Knights of Honor II: Sovereign’de Çıkış Sonrası İlk İyileştirmeler

Knights of Honor II: Sovereign geliştirici günlüklerinde oyunun çıkış sonrası durumu ve geleceğe dair bilgiler içeriyor.

Merhaba arkadaşlar, “Knights of Honor II: Sovereign” çıkış sonrası ilk geliştirici günlüğüne hoş geldiniz! Oyunu ilk kez oynarken keyif aldığınızı umuyorum. 

Knights of Honor II’nin çıkışı uzun bir yol oldu. Ancak bu her şeyin bittiği anlamına gelmiyor ve bu günlükle beraber oyunun geleceğine ışık tutmaya çalışacağız.

Sizlerden gelen bazı geri bildirimler elimize ulaştı ve şimdiden bazı ince ayarlamalar yapmaya başladık: Cuma günü yayınladığımız güncellemenin bir parçası olarak bazılarınız bunu fark etmiştir. Bazılarınızın oyunun erken aşamasında zorlandığınızı fark ettiğimiz gibi diplomasi ve savaş söz konusu olduğunda oyunun farklı zorluk seviyeleri için daha fazla çeşitlilik sağlayacaktır. Umuyoruz ki bu birkaç önemli değişiklik oyunun farklı zorluk seviyelerini daha dengeli hale getirecektir.

Ayrıca bir çoğunuzun fazlaca cezalandırıcı olduğunu düşündüğünden, krallığınıza ait olan paralı askerleri kiralamak için harcadığınız altın maliyetini kaldırdık. Askeri kanatta artık YZ ordu liderleri desteksiz savaşa girmeyecek, bu tarafların keşif değerlerinin yüksek olduğu durumlarda bariz bir sorundu. Güncelleme ayrıca oyun çökmeleri, savaşlardaki performans düşüşlerini ve çözünürlük değişitirirken yaşanılan bazı sorunları gideriyor.

Bu çıkaracağımız tek yama da değil. Bugünün erken saatlerinde askeriye ile ilgili bazı sorunları ele alan küçük bir yama çıkardık. Varangian Muhafızlarıyla tüm arbaletçilerin gücünü biraz azaltmayı aynı zamanda uzun yaylılar ile tapınak şövalyelerini güçlendirmeyi hedefliyoruz. En önemlisi ise çöl ağır okçularının tamamen bozuk olması (yanlış saldırı değerine sahipler)  ve amaçlanan doğru değerlere getirebilmek için ağır bir şekilde nerfleyerek düzelteceğiz.

Ayrıca düşman ele geçirme noktalarını hızlıca ele geçirip suiistimali önlemek için düşman birlikleri hali hazırda hayattayken bu noktaların ele geçirilme sürelerini büyük ölçüde arttırdık. Yapay zeka hali hazırda bunu önlemeye çalışsa da mevcut durumda bazıları için bunu yapması hala kolay görünmekte.

Sizden gelen geribildirimleri sürekli okuyup değerlendiriyoruz ve bu sayede oyunu değiştirip geliştirmeye devam edeceğiz. Bununla birlikte daha fazla iyileştirme ve düzeltme içeren daha büyük bir güncelleme hazırlık aşamasındadır ve umarım tatilden önce çıkartabiliriz. Birçok kullanılabilirlik sorunlarını ve hatalarını ele alacak ve savaşlarda yapay zeka iyileştirmelerini içerek bunun yanında zorluk seviyeleri daha dengeli hale getirilecek.

Ayrıca önümüzdeki aylarda yapmayı hedeflediğimiz bazı mekanikler için daha iyi açıklamalar ve görsel iyileştirmeler gibi yaşam kalitesi güncellemesi hedefliyoruz.

Araştırdığımız konulardan biri de kamera yakınlaştırma ve uzaklaştırırken değişen harita modları. Bunun çok talep edilen bir özellik olduğunun farkındayız ve hem performans üzerindeki etkinin hem de uygulama açısından fizibilitenin analizini yapıyoruz. Yine de söz veremiyoruz ancak aktif olarak nasıl iyileştirmeler yapılacağının üzerinde çalışıyoruz.

Yazar: Akın Yıldızlı

Strateji oyunlarını seviyorum.

Henüz yorumlanmamış.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • FADYORYA: 1 ve 2. oyun epic gameste, 3. oyun steam'de olursa immortal empires olmuyor değil mi? üçünün de aynı platformda olması gerekiyor
  • Wandervals: 1.14 Sürümü için yama güncellemesine ihtiyacımız var.

KATEGORİLER

ARŞİV