Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında, ses ekibinin ne aşamada olduğu anlatılıyor.
JohnT_RE :Direkt olarak Baş Ses Tasarımcımız AJ’den gelen başka bir Ses Güncellemesi! Geri bildiriminizi ve yorumlarınızı gönderin, ben de AJ’ye göndereceğim.
Herkese merhaba! Ben AJ, Company of Heroes 3’ün Baş Ses Tasarımcısı!
Multiplayer Pre-Alpha’dan gerçekten keyif aldığınızı ve Ses Tasarımı ile neleri hedeflediğimizi anlayacağınızı umuyoruz.
Pre-Alpha’yı başlatmadan önce aşağıdakiler de dahil olmak üzere birçok Ses çalışması yaptık:
- Daha derin silah ve araç Ses Tasarımı
- Haritalar arasında sesin daha geniş uzamsallaştırılması yoluyla ses ortamını genişletmek
- Stratejik oyuna yardımcı olmak için seslerin artırılmış konum doğruluğu (ve tabii ki bu şekilde kulağa daha iyi geliyor!)
- Canlı yayına geçmeden birkaç dakika önce eklenen Wehrmacht Intel Seslendirmesi da dahil olmak üzere birçok birim ve oyun içi Seslendirme!
Yukarıdakilerin tümü üzerinde çalışmaya devam etmenin yanı sıra, ses ekibinin çıkış için odaklandığı büyük alanlardan bazıları şunlardır:
- Oyunda Seslendirme’nin devam eden genişlemesi. Yazım, Oyuncu Seçimi ve Kayıt dünya çapında devam ediyor. Yeni birim Seslendirmesi eklemeye devam ediyoruz ve ayrıca mevcut birimler için tüm alımları planlayan Oynanış ve Tasarım ekiplerimizle birlikte çalışıyoruz.
- Müzik! Dynamedion’daki Müzik ortaklarımızla hala yakın ilişki içindeyiz ve oyun için müzik bestelemeye ve eklemeye devam ediyoruz. Oyunun bu kısmı, oyun çıkış tarihi yaklaştıkça gerçekten katlanarak artacak.
- 3D, Atmos ve mix. Çıkış için gerçekten harika bir deneyim yaratmak için harika bir teknolojiye sahip olduğumuzdan emin olmak için Audiokinetic ve Dolby ile birlikte çalışıyoruz.
Bu gerçekten sadece üst düzey bir özet. Oyunumuzun her köşesi, tasarımın her alanı (görsel, oynanış, UI, Sefer, Anlatı vb.) Ses ile geliştirilme potansiyeline sahiptir, bu nedenle çıkış yaklaşırken bu zorluğun üstesinden geleceğiz. Hepsi çok heyecan verici ve dürüst olmak gerekirse, çok EĞLENCELİ.
Aralık ayında oynadığınız Multiplayer Pre-Alpha’dan geri bildirimlerinizi gerçekten merak ediyoruz:
- Dikkate alınması gerektiğini düşündüğünüz herhangi bir alan (örneğin seslendirme, ses tasarımı, müzik) var mı? Öne çıkan, iyi/kötü/aptalca/meme olmaya değer/itici bir şey oldu mu?
Bize bildirin, çözmek için elimizden geleni yapacağız.
Tabii ki iyi bir şekilde öne çıkan şeyler varsa bunları da bize bildirin, çünkü neyi doğru yaptığımızı bilmek çok yardımcı olabilir. Bu yüzden lütfen her iki durumda da geri adım atmayın.
Biz küçük (ama güçlü) bir ekibiz ve geri bildiriminize gerçekten değer veriyoruz.
Teşekkürler!
-AJ