Victoria 3’te 1.3.5 Güncellemesi


Victoria 3 geliştirici günlüklerinde bu hafta 1.3.5 güncellemesi yama notlarından ve VOTP geliştirmelerinden bahsediliyor.

İyi Perşembeler! Bugün, 26 Haziran Pazartesi günü yayınlanacak olan 1.3.5 güncellemesindeki değişikliklerin son listesini açıklayacağız (ancak daha fazlası sonda!)

Birkaç hafta önce de belirttiğimiz gibi, 1.3.5 Güncellemesi her zamanki yayın sonrası yamalarımızdan daha büyük, çünkü bu fırsatı sadece tespit ettiğiniz bazı hataları düzeltmek için değil, aynı zamanda Voice of the People’daki içerikte çok ihtiyaç duyulan bazı geliştirmeler yapmak için de kullanmak istedik. Voice of the People’a sahip olmayanlar için, ana oyunda da bazı yeni yüksek etkiye sahip geliştirmeler var.

Ancak bu, mevcut kayıtlarla ilgili sorunlar olabileceği anlamına geliyor. Kayıt oyunlarınız sorunsuz bir şekilde yüklenecektir, ancak özellikle Voice of the People’da Fransa olarak oynuyorsanız, bazı yeniden düzenlemeler mevcut kayıtlardaki ilerlemenizin tahmin edilmesi zor şekillerde bozulmasına neden olabilir. Her zaman olduğu gibi, devam eden oyunlarınızı tamamlamak için Steam’de 1.3.3 sürümüne geri dönebileceksiniz.

Bununla birlikte, güncellemelere geçelim! İlk olarak, Voice of the People’da yapılan geliştirmeler. Burada, 88’inci Geliştirici Günlüğünde açıklandığı gibi, aldığımız geri bildirimler doğrultusunda içeriği geliştirmeye odaklandık. Örnek olarak, işte gözden geçirilmiş Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisi:
DD90_1.png
Gördüğünüz gibi, Günlük Girdisi artık seçtiğiniz adayı tahta çıkarmak için bir zamanlayıcıdan ziyade üç hanedan arasında gerçek bir yarışa dönüştü. Tercih ettiğiniz adayı seçmeye devam edeceksiniz, bu da size karakterleri o hanedanı desteklemeleri için etkileme seçeneği sunuyor, ancak bu, Günlük Girdisi tamamlandığında tahta geçecek olanın o hanedan olacağı anlamına gelmiyor.

Peki her hanedan için ilerleme oranını ne belirler? Bir göz atalım:
DD90_2.png
Karakterlerin şöhreti bunun için bir etkendir. Bu sadece Çıkar Grubu liderleriyle sınırlı değildir – hükümdar, varis, generaller, amiraller ve kışkırtıcıların hepsi bu oranı etkileyebilir. Dahası, tüm bunlar amacınıza doğru cezbedilebilir ve bunu yapmak için size daha fazla fırsat vermek amacıyla Cezbetme etkileşiminin bekleme süresi 2 yıla indirilmiştir (5’ten). Kışkırtıcılar çok fazla Şöhrete sahip olma eğiliminde olduklarından, adayınız için kışkırtmaya davet edebileceğiniz ve rüşvet verebileceğiniz birini bulmak davanıza çok yardımcı olabilir – veya Bonapartist davaya yardımcı olmak için Bonapartist Generallerden birini sizin için zafer kazanması için savaşa gönderebilirsiniz.

Bir diğer önemli faktör de uygun ideolojiye sahip kişiler tarafından yönetilen Çıkar Gruplarının tesiridir. Eğer Çıkar Gruplarını bir şekilde hükümete sokabilirseniz bu etki katlanarak artar.

Belirli bir türden bina seviyeleri önemli bir etkendir. Bonapartistler askeri binalardan, Orleancılar endüstriyel binalardan ve Lejitimistler tarımsal binalardan ilerleme kazanırlar. Fransa’nın askeri hazırlığını artırmak zorunda hissederseniz, bu Bonapartist davayı destekleyecektir. Bunun Askere Alım Merkezlerini de kapsadığını zor yoldan öğrendim – askerleriniz tamamen seferber edildiğinde ve savaş devam ettiği sürece Bonapartistler Fransa’da çok fazla söz sahibi olacaklar.

Hükümetinizin meşruluğu hanedan hakimiyetini de etkileyecektir. Şu anda tahtta olan hanedan için, pozitif Meşruluk (50’nin üzerinde) ilerleme oranını artırırken, diğer hanedanlar için (daha az ölçüde) azaltacaktır. Bu sadece Orléans hanedanı için geçerli değildir, çünkü Fransa monarşiyi kaldırıp yeniden kurarsa, tahta farklı bir hanedan oturabilir ve Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisi yeniden ortaya çıkabilir.

Elbette, Günlük Girdisi ile ilişkili olaylar sırasında verdiğiniz kararlar da önemli olacak ve bu da hanedanın ilerleme hızı üzerinde başka etkilere yol açabilecektir.

Bu Günlük Girdisini mümkün olan en kısa sürede çözmeye çalışmak için çok iyi bir neden var:
DD90_3.png
Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisi aktifken, tüm Fransa’ya Cumhuriyetçi Huzursuzluk etkeni uygulanır. Bu, sadece yüksek bir Meşruluğa dayanarak Sadıklar kazanmayı çok zorlaştırır, ancak düşük bir Meşruluktan Radikaller kazanmayı çok kolaylaştırır. Ayrıca ideolojik olarak tutarsız bir hükümetle meşru bir hükümeti ayakta tutmayı da zorlaştırır; Direniş Partiniz birkaç farklı hanedanın Çıkar Gruplarını içeriyorsa, çatışmalar nedeniyle Meşruluğunuzu sürdürmeniz muhtemelen zor olacaktır. Son olarak, ortaya çıkabilecek herhangi bir Siyasi Hareketin Radikalizmi normalden daha yüksek olacak, bu da siyasi taleplerin silahlanmayla sonuçlanma olasılığını artıracaktır.

Son olarak, başarısızlık koşullarına bir göz atalım:
DD90_4.png
Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisinin karmaşaya ve cumhuriyetçiliğe dönüşmesi ihtimal dışı değildir. Fransa’da Başkanlık Sistemli Cumhuriyeti destekleyen bir Çıkar Grubu varsa ve başkentte Kargaşa oldukça yüksekse ve aşağıdakilerden biri doğruysa bu gerçekleşecektir:

  • Fransa Halkların Baharını yaşıyor
  • Fransa’da %25’ten fazla Radikal var
  • Bir iç savaş çıkmak üzere

Bu, Fransa’ya geçici bir Hükümet getirir, devleti bir Başkanlık Cumhuriyeti ve Atanan Bürokratlar olarak değiştirir, mevcut hükümdarı sürgüne gönderir, Cumhuriyetçiliği destekleyen bir Çıkar Grubu liderini Başkan yapar ve bir seçim çağrısında bulunur. Ancak elbette Fransa daha sonra Monarşiyi yeniden canlandırırsa, hanedan hakları sorunu yeniden ortaya çıkacaktır.

Öte yandan, Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisi’nde başarılı olur ve adaylardan birini tahta çıkarırsanız:
DD90_5.png

Yine de yönetme becerisine sahip olduğunuzu kanıtlamanız gerekecek:
DD90_6.png
Napolyon’un istikrarlı bir hükümet sağlayabileceğini kanıtlayamadığınız sürece bu Günlük Girdisi üzerinde hiçbir ilerleme kaydedilmeyecek ve bunu sürdürdüğünüz sürece Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisi (ve bunun cumhuriyetçi huzursuzluk açısından Fransa üzerindeki etkisi) devam edecektir. Bu aynı zamanda Napolyon (veya her kimse) saltanatını pekiştirirken Bölünmüş Monarşistlerin hala başarısız olabileceği anlamına gelir.

Bölünmüş Monarşistler Günlüğü Girdisi’nde yapılan geliştirmelere ek olarak Voice of the People’da yapılan başka geliştirmeler de var, bu yüzden tüm değişiklik listesini gözden geçirelim:

DD90_7.png

Geliştirmeler

  • Derinliğini ve oyuncu etkileşimini artırmak için Bölünmüş Monarşistler günlük girdisi yeniden düzenlendi
  • Fransa’nın Lüksemburg’u satın alma kararı eklendi
  • Fransa doğal sınırlarını ilan ettikten sonra, savaş hedefi ülkeleri Fransız saldırganlığı konusunda uyaran ve ilgili ülkelere zorunlu askerlik etkeni ekleyen bir olay alırlar
  • Başarılı darbeciler artık mevcut kanunu tercih etmedikleri takdirde çıkarılmakta olan bir kanunu iptal ediyor
  • Fransa’da sosyalist bir devrim artık bir Konsey Cumhuriyeti olarak başlayan bir Komüne neden olacaktır
  • Meşru Hanedanlığı Güçlendir günlük girdisi, söz konusu hanedanlık olarak meşruluğu korumayı gerektirecek şekilde ayarlandı
  • Fransa oyuncusu, hükümdarlar veya varisler dışındaki herhangi bir karakteri (Generaller, Amiraller ve Kışkırtıcılar dahil) seçtiği hanedan ideolojisine yönlendirebilir
  • Oyuncular Garibaldi ve Çinhindi olaylarıyla ilgili bilgileri gerçekleştikçe alacaklar
  • Cumhuriyetçi bir Fransa olarak Monarşiyi yürürlüğe koymak artık oyuncudan tahta çıkarmak için tarihi bir aday seçmesini isteyecek

Arayüz

  • Fransa doğal sınırlarını ilan edince eklenen yeni bildirim
  • Bölünmüş Monarşistler ve Meşru Hanedanlığı Güçlendir Günlük Girdilerinin kullanılabilirliği artırıldı
  • Fransız hanedan ideolojilerine Cezbetmeyle ilgili birkaç tetikleyici artık çok daha okunaklı olmalıdır
  • Tüm Cezayir Günlük Girdisi bilgi kutuları temizlendi ve Cezayir’in Bakanlıkları Günlük Girdisi için gereksinimler artık Provence’a atıfta bulunmayacak

Denge Değişiklikleri

  • Bölünmüş Monarşistler Günlük Girdisi üzerindeki Yeni Cumhuriyetçi Huzursuzluk etkeni, düşük Meşruluktan Radikalleri artırır, yüksek Meşruluktan Sadık olanları azaltır, hükümette karışık ideolojilere sahip olmanın Meşruluk cezasını artırır ve hanedan krizi devam ederken Siyasi Hareketlerin Radikalizmini artırır
  • Bir Çıkar Grubunu hükümetten uzaklaştırarak darbeyi önlemenin zorluğu ve Onay cezaları arttırıldı
  • Hanedan İdeolojisine Cezbet bekleme süresi 5 yıldan 2 yıla indirildi
  • Bölünmüş Monarşistler ile ilişkili bazı olayların bekleme süreleri artırıldı

YZ

  • Fransa’nın hanedan kontrolüne bağlı olarak, varsayılan stratejiler ve ayrı yönetim, diplomatik ve siyasi stratejiler için ayarlanmış Fransız YZ ağırlıkları
  • Lejitimistler ve Bonapartistler, teokrasi olması halinde Papalık Devletlerine karşı Korumacı bir tutum takınma yönünde ilave ağırlıklara sahiptirler (yani Papa’yı daha fazla korumak isteyeceklerdir)
  • İspanya bir monarşi ise Lejitimistlerin İspanya’ya dost olmak için ek bir ağırlığı vardır
  • Fransa’nın bir barış anlaşmasında ilgili Cezayir topraklarını talep etme olasılığı daha yüksektir
  • Cezayir’in Fethi Günlük Girdisi aktif olduğu sürece Fransız Yapay Zekası Cezayir’i fethetmek için daha tutarlı bir şekilde çaba gösterecektir.
  • Fransa’nın Cezayirdeki ülkelere karşı uygun bir diplomatik duruş (fetih) sergileme olasılığı daha yüksektir

Hata Düzeltmeleri

  • Voice of the People’daki birçok olayın seslerinin çalınmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Bölünmüş Monarşistler için on_pulse olaylarının hanedan yönetimini güçlendirirken devam etmemesini sağlandı
  • Garibaldi, bir olay sayesinde sürgüne gönderildiğinde artık bir kışkırtıcıya dönüşecek
  • Charles X’in Ölümü olayı için Meşru Hanedanı Güçlendirme aktifken Muşruluk ilerlemesini sağlayan olay seçeneği kaldırıldı
  • Versay’a Yürüyüş olayının iki kez tetiklenmesine neden olan durum düzeltildi
  • french_pretenders_pulse.3 olay tetikleyicisi üzerindeki kısıtlamalar artık anlık etkinin her zaman kapsamını kaydetme şansına sahip olmasını sağlamalıdır
  • d’Orleans hanedanının tüm tarihi üyeleri artık olayları tetiklemek amacıyla “orleanist_leaders” olarak düzgün bir şekilde takip ediliyor
  • Sadece bir kere gerçekleşeceği için Charles X’in Ölümü olayında olan gereksiz bekleme süresi kaldırıldı

Ancak hepsi bu kadar değil. Ana oyunda da bir dizi iyileştirme yaptık, bunlardan bazıları yeni Voice of the People içeriğini desteklemek içindi ama aynı zamanda genel geliştirmeler ve önemli hata düzeltmeleri de yaptık. Çok önemli birkaç tanesi şunlardır:
DD90_8.png

Seferberlikten bu yana en az 6 ay geçtiği sürece artık bir Generali seçerek terhis edebilirsiniz. Bunu yapmak onları derhal terhis edecek ve mal tüketimlerini azaltacaktır, ancak ayırdığınız bütçe sonraki 4 ay boyunca kademeli olarak azaltılacaktır. Yine de, kendinizi uzun süreli bir savaşı başarılı bir şekilde sürdürmek için çok fazla Generalin seferber olduğu bir durumda bulursanız, bu sizin için daha iyi bir seçenek olabilir.

Buna ek olarak, aşağıdaki notlarda daha ayrıntılı olarak özetlendiği gibi Birleşmelerde birçok iyileştirme yapıldı. Ayrıca yeni Sanayi Yasağı kanununu daha anlamlı hale getirmek için geliştirdik ve spam bildirimlerini azaltmak için Çıkar Grubu Özelliklerini etkinleştirildiklerinden farklı bir Onay seviyesinde devre dışı kalacak şekilde değiştirdik. Bu süreçte, mod yapımcılarının Çıkar Grubu Özelliklerini olaylar aracılığıyla değiştirmesini de mümkün kıldık ve farklı ülkeler veya kültürler için benzersiz Çıkar Grubu Özellikleri için birçok olasılık yarattık.

Son olarak performanstan bahsetmek istiyorum. Oyun sonu performansı hem topluluk hem de bizim için büyük bir öncelik ve bu konu üzerinde sürekli çalışıyoruz. Diğer şeylerin yanı sıra, oyun ilerledikçe küçük nüfuslarınızın birleşmesini istediğiniz kadar özelleştirmenize olanak tanıyan bir Toplum Birleşmesi oyun kuralı ekledik. Denemekten çekinmeyin ve performans endişelerinizi çözmede ne kadar etkili olduğunu bize bildirin. Performansı artırmak için yaptığımız tek şey bu değil ve oyun sonunun şu anda olduğundan daha zevkli olmasını sağlamak için çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Geliştirme ve düzeltmelerin tam listesi aşağıda yer almaktadır:

DD90_9.png

Geliştirmeler

  • Bir generali hala savaştayken terhis etmek için yeni karakter etkileşimi. Generaller en az 6 ay boyunca seferber edilmiş olmalıdır ve seferberlik maliyetleri terhis emri verildikten sonra 4 ay boyunca azalarak devam edecektir.
  • Haiti’ye yönelik ‘Nahoş Bir Borç’ adlı başlangıç Günlük Girdisi ve Haiti’nin tazminat/borç krizini ele alan ilgili olaylar eklendi.
  • Haiti’nin Fransız tazminatlarını iptal etme kararı Günlük Girdisine taşındı
  • Birleşme hamleleri artık birleşmeyle ilgili vilayetleri elinde bulunduran ve birleştirmeyi başlatan tarafın destekçisi, müttefiki ya da tebaası olmayan tüm ülkeleri hedef almaktadır
  • Birleştirme hamleleri artık elenmiş Birleşme adaylarını hedef almayacak, ancak Büyük Güçleri hedef alabilecek, bu nedenle İtalya’nın birleşmesi Lombardiya ve Venedik için Avusturya’yı ve Almanya’nın birleşmesi Alsace-Lorraine için Fransa’yı hedef alma eğiliminde olacak
  • Birleştirme hamleleri artık tek bir savaş hedefi yerine ilgili her devlet için ayrı savaş hedefleri ortaya koyuyor
  • Bir birleştirme hamlesi başlatıldığında, başlatıcının tüm birleştirme destekçileri artık onun tarafından ilhak edilir
  • Bir birleşme oyununda karşı taraf artık oyunu başlatan tarafa karşı bir ‘İstila Öncesi Haline Gerilet’ savaş hedefi elde eder
  • Aktif Çıkar Grubu Özelliklerini, artık daha kalıcı hale getirmek ve bildirim spam’lerini önlemek için Onay sınırından yeterince farklı olana kadar devre dışı bırakılmayacak
  • Hükümetin zaten beğendiği bir kanun çıkarılırken talepler artık tetiklenmemelidir
  • Almanya, Hollanda Doğu Hint Adaları ve Paris Komünü için bayrak kantonu tanımları eklendi

DD90_10.jpg

Arayüz

  • Kışkırtıcı’nın desteklediği veya davet edildiğinde başlatacağı/katılacağı Siyasi Hareketi karakter paneline eklendi.
  • Oyuncunun ülkesinde bir kışkırtıcı göründüğünde bir toast bildirimi eklendi
  • Sürgün edilen karakterler artık diplomatik olarak ilgili tüm ülkelere bildirim gönderiyor
  • Karakterler erken terhis edilebildiğinde uyarı vermek için önemli durum eylemi eklendi
  • Ülkeler artık topraklarının bulunduğu bir bölgede hak iddia edildiğinde bilgilendiriliyor
  • Sürgünler bildirim grubu oluşturun ve Mesaj Ayarlarına ekleyin.
  • Bir vilayetin nüfusundan elde edilen altyapı artık bilgi kutusunda sınırını düzgün bir şekilde gösteriyor
  • Karakter Etkileşimleri artık bilgi kutusuna bakmaya gerek kalmadan bekleme sürelerini gösteriyor
  • Yan Bilgi’deki devrim animasyonları ile ilgili bir sorun düzeltildi.
  • 2 eksik etken simgesi eklendi
  • Savaşta Düşük Eğitim Oranı uyarısı artık askeri bütçe seviyesine göre değil, gerçek negatif eğitim oranı değiştiricisine göre tetikleniyor
  • Bilgi kutusuna boş vilayetler için vilayet altyapısı ve kullanımı eklendi

DD90_11.jpg

Denge Değişiklikleri

  • Kışkırtıcı Şöhreti artık sıfırdan Destek oluşturmak yerine Siyasi Hareketlerin mevcut Desteğini güçlendiriyor
  • Endüstri Yasağı kanunu önemli ölçüde geliştirildi. Teknoloji cezaları yarıya indirildi ve sadece Üretim teknolojisine uygulanabilir hale getirildi. 50 özel inşaat ayrımı eklendi. Tüm eyaletlerde %10 tarım üretimi hacmi eklendi. Tüm nüfuslar için -10% beklenen hayat standardı eklendi
  • Düzensiz Piyadeler haricindeki ordu eğitim oranları seviye başına 20’ye düşürüldü, Düzensiz Piyadeler için 10’a düşürüldü.
  • Özellikle daha zengin nüfuslar tarafından Güzel Sanatlara olan talep azaltıldı
  • Özellikle daha zengin nüfuslar tarafından Hizmetlere olan talep artırıldı
  • Nüfus ihtiyaçları kodunda, Hizmetlerin amaçlanandan daha düşük oranda Güzel Sanatlar ile değiştirilebilir olmasına neden olan bir yazım hatası düzeltildi
  • Kanunun çıkarılması sürecindeyseniz Talep Günlüğü Girdisinin zaman aşımına uğramasının azaltılmış etkisi artık ne kadar ilerlediğinize göre ölçeklendirilir; hala ilk aşamadaysanız azaltma yok, ikinci aşamada -5 Onay azaltma ve üçüncü aşamada -10 Onay azaltma

DD90_12.png

Performans

  • Bina parçacık grafikleri optimize edildi
  • Toplum Birleşmesi ayarlarını dünyadaki mevcut nüfus sayısına göre ölçeklendirdik bunun oyun sonu performansına faydası olabilir
  • İstediğiniz toplum birleşmesi derecesini kontrol etmenizi sağlayan yeni bir Oyun Kuralı eklendi

DD90_13.jpg

Modlama

  • Günlük Girdileri artık etkenleri destekliyor ve bunlar aktifken ülkelerine yayılıyor
  • prefers_law trigger’ı eklendi (bir karakter veya çıkar grubu bir kanunu diğerine tercih ederse geri döner)
  • Çıkar Gruplarına artık set_ig_trait efekti kullanılarak hem başlangıçta hem de oyun sırasında ülke başına özgün Özellikler verilebilir
  • currently_active_law_in_group olay hedef bağlantısını ekler (bir kanundan aynı gruptaki şu anda aktif olan kanuna)
  • Düşük/yüksek Meşrulukta Radikal/Sadık kazanç için etken türleri eklendi
  • on_mobilized_general ve on_demobilized_general için on_actions eklendi
  • Karakter scope’ları için demobilize efekti eklendi
  • Karakter scope’ları için mobilization_cost karşılaştırma trigger’ı eklendi
  • Günlük Girdisi veritabanı türleri artık etkinleştirildiğinde otomatik olarak uygulanacak değiştiricileri belirtmek için modifiers_while_active işlevine sahiptir
  • Yeni doğrudan bağlantı ig_trait eklendi

DD90_14.png

Hata Düzeltmeleri

  • Yeni serbest bırakılan ülkelerin herhangi bir Günlük Girdisine sahip olmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Serbest bırakılan ülkelerin, amaçlandığı gibi sadece devrimler için geçerli olmak yerine, her zaman serbest bırakanın devlet dinini almasına neden olan bir hata düzeltildi
  • 0’ın üzerinde ilerleyemeyen Ayrılıkçıların dağılmasını engelleyen bir hata düzeltildi
  • Oyundan çıktıktan sonra ana menüde grafik ayarlarını değiştirirken oluşan masaüstüne çökme sorunu düzeltildi
  • Ülkeyi Özgürleştir savaş hedefleri artık yalnızca birbiriyle çelişen serbest bırakma durumlarına sahiplerse birbirlerini dışlıyorlar
  • Otokrasiler artık düzgün bir şekilde tek partili devletlere geçiş yapacak
  • Yapay zeka tarafından sürgüne gönderilen kışkırtıcılar artık her zaman Sürgün havuzunda yer alacaklar
  • Nadir durumlarda siyasi hareketlerin herhangi bir Çıkar Grubu desteği olmadan devrimci hale gelmesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Ana menüde grafik ayarları değiştirildikten sonra gizli harita nesnelerinin kendilerini göstermesi düzeltildi
  • Darbeler artık devrimci ülkeler tarafından miras alınmayacak
  • Sürgünlerin hangi siyasi hareketi başlatacaklarını tahmin ederken yanlışlıkla bir hareket başlatmayacaklarını belirtmesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Devrimci siyasi hareketlerin radikalizmleri düştüğünde devrimci kalmalarına neden olan bir hata düzeltildi. Radikalizmi çok düşen devrimci hareketler artık normal siyasi hareketlere dönüşüyor.
  • Halkın Baharı Günlük Girdisi artık devrimci ülkeler tarafından miras alınamıyor
  • Kışkırtıcılar artık kışkırtıcı karakter rolüyle uyumsuz roller verildiğinde siyasi hareketlerden ayrılıyor.
  • Devletin Elinde ve Kışkırtıcı olaylarındaki scope hatası düzeltildi
  • Fransız cumhuriyetlerinin liderleri artık düzgün bir şekilde Cumhurbaşkanı olarak adlandırılacak
  • Denizaltılar ve Gemiler şimdi kademesiz yerine seviye başına eğitim oranı cezasına sahip
  • Kanun Yürürlüğe Koyma bilgi kutusunun, son aşamadayken Kanunun bir sonraki kontrol noktasında geçme şansı olduğunu belirtmesi sağlandı
  • Seçilen binanın gerçekten genişletilebildiğinden emin olmak için Bina Genişletme Eğitimi’ne bir denetim eklendi
  • Parlamenter Cumhuriyetlerde Devlet Başkanları artık  Siyasi Güç yerine Çıkar Gruplarının Tesirine (Oy Gücü dahil) göre seçilmektedir
  • Subay ve Centilmen olayının gönderilmemiş bir karakteri hedef almasına neden olan durum düzeltildi
  • Hükümet taleplerinde hata günlüğü spam’ına neden olabilen bir sorun düzeltildi
  • Sürgün olaylarının hata günlüğü spam’ına neden olması sorunu düzeltildi
  • MP’deyken hata günlüğü artık [RandomizableValueFloat.GetValue] ile spam yapmıyor
  • John French artık küçük bir bebekken değil, sadece askeri kariyerine başladığı yıldan itibaren General olarak işe alınabilir

Bu güncellemenin Voice of the People’daki içerik ve ana oyun dengesi ve istikrarı ile ilgili en acil kaygılarınızı gidereceğini umuyoruz.

Başta da belirttiğim gibi, planımız güncellemeyi resmi olarak 26 Haziran Pazartesi günü yayınlamak olsa da, aslında şu anda bir ön sürüm yapımız mevcut! Denemek için Steam 1.3.4-livetest’e geçiş yapabilirsiniz. Hem mod yapımcılarına modlarını uyumluluk açısından güncellemeleri için daha fazla şans vermek hem de ender ayarlar veya kayıt oyunlarında büyük kusurlar olmadığından emin olmak için bu güncellemeyi vaktinden önce kullanıma sunuyoruz. Canlı test sürümünde yapılan kayıtlar, genel sürüm çıktığında onunla tamamen uyumlu olacaktır.

Bu hafta hepsi bu kadar, ancak geliştirici günlüğü programında bir yaz molası vermeden önce önümüzdeki Perşembe günü geri döneceğiz! Görüşmek üzere!

Yazar: Ali Alper Duman

Yayın Direktörü @ Strategyturk

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV