Genel Değişimler
Ekip Formasyonları
- Binalara girme hatası giderildi.
- Ok formasyonu kaldırıldı, artık Paraşütçü formasyonu kullanılıyor.
- Ekip yapay zekası kaldırıldı.
Alttaki zırhlı birimlerin MG silahları sniper karşısında artık %50 daha isabetli.
- USF: Stuart and Greyhound
- British: AEC
- Soviet: T-70
- Wehrmacht: Puma
- OKW: Puma, Panzer II, *Panzer IV, *Panther
Tüm mortar ve hafif topçu ekipleri aşağıdaki değişikliklerden etkileniyor.
- Binadaki birimlere karşı hasar 0.25 -> 0.5
- Birimlerin dibine düşen mermilerin hasarı azaltıldı.
*Tüm sniper birimleri artık binadaki birimlere karşı %100 isabete sahip.(Wehramcht ve Soviet sniper %50 isabete sahipti)
Wehrmacht
Hull Down
- Kurulma süresi 15 saniye -> 7.5 saniye.
- Silah doldurma süresini azaltan bonus kaldırıldı.
Model 24 Stun Grenade
- Hasar 40 -> 10.
Grw34 81mm Mortar
- Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
- Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 4 -> 6
- Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
- Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
- Sis bombardıman menzili 85 yapıldı.
250 Mortar HT
- Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
- Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 4 -> 6
- Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
- Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
- Sis bombardıman menzili 85 yapıldı.
- Fuel ücreti 40 -> 30
- Sıkabileceği minimum menzil 25 -> 40, sis bombardımanı bundan etkilemiyor.
Panther
- Fuel ücreti 175 -> 185
- Uzaktaki birimlere karşı isabet arttırıldı. 0.03 -> 0.035
- Can değeri 800 -> 960
- Ön zırh değeri 260’a düşürüldü.
- Arka zırh değeri 110 -> 90
- Vet 2 160 can bonusu +%10 zırh bonusu ile değiştirildi.
222
- MP ücreti 250 -> 200
- MG’nin uzak mesafedeki isabeti arttırıldı. 0.27 -> 0.32
- 20mm ana silah artık sıktığı yerde sarı cover yaratmıyor.
- MG artık istenen hedefe sıkıyor.
- MG’nin sniper birimlere karşı olan isabet dezavantajı kaldırıldı.
Panzergrenadiers
- Panzershreck yükseltme bedeli 120 -> 100
Brummbar
- Alan hasarının menzili 1.25/2.5/3.75 -> 0.625/1.25/6 (Kısa/Orta/Uzun Menzil)
- Alan hasarı 1/0.3/0.05 -> 1/0.35/0.2
- İki değişim de normal saldırıyı ve Bunker Buster yeteneğini etkiliyor.
Command Panzer 4
- Etrafındaki birimlere sağladığı hasar azaltma %20 -> %10
StuG G
- Silah doldurma süresi 3.5/4.5 -> 4.5/5.5
Tiger Ace
- Fuel ücreti 0 -> 150
Popülasyon
- Tiger 20 -> 21
- Puma: 8 -> 7
- 250 HT: 5 -> 3
- StuG G: 8 -> 10
- 222: 5 -> 4
- Grenadiers: 6 -> 7
- Pak40: 8 -> 7
OKW
- Başlangıçtaki fuel miktarı 10 -> 5
- *Volksgrenadier birimleri alev bombalarını kullanabilmeli için artık ilk SWS kamyonunun sahada bulunması gerekmekte.
- *Valiant Assault yeteneğinin yeniden dolma süresi 60 ->120
Le.IG 18
- Yanıcı bombardıman sırasında atılan mermi sayısı 5 -> 4
- Sis bombardıman menzili 30(min) – 150(max) -> 25 – 125
- Vet 1 menzil bonusu artık sadece +%25 sis bombardıman menzili bonusu.
- Vet 3 menzil bonusu kaldırıldı.
- Vet 5 artık -%20 scatter bonusu sağlıyor.
- Alan hasarının menzili 3 -> 4
Sturmpioneers
- Stun Grenade hasarı 20 -> 10
Sturmpioneers
- Stun Grenade hasarı 20 -> 10
- *Med-Kit bir birim tarafından kullanıldığında artık etrafındaki tüm birimler can kazanmaya başlıyor.
