Age of Wonders: Planetfall’da Oyunun Yapısı ve Hedefler

https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/718850/ss_3ce7b214cce3eb3559b01149f6a211c8e278e9f1.1920x1080.jpg?t=1527020423

Age of Wonders: Planetfall geliştirici günlüklerinde bu haftanın konusu oyunun yapısı ve hedefler.

Herkese merhabalar, Age of Wonders: Planetfall için yazılmış ilk geliştirici günlüğüne hoş geldiniz. Bugünden itibaren Triumph ekibi haftalık olarak sizlere oyunun geliştirilişiyle ve daha da önemlisi oyunun kendisiyle ilgili bilgiler verecek. İlk olarak Age of Wonders 3 topluluğuna bir bilgilendirme yapalım, Age of Wonders forumları bu yılın sonuna doğru kapanacak dolayısıyla kendilerinden ricamız gelip Paradoxplaza’ya üye omlaları. Eski forumumuzu kapatarak spam botlarıyla mücadele edeceğimiz zamanı oyun geliştirmesine harcayabiliriz.

İlham: Gandalf’ın sakalları aşkına, bilim kurgu temalı bir Age of Wonders oyunu mu? Evet, bu tarz bir oyun hem topluluk tarafından uzun zamandır talep edilen bir şeydi hem de ekibimizin Star Wars, Dune, Fallout, Starship Troopers gibi bilim kurgu yapımlarına olan ilgisi düşünüldüğünde bizi heyecanlandıran bir fikirdi. Aynı zamanda savaş odaklı 4X oyun formülümüzün bilim kurgu yapısı için çok ideal olduğunu, futuristik silahlarla daha bile iyi işlenebileceğini düşünüyoruz, son olarak tamamiyle yeni bir şey yaratmak oyunda yaratıcılık yönünde çok daha serbest olabilmenizle sonuçlanıyor.

İlk Bilgi: Parçalanmış Yıldız Birliği’nin varislerinden birisi olark uzun süren kozmik karanlık çağdan çıkıyor ve halkınıza daha iyi bir gelecek oluşturmaya çabalıyorsunuz. Eski İmparatorluğun kaybedilmiş dünyaları arasında seyahaet edebiliyor, bu gezegenlerde bu kadim gelişmiş uygarlıktan çeşitli kalıntılara rastlayabiliyorsunuz. Bu esnada bir yandan eski teknolojileri tekrardan keşfederken, bir yandan da kendi icatlarınızı yapmanız gerekiyor. Sosyal doktrinlerle kolonistlerinize yön verirken bu gezegenlerde yalnız olmadığınızı farkedeceksiniz, diğer haneler Yıldız Birliğini yeniden kurmak için sizlerle rekabet edecek, eğer kazanan olmak istiyorsanız bir yandan cephanenizi güçlendirirken diğer yandan diplomasi yapmasını bilmelisiniz.

Hedeflerimiz:

  • Yeni bir hikaye etrafında şekillenen, kendine has oynanış fırsatları barındıran yeni bir ortam oluşturmak.
  • Yakın dövüş odaklı muharebeleri bilim kurgu temasında, yokedilebilir arazi koşullarıyla birlikte yeniden tasarlamak. Vuruş şansı mekaniği eskisinden biraz farklı olarak geri dönüyor.
  • AoW3 ile kıyasladığımızda ekonomi ve diplomasiyi geliştirmek istiyoruz, artık oyunlar oyun içerisinde oluşturulan gezegenlere hükmetme üzerinde işliyor.
  • Triumph’ın 4. nesil 64 bit oyun motorunu hazırlamak, bu oyun motoruyla bir yandan bizim işimiz kolaylaşır ve daha dolu ve daha güzel dünyalar oluştururken, bir yandan da modcuların işi kolaylaşacak.

Oynanışla oyunun konseptine dair bir arada bilgi içeren şeylerden birisi şüphesiz ki oyundaki birimler, aşağıda Vanguard Liberator birimini Flechette silahları ve Jetpack modlarıyla görüyorsunuz, birimin adı Screaming Eagle olarak verilmiş, siz olsanız nasıl bir isim verirdiniz?

KOQLVe.jpg

Önümüzdeki hafta sizlere oyunun konusundan bahsetmeye devam edecek ve Yıldız Birliğinden bahsedeceğiz.

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV