşman üstüne Lightning Bolt kullanır. Bulut 50 saniye sürer. Dolum süresi: 50. Mana bedeli: 275. Öldürmek için menzilli kahramanların 8 vuruşa (yakın dövüşçülerin 4 vuruşa, kahraman olmayanların 16 vuruşa) ihtiyacı vardır, 100 altın ödülü verir. Nimbus çağırmanın kullanma menzili globaldir.
Kabiliyetler:
Seviye 10: +2 mana yenilenmesi YA DA +150 can
Seviye 15: +5 zırh YA DA +%10 büyü direnci
Seviye 20: +30 hareket hızı YA DA -35 canlanma süresi
Seviye 25: +%1,5 Static Field hasarı YA DA +200 kullanım menzili
Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.
Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.