Mechanized Regiment HQ (T2)
- Fuel ücreti 50 -> 45
Panzer II Luchs
- İnşaat süresi 75 -> 60
Flak Halftrak
- Suppression gücü 0.3 -> 0.15
- Gizlenme sisinin munition bedeli 25/15 -> 35/25 (Vet 0/1)
Panther
- Can değeri 800 -> 960
- Ön zırh değeri 260’a düşürüldü.
- Arka zırh değeri 110 -> 90
- Vet 2 160 can bonusu +%10 zırh bonusu ile değiştirildi.
- Silah doldurma hızı 6.1/6.4 -> 5.2/5.6
Popülasyon
- Command Panther: 18 -> 19
- Jagpanzer IV: 14 -> 15
- Stuka: 14 -> 12
- Puma: 8 -> 7
- Luchs: 8 -> 6
- 251 Flak halftrack: 7 -> 6
- Kubelwagen: 4 -> 3
Soviets
Sniper
- Ekip artık tek kişi.
- Can değeri 64 -> 82
- Harcadığı PopCap 8 -> 9
- *Ateş etmeye hazır hale gelme süresi 1
- Silahı yeniden doldurma süresi 5 -> 4.5
- Tekrar görünmez olmak için gereken savaş dışı kalma süresi 16 -> 10
- Siperden ayrıldıktan sonra görünmezlik kaybetme süresi 2 saniye arttırıldı.
82mm Mortar
- Sis bombardıman menzili 106 -> 85
- Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
- Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
120mm Mortar
- Ekipteki piyade sayısı 6 -> 5
- Vet %20 barrage menzil bonusu kaldırıldı.
- Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
- Sis bombardıman menzili artık 120.
Conscripts PPSh
- Munition bedeli 40 -> 60
SU – 76
- Silah doldurma süresi 2.9/3.4 -> 3.9/4.4
- Barrage yeteneği artık 35 Munition
- Hasar 120 -> 80
- Alan hasarının menzili 1/2/4 -> 1.5/3/4.5
- Alan hasarı menzilinin büyüklüğü 5 -> 6
PTRS
- Delmeyen mermilerin verdiği hasar 20 -> 10
IL – 2
- Hasar 5 -> 3
Popülasyon
- IS-2: 19 -> 21
- SU-85: 12 -> 15
- T-70: 7 -> 6
- M3 Scout Car: 5 -> 3
- Conscripts: 6 -> 7
- Guards Rifle Infantry: 8 -> 9
British
Commando Regiment: Assault
- İsabet artışı 1.15 -> 1.25
- Hareket bonusu artık çatışmadaki birimlere etki etmiyor.
- Munition bedeli 80 -> 70
- Yeniden dolması içi gereken süre 90 -> 120
Commando Regiment: Smoke Raid
- Aktif olması için gereken süre 10 -> 5
- Yetenek kullanıldıktan sonra üretilen birimler artık görünmezlik ve ele geçirme bonusundan yararlanabiliyor.
Royal Engineers: Stand Fast
- Sapper Flamethrowers yeteneğine dönüştü.
Mortar Pit
- MP ücreti 400 -> 350
- Barrage sırasında sıkılan toplam mermi sayısı 8 -> 6
- Barrage yeteneğinin yeniden dolma süresi 40 -> 20
- Barrage sırasında ateş etme hızı azaltıldı.
Bren Mk. II LMG
- Munition ücreti 60 -> 45
- İsabet oranı 0.575/0.518/0.46 -> 0.575/0.4144/0.391
Sappers
- Heavy Sapper yükseltme bedeli 70 -> 60
- *Artık 2 adet Bren LMG alabiliyorlar.
Vickers HMG
- MP bedeli artık 260
- İnşaat süresi 4 saniye arttırıldı.
- Vet 2 artık %20 suppression bonusu veriyor.
- Vet 1 görüş ve bina içindeki menzil bonusu %25 -> %15
BOIS Anti-tank Infantry Sections
- Artık medkit/pyro yükseltmesi yapamıyor.
- AT-Nade menzili 20 -> 15
Universal Carrier
- Can değeri 200 -> 240, WASP ve Vickers yükseltmesi artık ekstra can vermiyor.
- Ön zırh 10 -> 7
- Arka zırh 5 -> 4.1
- WASP yükseltme bedeli 70 -> 75
- WASP menzili 32 -> 30
M3 Resupply Halftrack
- Silah düşürme yeteneğini kullanabilmek için artık HQ binasından weaopen rack geliştirmesi gerekiyor.
Cromwell
- Fuel bedeli 120 -> 110
Centaur
- Scatter arttırıldı.
- 20mm Strafing Fire yeteneği ücreti 50 -> 30
6 Pounder ATG
- %50 isabet bonusu artık sadece hafif zırhlı birimlere karşı çalışıyor.
Popülasyon
- Firefly: 14 -> 16
- AEC: 8 -> 6
- UC: 5 -> 3
- Tommies: 6/7 -> 7/8 (Standart/5. piyade yükseltmesi)
USF
81mm Mortar
- Menzil 65 -> 75
- Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
- Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 4 -> 6
- Kurulma süresi 0.5 -> 1
- Kaldırma süresi 1.1 -> 2
- Vet 2 scatter bonusu kaldırıldı.
- Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
- Sis bombardıman menzili 85 yapıldı.
- Alan hasarının menzili 1/2/4 -> 1.5/3/4.5
M21 Mortar HT
- Barrage sırasında mermi doldurma süresi 0 -> 1.25
- Normal atış yaparken mermi doldurma süresi 5/5 -> 6/7
- Vet 2 barrrage isabet bonusu kaldırıldı.
- Vet 3 menzil bonusu yerine %20 barrage isabet bonusu getirildi.
- Sis bombardıman menzili 106 -> 85
- Sıkabileceği minimum menzil 25 -> 40, sis bombardımanı bundan etkilemiyor.
Pack Howitzer
- MP bedeli 340’a düşürüldü.
- Barrage sırasında ateşlediği mermi sayısı 3 -> 4
- Vet 3 menzil bonusu kaldırıldı.
- Alan hasarı 1/0.25/0.1 -> 0.85/0.5/0.25
M2HB .50cal HMG
- Sprint yeteneği kaldırıldı.
- Suppression gücü 0.00006 -> 0.00054
- Vet 1 supression gücünü eski haline getiriyor.
P47 Rocket Loiter
- Hasar 80 -> 65
M8 Greyhound
- Hasar 60 -> 40
- Alan hasarı 0.8/0.28/0.04 -> 1/0.42/0.06
Jackson
- Görüş mesafesi 40 -> 35
- Vet 2 görüş bonusu kaldırıldı.
Popülasyon
- Pershing: 16 -> 19
- Jackson: 14 t-> 16
- M15 AA HT: 8 -> 6
- Stuart: 8 -> 6
- Major: 5 -> 3
- WC51: 4 -> 3
- M20: 6 -> 4
Alan hasarının menzili x/y/z: Burada x, y, z ile belirtilen değerler kısa/orta/uzun demektir. Merminin düştüğü yere x mesafesinden daha yakın olan birimler x-y arasındaki birimlere göre daha çok hasar alır.
Harita Değişimleri
Semoskiy Winter
- Mezarlıktaki çitler piyadeler tarafından geçilebiliyordu.
Poltova
- Güney Batı bölgesindeki fuel noktasında savaş sisini düzgün göstermeyen bölgedeki hata giderildi.
Port of Hamburg
- Karargahtan haritanın ortasına giden yollar düzeltildi.
- Kaplama hataları giderildi.
- 2 adet spawn noktası kaldırıldı.
Rzhev Winter
- Güneydeki dışarı bağlantı noktalarından biri kaldırıldı.
- Haritadaki tüm derin kar noktaları kaldırıldı.
LaGleize
- Sağ ve sol VP bölgerindeki bazı çitler kaldırıldı.
- Haritanın sağ kısmında VP ve munition arasındaki çit kaldırıldı.
- Batı kesim noktasındaki evin pencereleri kaldırıldı.
- Merkez VP etrafındaki yollar düzenlendi.