Company of Heroes 3’te 2022 Özeti

Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında, yeni yıla girmeden önce 2022 özetleniyor.

Company of Heroes için fırtına gibi bir yıl oldu! CoH3’ü piyasaya sürmemize sadece birkaç ay kala, sizinle paylaştığımız tüm haberler ile birlikte geri bildirimleriniz ile oyuna eklenen şeylerin bir kısmını özetlemek istedik.

Ekibimiz tatil boyunca dinlenecek, bu nedenle ortalık biraz durgunlaşacak. Umarız siz ve sevdikleriniz de tatil sezonunu doyasıya yaşama şansı yakalar. Yeni yılınız kutlu olsun! Ocak ayındaki Çok Oyunculu Teknoloji Testi ve CoH3’ün Şubat ayındaki çıkışı için ekibimiz tüm hızıyla geri dönecek.

2022’nin başlangıcı sessizdi çünkü tüm ekip oyun üzerinde çalışıyor ve bazı büyük şeyleri hazırlıyordu. Bu yıl bazı harika duyurularımız oldu ve bunları Temmuz ayında Kuzey Afrika cephesini açıklamamızla başlattık. CoH3’ün yalnızca İtalyan Dinamik Harekatı’nı değil, aynı zamanda oyunculara seride ilk kez Deutsches Afrikakorps’u İtalyan Muharebe Grupları ile görme şansı veren Kuzey Afrika Operasyonu’nu da içereceğini duyurduk. Oyuncular, oyunumuzu Mission Alpha’da test etme şansı buldu ve birkaç bin şanslı kişi, geçen yaz hem Gamescom’da hem de PAX’da daha fazla oynama fırsatına sahip oldu.

Mission Alpha (ve ondan önceki Çok Oyunculu Pre-Alpha ve Pre-Alpha Önizlemesi) ile ilgili en güzel şey, bu herkese açık testlerin bize geri bildirimlerinizi gözden geçirme, işleme ve deneyimi iyileştirmek için CoH3’te değişiklikler yapma fırsatı vermesiydi.

CoH’u geliştirme söz konusu olduğunda bizim için bir diğer önemli husus da, hem geliştirme süreci hem de verdiğimiz kararlar söz konusu olduğunda mümkün olduğunca şeffaf olmaktır. Örnek olarak, Ağustos ayında Gamescom’dayken Sorumlu Yapımcımızı sorularınızla sorguya çektik!

Aralık ayında ayrıca CoH3’ün 2023’ün sonlarında konsollara geleceğini ve çok daha fazla oyuncuya Akdeniz cephesinin aksiyonunu, stratejisini ve taktiklerini deneyimleme şansı vereceğini açıkladık. Ekip bu çabada SEGA ortak stüdyolarımızdan muazzam destek aldı ve Relic’in lansman sırasında harika bir PC deneyimi sunmaya odaklanabilmesini sağlarken aynı zamanda oyunu Xbox ve Playstation 5’e getirme çalışmalarını denetledi. Konsol sürümü için en büyük tasarım farkı, arayüzü ayarlamak ve kontrolcü desteği sağlamaktı. Ekip, platformdan bağımsız olarak CoH3 için amaçlanan vizyonumuzu gerçekleştirmemiz gerektiği konusunda kararlı.

Çokça aldığımız sorulardan biri “CoH3’ü diğerlerinden ayıran nedir?” veya “aslında ne satın alıyorum?” Cevap… çok şey! CoH3 piyasaya sürüldüğünde en büyük oyunumuz olacak ve onu gelecekte de desteklemeye devam etmek için tonlarca planımız var. Çıkış gününde gelen her şeyin kapsamlı bir listesini burada bulabilirsiniz. Eylül ayında, lansman sırasında modların CoH3’e geleceğini de duyurduk ve modlama desteği hakkında daha fazla ayrıntıyı burada bulabilirsiniz. Gelecekle ilgili planlarımızı özetleyen Temmuz ayı geliştirici günlüğüne de göz atabilirsiniz.

Oyun henüz daha çok erken bir aşamada da olsa, bazı bariz hatalar olsa veya biraz daha cilaya ihtiyaç duysa bile, geliştirme süreci boyunca oynanışı sergilemek bizim için inanılmaz derecede önemliydi. Gösterişli fragmanlar heyecanlanmak için harika ama oynanışın her şeyden önemli olduğunu biliyoruz. 2021 Yazında görüntüleri göstermeye başladığımızdan beri yinelemeyi ve ilerlemeyi görebildiğinizi umuyoruz. Lansman tarihimizi Kasım’dan Şubat’a taşımak zorunda kalsak da bunun doğru karar olduğunu biliyorduk. Özellikle geçen Aralık ayındaki bu videoyu Haziran’daki Harekât Güncellemesi canlı yayınımızla veya Ekim’deki ABD Kuvvetleri Derin İncelememizle karşılaştırırsanız, yol boyunca pek çok gelişme olduğunu göreceksiniz.

Ekibimiz ayrıca topluluğumuzun üzerinde çalıştığı harika şeyleri desteklemek için pek çok program geliştiriyor. İlk olarak Mart ayında topluluk tarafından yürütülen etkinlikler ve turnuvalar için bir Destek Talep Formu başlattık ve ardından Temmuz ayında, ileride genişleteceğimiz resmi İçerik Oluşturucu Programımızı başlattık!

Creator.jpg

Kasım ayında ilk Telgraf Raporu‘muzu yayınlamak da severek yaptığımız bir işti. Ayrıca geliştirme ekibinin çalışmalarını ve topluluktan gelen tüm harika içeriği göstermek için sabırsızlanıyoruz. İçeriğinizi görmemizi ve gelecekteki Telgraf Raporu’nda paylaşılma şansı elde etmek istiyorsanız gönderi yaparken #CoHCommunity hashtag’ini eklemeyi unutmayın!

Önümüzdeki aylar için halka açık bir Çok Oyunculu Teknoloji Testi, daha fazla ülke ve birimlere dair derinlemesine anlatımlar ve hatta topluluk ve ekip arasında bazı oyun etkinlikleri dahil olmak üzere çok fazla plan yaptık. Ah ve sizin de bildiğiniz üzere… CoH3 çıkışı! 23 Şubat gittikçe yaklaşıyor ve oynamaya ve deneyimlerinizi paylaşmaya başlamanız için sabırsızlanıyoruz. Tatilin tadını çıkarın, Ocak ayında görüşürüz!

Winter_Schedule-1.jpg

Yazar: Cem Kaya

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV