Age of Empires III: Definitive Edition 61213 Güncellemesi

Gözcüler, Age of Empires III: Definitive Edition’ın bir başka heyecan verici sürümüne hoş geldiniz!

Yeni Yılınız Kutlu Olsun! Ayrıca bu yama ile Ay Yeni Yılı’nı kutluyoruz. Bugünkü güncellemede dikkat etmeniz gereken birkaç önemli özellik:

  • Ay Yeni Yılı 2022 Etkinliği!
  • Tüm Tarihsel Savaşların İşbirliği versiyonları! – Her Tarihsel Savaş, İşbirliği oynamaya izin verecek şekilde güncellendiğinden artık arkadaşlarınızla oynayabilirsiniz. İşbirliğinde görevler, iki oyuncu için daha zorlu ve eğlenceli olacak şekilde güncellendi.

Öne Çıkanlar

Ay Yeni Yılı 2022 Etkinliği: 1 Şubat – 28 Şubat

  • Age of Empires III: Definitive Edition, 2022 Ay Yeni Yılını yepyeni ve benzersiz bir etkinlikle kutluyor! Sınırlı bir süre için topluluk zorluklarını tamamlayarak yeni portrelerin, kaşif görünümlerinin ve hilelerin kilidini açabilirsiniz!

Yeni Hileler

Bu sefer iki hile sağlıyoruz! Biri zorlukları tamamlayarak elde edilebilir, diğeri ise şimdi hazır!
Gardiyan Aslan hilesi – “the king of all beasts”

  • İki Gardiyan aslan doğurur!

Aslan Dans Gösterisi hilesi – “red pocket”

  • Şehir Merkezinizde size kaynaklar hediye eden bir Aslan Dansı Gösterisi yaratır!

Yeni Ödüller!

BUGÜN’den 28 Şubat’a kadar, özel ödüllerin kilidini açmak için günlük oyun içi görevleri zaman sınırı içinde tamamlayın!

  • 1. Gün Moğolistan Haritasında bir Çatışma veya Çok Oyunculu oyun kazanın.
  • Profil Simgesinin Kilidini Aç – Hanfu geleneksel kıyafetlerine sahip bir vatandaş.
  • 2. Gün Tüm Çin Harikalarını inşa edin.
  • Profil Simgesinin Kilidini Aç – Aslan Dansı.
  • 3. Gün Asya Hanedanı Kaşiflerinden herhangi biri ile toplam 50 hazine koruyucusunu sersemletin.
  • Profil Simgesinin Kilidini Aç – Tang Takımlı Bir Arquebusier.
  • Shaolin Master özelleştirmesi – Lao Chen.
  • 4. Gün Çinliler olarak Savaş Akademisi, Kale ve Memleket sevkiyatlarından tüm orduları konuşlandırın. (toplam 13 ordu)
  • Yeni Hile Biriminin Kilidi Açıldı – Çin Gardiyan Aslanı.
  • 5. Gün Kızılderililer olarak Kaplan Axehilt veya Beyaz Kaplan Wagner ile 2022 hasar verin.
  • Profil Simgesi Kilidi Aç – Bir Su Kaplanı heykeli, bir güç ve cesaret hediyesi.
  • Shaolin Master özelleştirmesi – Kaptan Huang.

Oyun

Denge ve Performans

  • İyileştirilmiş oyun başlatma süreleri.
  • Oyunu Kaydet seçeneği etkinleştirildiğinde oyuna yüklenmek için geçen süre iyileştirildi. Bu, özellikle 8 kişilik bir oyun oynarken fark edilir.
  • Bir Çok Oyunculu oyun lobisine ev sahipliği yaparken veya bu lobiye katılırken ara sıra meydana gelen bir kilitlenme sorunu düzeltildi.
  • Kaydedilmiş MP oyununu aktifleştirmek için bir dosya seçerken bir oyun davetini kabul ederseniz, dosya iletişim kutusunun açık kalmasına ve kapatmaya çalıştığınızda oyunun çökmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Açılış ekranını simge durumuna küçülttüğünüzde meydana gelen masaüstü çökmesi düzeltildi.
  • Bellek kullanımı optimizasyonları için Arayüz ve model varlık yüklemesinin elden geçirilmesi.
  • Döngüye ayarlıyken kaydedilmiş bir oyunun oynatımını görüntülerken meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi.

Grafik

  • Bazı eski donanımlarda düzgün bir şekilde oluşturulmadığı, belirsiz birim alfa ile ilgili bir sorun düzeltildi.
  • Cruzob Piyade artık Savunma Modunda ve Sabit Durmada yürüme animasyonuna sahip.

Ses

  • Oyun başladığında uygarlık jingle’larının kısa kesilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Oyun başlatılırken oyun içi müzik çalma listesindeki ilk parçanın atlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Birkaç müzik parçasındaki bozulma düzeltildi: Get Ye Sum ve Felonious Junk.
  • Keçiler artık Afrika Hayvancılık Pazarından yaratıldıklarında ses çıkarıyor.
  • Cerrahlar artık Inca, Hausa veya Etiyopyalılar olarak oynarken ses hatlarına sahipler.
  • Köylüler artık Duvar inşa ederken sesli hatlara sahipler.
  • Petardlar artık seçildiğinde ses hatlarına sahip olacak.
  • Seferlere özel çeşitli birimlere ses hatları eklendi.
  • Birim Savaş Sisi’nde gizlenmiş olmasına rağmen Topçu seslerinin oyuncu tarafından duyulabilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

Kullanıcı Arayüzü

  • Kaynaklar (Altın Madeni, Hazineler, Balık sürüleri) artık kaynak oyuncunun LOS’unun (Görüş Alanı) dışındayken bir Köylü tarafından sağ tıklandığında vurgulanacak.
  • Oyun sonrası özeti artık başlıklarına tıklandığında istatistikleri doğru şekilde sıralıyor. (örneğin, bir maç sırasında en çok parayı kimin topladığını görmek için).
  • Hintçe metnin okunabilirliği ve biçimlendirmesi önemli ölçüde iyileştirildi.
  • “Haberler” iletişim kutusunun yerini, haberlerle birlikte Age of Empires ile ilgili harici kaynaklara bağlantılar içeren yeni “Topluluk” iletişim kutusu aldı.
  • Torp tarafından üretilen meyveler artık HP yerine kalan kaynaklarını doğru bir şekilde gösteriyor.
  • Tek Oyunculu/Çok Oyunculu Lobilerdeki Oyun Ayarları paneli güncellendi.
  • “Los Colorados Taburu” kartı artık 11 yerine 10 birim gönderdiğini doğru bir şekilde belirtiyor.
  • Her iki Japon kaşif de artık istatistiklerini kullanıcı arayüzünde aynı sırayla gösteriyor.
  • Katedral’deki “Dia de Muertos” teknolojisi artık ipucunda her zaman +0,00 XP göstermeyecek
  • Çeşitli denge değişiklikleri için ayarlanacak çeşitli Özet girişleri güncellendi.
  • Topluluk tarafından vurgulanan Özet’teki çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Çeşitli teknoloji ağacı yanlışlıklar düzeltildi.
  • Çeşitli ipucu sorunları düzeltildi.
  • Çeşitli klavye gezinme sorunları düzeltildi.
  • Çin Köyü için rollover metni artık yükseltildikten sonra desteklenen nüfus miktarı için doğru değeri gösteriyor.

Kısayol Tuşları

  • Tambo Travois artık “Boşta bir Köylü Bul” kısayol tuşuyla bulunabilir.
  • “Mansabdar Sepoy” artık normal bir Sepoy ünitesinde “Seçili türlerin tümünü bul” kısayol tuşu kullanıldığında seçiliyor.
  • Yetenekler Kısayol Tuşları menüsüne ‘Chimu manevra yeteneği’ eklendi.

Oynanış

Düzeltmeler

  • Köylüler artık bir bina temeli üzerinde belirli bir noktaya yürümek zorunda kalmadan herhangi bir açıdan bir bina inşa edebilirler.
  • Savaş şefleri artık Eagle Eye kullanarak sığır öldüremez.
  • Cree Coureur artık Yerli Elçilikte eğitilebilir.
  • Mini Güverte Kullanıcı Arayüzü’nün Ana Şehir gönderileri görünümünde açık olması ve gönderilerin iki kez gönderilebileceği bir istismara izin vermesi sorunu düzeltildi.
  • Saldırı animasyonunun ortasında saldırmak için yeni bir hedef seçerseniz Petardların düşmana herhangi bir hasar vermeden anında ölmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Aztekler: ‘Calmecac’ kart efekti artık Çağ Atlama süresini doğru bir şekilde azaltıyor.
  • Etiyopyalılar: ‘Big Benny’ ve ‘Zebu Sığır’ kartları artık Hayvancılık Pazarında sığır çıkarıyor.
  • Haudenosaunee: Light Cannon’ların artık Limber ve Bombard modu butonu yok (her iki mod arasında hiçbir zaman bir fark yoktu).
  • Kızılderililer: Kızılderililer artık tamamen tam nüfuslu olduklarında askeri olmayan kartlar gönderebilirler.
  • Japonlar: Birimleri eğitirken ölecek olan Shogun’ların bazen nüfus yuvalarını doğru şekilde döndürmemesi sorunu düzeltildi.
  • Meksikalılar: Chaac Kano ve Savaş Kano artık Zırh Kaplama ve Carronade yükseltmelerinden etkileniyor.
  • Meksikalılar: Milisler, Revolting with Texas’tan sonra artık yükseltiliyor.
  • Meksikalılar: Conscription teknolojisi artık 15 yerine 12 Milis gönderiyor.
  • Meksikalılar: ‘Aztek İnisiyasyonu’ ve ‘Tlaxcaltec Chocolate Recipes’ artık ‘Tlaxcala Alliance’ kartını gönderdikten sonra Yerli Elçiliğe eklendi.
  • Meksikalılar: Meksikalı Generaller artık çok fazla kart ve yükseltme gönderildiğinde yeteneklerini kaybetmiyor.
  • Meksikalılar: ‘Team Louisiana Purcharse’ ABD kartı artık Meksika için doğru birimleri gönderiyor.
  • Meksikalılar: ‘California Haciendas’ (California Revolt) kartı artık 6 Haciendas inşa edilmişse gönderilebilir.
  • Meksikalılar: Sennar Horsemen ve Askari artık Meksikalılar olarak oynarken doğru görünüyor.
  • Meksikalılar: Kartla gönderilen ve Maya yerleşiminde eğitilen Maya birimleri artık farklı olarak kabul edilmiyor.
  • İspanyollar: ‘Unction’ kartından etkilenen misyonerler artık garnizondayken bonuslarını vermeyecek.
  • İsveçliler: ‘Dominions’ kartını gönderirken askeri bir gönderi göndermek, gönderi sırasında “Ana Şehir noktanız” imha edilirse gönderiyi iade edecek.
  • Amerika Birleşik Devletleri: Şehir Merkezi inşa limitinizdeyseniz artık ‘Missouri River Expeditions’ kartı gönderilebilir.
  • Amerika Birleşik Devletleri: Önce ‘Team Alta California Territory’ kartı gönderildiyse Altyapı Vagonları artık Haciendas inşa edemez.
  • Amerika Birleşik Devletleri: Vagonlar artık ‘Rus Amerikan Şirketi’ kartını gönderdikten sonra Blockhouse’lar inşa edebilir.
  • Amerika Birleşik Devletleri: ‘Rhode Island’ Çağ Atlayınca artık doğru vagonu sağlıyor.

Seferler

Genel

  • Queenston Heights: Yerel Elçilikler artık Lenape ile müttefik olduklarında Lenape Savaşçılarını eğitebilir.
  • The Burning of USS Philadelphia: Topluluk tarafından tespit edilen çeşitli küçük sorunlar düzeltildi.
  • Üç Kralın Savaşı: Ahmad Al-Mansur artık bir nüfus yuvası kullanmıyor.
  • Savaş Sanatı – Topçu: YZ isimlerinin oyuncular arasında değiş tokuş edilmesi sorunu düzeltildi.
  • Oynamayı Öğrenin: Geçmişteki denge değişikliklerine uyum sağlamak için çeşitli sorunlar düzeltildi.
  • Hikaye Modu ve Tarihsel savaşlarda çeşitli simge şeffaflığı sorunları düzeltildi.

Medeniyet Dengelemeleri

Genel

Teknoloji

  • Quechuan Dağcılık: Piyade hareket hızı iyileştirmesi +%10’a düşürüldü (%+20’den); maliyet 250y 250a’na yükseltildi (300y 300a’dan)

Birimler ve Binalar

  • Taverna, Salon ve Manastır: İnşaat paneli kullanıcı arayüzündeki ipucu artık inşa edilirse hangi Haydutların ve Paralı Askerlerin mevcut olacağını gösteriyor
  • Granadero: Menzil 12’ye düşürüldü (14’ten); maliyet 150y’e yükseldi (120’den); nüfus 2’ye yükseltildi (1’den) – Not: Granaderos, Menzilli Süvari Caracole Arsenal yükseltmesinden +2 menzil elde edebilir
  • Mercenary Landsknecht: Maliyet 250a’ya yükseltildi (240’tan)
  • Mercenary Gatling Camel: Mermi başına hasar 13’e düşürüldü (15’ten); menzil 14’e düşürüldü (16’dan); Ağır piyadelere karşı çarpan 1,25x’e düşürüldü (1,5x’ten) — Not: Bu, Ağır Piyadelere karşı toplam 2,5 kat genel Piyade çarpanıyla stacklenir (3x’ten)

İngilizler

Birimler ve Binalar

  • Manor House: Maliyet 140o’a yükseltildi (135’ten)

Hollandalılar

Uygarlık

  • Başlangıç Kaynakları: 50y 400a 200o’na ayarlandı (100y 400a 200y’den)

Birimler ve Binalar

  • Banka: İnşa Tecrübe ödülü 105’e ayarlandı (140’tan); öldürme Tecrübe ödülü buna göre ayarlandı

Çinliler

Uygarlık

  • Başlangıç Kaynakları: Başlangıç Keçisi artık yarı yağlıdır (70 ek yiyecek içerir)
  • Konsolosluk (Almanya İlişkileri): Aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir
  • Food Trickle (I, 250e): İhracat maliyeti 200’e düşürüldü (250’den)
  • Coin Trickle (III, 250e): Trickle 1,65 a/s’ye yükseltildi (1,25’ten)
  • Konsolosluk (Rusya İlişkileri):
    • Pasif Bonus: Artık Köylü eğitme süresini ve maliyetini %10 artırıyor (önceden sadece eğitme süresi)
    • Blockhouse (II, 250e): Artık I. Çağ’da mevcut; İhracat maliyeti 225’e düşürüldü (250’den); Artık tüm Savaş Akademisi ve Kale birimlerini düzgün bir şekilde eğitiyor (Alev Silahları ve El Havanları daha önce eksikti)
  • Konsolosluk (Fransız İlişkileri):
    • Yiyecek Kasaları (II): Keşif Çağına taşındı, artık 300 yiyecek gönderiyor (500’den düşürüldü); İhracat maliyeti 150’ye düşürüldü (300’den)
    • Ahşap Kasalar (II): Değişiklik yok
    • Madeni Para Kasaları (II): Kale Çağına taşındı, artık 700 altın gönderiyor (500’den fazla); İhracat maliyeti 450’ye yükseltildi (300’den)
  • Cennet Tapınağı (Çağ Atlama Harikası): Köylü Çağ Atlama Ödülü teması daha genel bir ekonomik tema için elden geçirildi
    • 1. Çağ → 2.Çağ: 2 Köylü (değişiklik yok)
    • 2. Çağ → 3. Çağ : 1 Şehir Merkezi Rickshaw (önceden 6 Köylü)
    • 3. Çağ→ 4. Çağ : 3 Pirinç Çeltik Rickshaw (önceden 9 Köylü)
    • 4. Çağ→ 5. Çağ : 1200 İhracat (önceden 11 Köylü)
  • Cennet Tapınağı’ndaki değişiklikler, Çin uygarlığının ekonomisinin dengeli olmaktan ziyade daha üretken olmasına katkıda bulunan 99 Köylü sınırının çok üzerine çıkmanın mümkün olduğu Antlaşma oyun modunda yaygın bir oyun sorununu ele almayı amaçlıyor.

Teknoloji

  • Exalted Steppe Rider (V): Saldırı ve can puanı iyileştirmesi %40’a düşürüldü (%50’den)

Kartlar

  • Birim Kartı: Daha iyi tanınabilirlik için tüm Çin birim kartı simgelerine renkler eklendi
  • [YENİ] Çay İhracatı (I): “Gemiler 1 Konsolosluk Rickshawı ve 100 İhracat harcar. Ayrıca kalıcı olarak sabit bir İhracat damlası sağlar. ”
  • [YENİ] 1 Uçan Karga (III): “1 Uçan Karga Gönderir.”
  • [YENİ] Ateş Ejderhası Kılavuzu (IV): “1 Uçan Karga ve 2 Honored Flamethrower gönderir. Ateş hızlarını biraz iyileştirir.” (%10)
  • [YENİ] Kaplan Yılı (I): “Kaybettiğin her 2 Öğrenci için, yaşadığın yerde bir Beyaz Kaplan toplanacak (en fazla 12 birime kadar).”
  • [YENİ] Ejderha Yılı (III): “Her Kasaba Merkezi 1 Alev Silahı toplayacak ve her Köy, kendi şehrinizdeki spawn noktanıza 1 Monitör Kertenkelesi toplayacak.”
  • [YENİ] Koxinga (500c, IV): “11 Demir Birlik gönderir ve menzilli atış hızlarını önemli ölçüde artırır.”
  • [YENİ] 1 Alev Silahı + 1 Kale Rickshaw (II): “1 Alev Silahı ve 1 Kale Rickshaw gönderir.”
  • 2 Flamethrower (III): 2 Flamethrower ve 1 Castle Rickshaw olarak güncellendi
  • 4 Alev Silahı (IV): 4 Alev Silahı ve 1 Kale Rickshaw olarak güncellendi

İnka

Uygarlık

  • Başlangıç kaynakları: Yiyecek 300’e düşürüldü (400’den)

Birimler ve Binalar

  • Tambo: Chasqui’nin içlerinde garnizon kurmasını engelleyen bir sorun düzeltildi
  • Kancha: Artık 15 nüfusu destekliyor (16’dan düştü)
  • Bolas Warrior: Maliyet 75y 45a’ya yükseltildi (65y 45a’dan); Piyadelere karşı hasar 0,5x’e düşürüldü (0,67x’ten)
  • Chincha Raft: İnşa limiti artık Kale ve Sanayi Çağlarında +6 artıyor (+8’den) – maksimum inşa limiti 20
  • Chasqui: Artık varsayılan olarak hazineleri alamıyor

Kartlar

  • Quipu Kamayuks (I): Artık Chasquis’in hazineleri toplamasını da sağlıyor
  • INF 6 Huaraca (III): Artık yalnızca bir kez gönderilebilir (önceden sonsuzdu)
  • INF 7 Bolas Warriors (III): Artık yalnızca bir kez gönderilebilir (önceden sonsuzdu)
  • Renegade Spanish (Tümü): Artık yalnızca bir kez gönderilebilir (önceden iki kezdi)
  • Schooners: Artık bu karta erişiminiz yok
  • 10 Bolas Savaşçısı (III): 8’e düşürüldü

Meksikalılar

Uygarlık

  • Başlangıç kaynakları: 400y, 200o ve 100a’ya yükseltildi (300y, 200o ve 100a’dan)
  • Yerleşimci: İnşa limiti 85’e yükseltildi (80’den)

Teknoloji

  • Imperial Salteadores: Saldırı ve can puanı iyileştirmesi %40’a düşürüldü (%50’den)
  • İkinci Garanti: Saldırı ve Can Puanı iyileştirmesi %15’e düşürüldü; Soldado eğitme hızı azaltma %30’a düşürüldü (önceden %40)

Birimler ve Binalar

  • Salteador: Maliyet 60y 60a’ya düşürüldü (70y 60a’dan); Köylü birimlerine verilen hasar 0,75x’e düşürüldü (1x’ten)
  • Hacienda: İnşa limiti 7’ye yükseltildi (6’dan)
  • Bandido: Dynamite Demolition yüklü yeteneği artık Topçuya 0,25x ve Yakın Dövüş Süvarisine 0,5x veriyor; Şok Piyadesi buna göre ayarlandı

Kartlar

  • Gözlemciler (II): Artık Salteador hareket hızını +%5 artırıyor (olağan etkilere ek olarak)
  • Palalar (II): Insurgente saldırı hasarı iyileştirmesi %15’e yükseltildi (%10’dan)
  • Düello Okulu (I): Artık Meksikalılar için mevcut değil
  • Liberation March (III): Eğitme hızı iyileştirmeleri %35’e çıkarıldı (%30’dan)
  • Kader Adamı (IV): Meksikalı Generalin artık Soldados’u eğitmesi Askeri Binalara kıyasla iki kat daha uzun sürüyor
  • Yenilenmiş Ateşli Silahlar (IV): Birimlere karşı kullanılan bomba atar saldırısı artık 18 saniyelik bir bekleme süresiyle yüklü bir eylemdir; artık Topçuya 0,5 kat etki ediyor; minimum aralık kaldırıldı
  • Yedekler (IV): Artık Insurgente eğitme hızını da %20 artırıyor (olağan etkilere ek olarak)
  • Yedi Kanun (III): Ticaret Çağına Taşındı (Kaleden); efekt, “Yedi benzersiz Meksika birimi ve binasının tümü, oluşturulduğunda %50 daha fazla XP verir, ancak yalnızca bu oyundan en az 1 tane oluşturduysanız” olarak değiştirildi (önceden her birinden 1’inin haritada her zaman bulunması gerekiyordu veya efekt durduruldu çalışma: Insurgente, Soldado, Salteador, Chinaco, Padre, Cathedral ve Hacienda)
  • Tzotzil Uprising (Chiapas, II): Artık her Hacienda için 3 Maya Holcan Javelineer gönderiyor (4’ten düştü)
  • Maya Mahsulleri (Chiapas, II): Maya Mahsulleri sandığı artık 300 yiyecek içeriyor (350’den düştü)
  • Rancheros (I): Cuatrero’nun ortaya çıkma oranı 80 saniyeye çıkarıldı (önceden 70)
  • Yerli Savaşçılar (IV): Artık Kale Çağında mevcut (önceden Endüstri Çağındaydı)

Devrimler

  • Orta Amerika: Devrim maliyeti 350 yiyecek, odun ve altına düşürüldü (400’den)
  • Baja California: Aşağıdaki şekilde ayarlandı
    • Devrim maliyeti 350 yiyecek, odun ve altına düşürüldü (400’den)
    • ‘Baja California Bölgesi’ kartını gönderdikten sonra bir Hacienda’ya çekilen Avlanabilir birimlerin (İnekler, Cuatreros, vb.) üretim hızını iyileştirmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Yucatan: Meksika’ya dönüş maliyeti 2500 yiyecek, odun ve altına düşürüldü (3000’den)
  • Rio Grande: Aşağıdaki şekilde ayarlandı
    • Meksika’ya dönüş maliyeti 2500 yiyecek, odun ve altına düşürüldü (3000’den)
    • Ağır Topçu taktiğinin herhangi bir birim oluşturmamasına neden olan Fabrikalarla ilgili bir sorun düzeltildi
  • Kaliforniya: Aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir
    • “Lancers of California” kartı artık Imperial Cavalry yükseltmelerinin ücretsiz olarak araştırılmasına izin veriyor (önceden 1500o 1500a’ya mal oluyordu)
    • California Robber Barons kartının Fabrika oluşturma sınırındaysa gönderilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi
    • İpucunda belirtildiği gibi California Haciendas kartının Hacienda inşa limitini artırmamasına neden olan bir hata düzeltildi
    • 1600 Altın kartının “Pánuco Waterway” kartından etkilenmesini engelleyen bir sorun düzeltildi (Tampico, IV)
  • Teksas: “Texas Navy” kartı artık düzgün bir şekilde “İmparatorluk” deniz yükseltmelerini ücretsiz yapıyor
  • Maya: Aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir:
    • British Weapons Trade: Artık Light Cannon can puanını topçuya +70% karşı artırıyor (önceden yapmıyordu) – not: bu değişiklik, Light Cannon’ların artık yok edilmek için bir Culverin tarafından iki kez vurulması gerektiği anlamına geliyor
    • Maya Holcan Javelineer: İnşa limiti 10’a düzeltildi (7’den)

