Company of Heroes 2 mod topluluğu tarafından oyundaki oto maç haritaları daha dengeli bir hale getirildi. Oto maçtan çıkartılan haritalar yenilenerek tekrar harita havuzuna yerleştirildi.
Vetolarınızı yenileme vakti, neden mi? Çünkü CoH 2 tarihindeki en geniş çaplı harita yenilemesini yayınladık. Harita dizaynı oyun dengesi ve keyfinin ciddi şekilde gözden kaçan bir parçası. Sadece bir kaç zekice değişiklik bile popüler olmayan bir haritayı oyuncuların favorisine çevirebilir, eğer oyuncular bu değişimlere şans verirse.
Bu harita yaması topluluğun fantastik üyeleri tarafından yapıldı. Ve bu yama için yüzlerce saat çalıştıklarını söylediğimizde abartmış olmuyoruz.
Takım lideri SoE Sturmpanther ile birlikte haritacı Rosbone, MonolithicBacon, LordRommel, Capiqua, Siphon X ve Wuff. Oyundaki 21 haritayı yeniden dengeledi.
Bu 21 haritanın yanında 3 adet haritada çok büyük değişiklikler yapıldı ve bu haritalar yakın zamanda oto maç listesine eklenecek. 3 haritadan 2’si süpriz ancak aşağıdaki videoyu izleyerek tahminde bulunabilirsiniz.
Aşağıda listelenecek değişimlerin yanında neredeyse tüm haritalarda üslerin etrafındaki Kırmızı/Red Cover kaldırıldı, yol bulma/pathfinding geliştirildi ve cover dengesi yenilendi.
1v1 Haritalar
- Angoville – Bir CoH klasiği olan haritanın özgün VP(Victory Point/Zafer Noktası) yerleşimine dokunulmadı ancak dengeleme amacıyla batıya 1 stratejik nokta daha kondu. Önemli dar alanlar ve cover elementleri eklendi/çıkarıldı/değiştirildi.
- Lost Glider – Yükselti sorunları çözüldü. Dengesiz orta VP yeniden yapıldı. Her ikisi üs için de yeni bir yol eklendi.
- Caen – Oto Maça geri döndü. Pakete alma(cutoff) sistemi daha az zarar verecek şekilde değiştirildi. Bazı önemli alanların genişliği arttırılarak yakın dövüş odağı düşürüldü.
- Westwall – VP ve cutofflar etrafındaki evler dengelendi. Munition/Cephane noktasına fazladan çevirme yolları eklendi. Haritanın ortasındaki pek çok ejderha dişi ve tank tuzağı kaldırıldı. Bazı yükseltiler kaldırıldı, bazıları düzeltildi.
- Road to Kharkov – Kuzey cutoff ve yakıt noktasında büyük stratejik nokta yenilemeleri. Çevirme saldırılarını arttırmak için yeni yollar. Büyük yükselti değişimleri. Önemli coverlar yenilendi.
- Vilshanka – Ufak değişiklikler.
- Semiosky Winter – Kaldırıldı.
- Kholodny Ferma Winter – Kaldırıldı.
- Minsk Pocket – Kaldırıldı.
2v2 Haritalar
- Gizemli Harita – 2v2 listesine geri dönüyor. Bu harita geçmişte büyük yükselti sorunları ile bilinse de geri kalan özellikleri pek çok kişi tarafından sevilmişti.
- Elst Outskirts – Tartışmasız en dengeli 2v2 haritası. Garnizon binalarında ufak düzenlemeler yapıldı ve problem yaratan görüş engelleyiciler kaldırıldı.
- Fields of Winnekendonk – Yol bulma sorunları bazı çitlerin ve çalıların kaldırılmasıyla çözüldü. Görüş mesafesi sorunları çözüldü.
- Road to Kharkov – Kuzey cutoff ve yakıt noktasında büyük stratejik nokta yenilemeleri. Çevirme saldırılarını arttırmak için yeni yollar. Büyük yükselti değişimleri. Önemli coverlar yenilendi.
- Moscow Outskirts Winter – Kaldırıldı.
- Ettelbruck Station – Kaldırıldı.
3v3 Haritalar
- Yeni 3v3 Haritası: Fields of Winnekendonk – Yol bulma sorunları bazı çitlerin ve çalıların kaldırılmasıyla çözüldü. Görüş mesafesi sorunları çözüldü.
- Oka River – Evler, iki tarafı dengelemek amacıyla yeniden düzenlendi. Oynanışı geliştirmek adına yeni yollar eklendi.
- Angermunde – 2 taş tepe çevirmeleri güçlendirmek için genişletildi. Üs bölgesindeki yollar geliştirildi. Bazı görüş ve yol engelleyiciler değiştirildi/kaldırıldı.
- Hill 400 – Haritanın ortasına piyadelerin geçebileceği yeni bir yol eklendi.
- Port of Hamburg – Orta VP bölgesine yeni bir köprü eklendi. Yeni yollar yapıldı ve görüş mesafesi sorunları çözüldü.
- Rhzev Winter – Üs etrafındaki yollar geliştirildi ve haritanın güneyine kuzeyin aynısı olacak şekilde stratejik nokta eklendi. Haritanın iki tarafında da cutoff etrafındaki buzlar kaldırıldı.
- Steppes – Orta VP bölgesindeki yükseltiler düşürüldü. Coverlar yenilendi ve pek çok kullanıcı dostu eklemeler yapıldı.
- Lienne Forest – Doğudaki ormanda daha fazla yol. Haritanın ortasındaki objeler yenilendi. Batıdaki kasabada garnizon ve yol bulma düzeltmeleri.
4v4 Haritalar
- Gizemli Harita – Oto maça geri dönüyor. Yükselti sorunları çözüldü, stratejik noktalar dengelendi. Pek çok kullanıcı dostu eklemeler yapıldı.
- Steppes – Orta VP bölgesindeki yükseltiler düşürüldü. Coverlar yenilendi ve pek çok kullanıcı dostu eklemeler yapıldı.
- Laeranth Ambush – Sağ VP ve etrafındaki coverlarda büyük yenileme. Büyük yol değişiklikleri.
- Lienne Forest – Doğudaki ormanda daha fazla yol. Haritanın ortasındaki objeler yenilendi. Batıdaki kasabada garnizon ve yol bulma düzeltmeleri.
- Lorch Assault – Kale ve etrafındaki bölgede büyük yenilemeler.İki tarafı dengelemek için yeni stratejik nokta eklendi. Yakıt noktalarının yerleri dengeleme için değiştirildi.
- Port of Hamburg – Orta VP bölgesine yeni bir köprü eklendi. Yeni yollar yapıldı ve görüş mesafesi sorunları çözüldü.
- Vielsam – Orta VP’deki mayın tarlası kaldırıldı. İki yakıt noktası da dengelendi ve sağ taraftaki yakıt bölgesine yeni bir bina eklendi. Binaların yerleri değiştirildi/yenilendi. Tamir noktası ilk yardım noktası olarak değiştirildi.
- Angermunde – 2 taş tepe çevirmeleri güçlendirmek için genişletildi. Üs bölgesindeki yollar geliştirildi. Bazı görüş ve yol engelleyiciler değiştirildi/kaldırıldı.
- Hill 400 – Haritanın ortasına piyadelerin geçebileceği yeni bir yol eklendi.