Amerika Birleşik Devletleri

Birimler ve Binalar

  • Kovboy: Maliyet 140a’ya yükseltildi (130’dan); Bulls Eye Charged Yetenek menzili 18’den 16’ya düşürüldü ve bekleme süresi 40 saniyeye çıkarıldı (30’du)

Lobiler ve Maç Bulma

Genel

  • Barındırılan çok oyunculu bir oyun için ipucu artık lobide hazır bulunan insan oyuncu sayısını doğru bir şekilde gösteriyor.
  • Çatışma ekranının, Özel Harita olması durumunda oynanan önceki haritayı hatırlamaması sorunu düzeltildi.
  • Sahra Rotaları – LOST artık “Afrika Haritaları” seçimiyle rastgele seçilebilir (yalnızca Çok Oyunculu).
  • Fısıltılarda küfür artık filtreleniyor.

Yapay Zeka

Genel

  • YZ oyuncuları artık Trade Route Monopoly koşulu etkinleştirildiğinde TP’leri yok etmeye odaklanıyor.
  • Amerikan YZ Minutemen Levy kullanacak
  • Yapay zeka artık çiftçiliğe geçmeden önce daha uzun süre bekleyecek, bunun yerine daha fazla doğal kaynak kullanmaya çalışacak.
  • Köylülerin engellenen bir kaynağa ulaşmaya çalışırken takılıp kalması düzeltildi, artık erişilebilir bir kaynağa geçecekler.
  • Yapay zekanın, başlangıç Şehir Merkezinin etrafındaki ağaçları toplaması artık engellenmiyor. (Köylüler sıkışıp kalmaması için yapıldı)
  • Son yama ile tanıtılan ve YZ’nın önceden hazırlanmış HC destesindeki kartlara artık öncelik vermemesine neden olan bir hata düzeltildi. Çok fazla birim sevkiyatı olan güvertelerle sonuçlanıyor.
  • Bazı ev çoğalması yapan yapay zekaların, Keşif Çağında birden fazla Ev ve bir Ticaret Merkezi inşa etmesine neden olacak ve ilerleme zamanlamasını önemli ölçüde yavaşlatacak bir hata düzeltildi.
  • Çiftlik inşa etmeye çalışan Vagonların, Köylülerin temeli bloke etmesi nedeniyle takılıp kalması düzeltildi.
  • Köylülerin zaten nakavt edilmiş düşman Kaşiflere saldırmaya çalışması düzeltildi.
  • Köylülerin, saldırı altında değilken düşmanları kovalamaları düzeltildi.
  • 2 YZ aynı anda teslim olmaya çalıştığında, izin verirseniz düşman YZ’nın teslim olmamasına neden olacak bir hata düzeltildi.
  • Kaynak üretebilen tüm binalar artık hangi kaynağın üretilmesi gerektiğini hesaplamak için uygun yöntemi kullanıyor.
  • Yapay zekanın ağaçları bittiğinde, kaynak üreten binalar artık her zaman ahşap olacak.
  • “Kolay” YZ artık saldırmayacak, bu zorluğun orijinal tasarımıydı, ancak bir süre önce istemeden saldırma yeteneğini kazandı.
  • “Standart” YZ artık yalnızca Sanayi Çağı’na ulaştıktan sonra veya biri önce yapay zekaya saldırdığında saldıracak. Bu aynı zamanda bir noktada kaybolan orijinal tasarımdı.
  • Düşman takım bir Ticaret Noktasını etkinleştirmişse, YZ artık Ticaret Noktalarına saldıracak.
  • YZ’nın dahil olduğu büyük savaşlar sırasında sabit gecikme artışları.
  • YZ’nın King of the Hill hedefini görmezden gelmesi düzeltildi.

Diplomasi Menüsü

  • Saldırı veya savunma komutu. YZ’nın saldırması veya savunması için haritada bir nokta işaretleyin. YZ, düşman ve müttefik binalar için verdiğiniz noktayı tarar.
    • Düşman binaları bulursa, o düşman üssüne saldıracaktır. Müttefik binalar bulursa, gelip o müttefik oyuncuyu savunur.
    • YZ, bina olmayan alanlarda verilen komutları kabul etmeyecektir. YZ ayrıca çok az askeri varsa komutunuzu reddedebilir.
  • Bir haraç komutu isteyin. Bu seçenek bu yamadan önce de çalışıyordu. Yapay zeka, kendi kaynak durumunu analiz edecek ve size bir kerelik saygı gösterip gösteremeyeceğini belirleyecektir.
  • Kaynakları zamanla besleyin komutu. YZ her zaman size kaynak göndermeyi deneyeceğini onaylayacaktır. Her dakika kaynak durumunu analiz edecek ve ardından size uyup uymuyacağına karar verecek.
    • Bu nedenle, zamanla YZ’dan size yiyecek vermesini talep edebilirsiniz, ancak YZ’nın hiçbir zaman yedek yiyeceği olmaz, o zaman sizi asla takdir etmeyecektir.
  • Belirli bir komut türündeki birimleri eğitin. YZ’nın Piyade, Süvari veya Topçu’ya odaklanmasını seçebilirsiniz. Aynı anda 2 türe odaklanmasını sağlayamazsınız, zaten Piyade’ye odaklanırken Süvari’ye odaklanmasını isterseniz, önce Piyade odağını iptal eder.
    • Buraya odaklanmak, söz konusu birim tipini eğitirse YZ’nın daha büyük bir şansı olduğu anlamına gelir, bu %100 garanti değildir.
  • Bir strateji komutu belirleyin. Bu seçenek, bu yamadan önce de işe yaradı. Yapay zekadan kaplumbağa yapmasını istemek, yapay zekanın anında çok sayıda kule inşa etmesine neden olur. Acele etmesini istemek, YZ’nın 0 kule inşa etmesine neden olur.
    • Kulelerin tepesinde, YZ’nın kararları her türlü yerde belirli bir stratejiye doğru etkilenir.
  • Mevcut tüm komutları iptal edin. Tüm komutlarınızı istediğiniz zaman aynı anda iptal edebilirsiniz. Yalnızca saldırı/savunma komutu iptal edilemez. Çünkü bu, YZ birimlerini, ideal olmayan ne yapılacağı konusunda uygun rehberlik olmadan savaş alanında bırakabilir.
    • Yararlı bilgi: Bu diplomasi menüsü, kampanyalar, tarihi savaşlar veya senaryolar içinde çalışmaz. Bu içerik, söz konusu görev için özel olarak yapılmış özel YZ’lara sahiptir. Bu menü, bu YZ’ların amacı olmayan müttefiklerin nasıl davrandığını büyük ölçüde değiştirebilir.
    • Yapay zeka, Keşif Çağındayken isteğinizi her zaman reddedecektir. Yapay zekanın düzgün çalışabilmesi için önce kendisini parazitsiz olarak kurması gerekir.
    • Güzel bir ek olarak, bu yeniden çalışma ile birçok YZ ses hattı yeniden uygulandı

Yazar: Mertcan Elçi

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV