Total War: WARHAMMER III’te 2022 Yol Haritası

Total War, Warhammer III’ün 2022 yol haritasını paylaştı.

Merhaba sevgili Total Warcılar, bugün sizlerle 2022 yılında WARHAMMER III’ü bekleyen yeniliklerden bahsedeceğiz. Bu yol haritasında yeni DLCler, Old World güncellemeleri ve birçok yeni içeriğe dair bilgiler bulunacak. Her zaman olduğu gibi, projelerde çeşitli gecikmeler veya plan değişiklikleri yaşanabilir, bu sebeple her 4 ayda bir oyuna dair bir yazı kaleme alarak üzerinde çalıştığımız güncellemeleri sizlere tanıtacak, planlarımızdaki değişiklikleri önceden size duyuracağız.

WARHAMMER III’ün çıkışı uzun bir serüvenin sadece başlangıcından ibaret. Oyunun zaman içerisinde evrimleştiğini, geliştiğini ve daha iyi bir hale geldiğini göreceksiniz. 6 yıl evvel ilk WARHAMMER oyununun çıkışından bu yana bizleri destekleyen herkese minnettarız. Şimdi gelin Total War: WARHAMMER III’ü 2022 yılında neler bekliyor, onlardan bahsedelim.

2. Çeyrek (Nisan – Mayıs – Haziran)

1.1 güncellemesinin ardından, oyunda devamlı değişikliklerde bulunmak üzere bazı güncellemeler planlamış durumdayız. Bu güncellemeler sadece hata giderimi yapmakla kalmayacak, aynı zamanda oyuna yeni mekanikler ekleyip, muharebe alanında elinizin daha güçlü olmasını sağlayacak.

1.2 Güncellemesi (Mayıs)

Önümüzdeki ay 1.2 güncellemesini çıkarıyor olacağız. Mayıs ayındaki güncellemeyle birlikte topluluk tarafından raporlanan hataları giderip, hem oyuncuların hem de geliştirici ekibi olarak bizim dikkatimizi çeken noktalarda bazı çalışmalar gerçekleştireceğiz. Ana çıkışların (sürümün ilk rakamının değiştiği, 2.0 gibi güncellemelerin) ardından gelen yamalar genellikle bu şekilde olacak.

Mayıs ayının yaklaşmasıyla birlikte, bu güncellemede yer almasını istediğimiz çeşitli konular üzerinde çalışmalarımızı yoğunlaştırıyoruz:

  • YZ ülkeler kuleleri çok hızlı bir şekilde yeniden inşa etmesi
  • Uçan birimlerin yerdeki birimlere saldırmasıyla ilgili sorunlar
  • Menzilli birimlerin müsait durumdaki düşman hedeflerine vuramaması
  • Daemon ülkelerin, otomatik bir şekilde Slaanesh vasallara savaş açması
  • Oyuncuların Slaanesh diyarından çıkamamasına sebep olan hatalar
  • Yapay zekanın oyuncu odaklı oynaması
  • Karın fazla parlaması

Bunların yanı sıra aşağıdaki alanlarda iyileştirmelerde bulunacağız:

  • Otomatik muharebe iyileştirmeleri
  • Birim duyarlılığının arttırılması
  • Tekil düellolar
  • Teknoloji ağaçları
  • Lider tablosu

Mayıs güncellemesiyle birlikte, Total War: WARHAMMER III’e sahip olanlar ilk Regiments of Renown birimlerine erişebilecek. Regiments of Renown, senaryo ve muharebe modlarında normal birimlerin iyileştirilmiş özelliklere ve yeni yeteneklere sahip olan hallerini oyuna ekliyor.

Önceki oyunlarda Regiments of Renown, parayla satılan DLC’lerle oyuna ekleniyordu, serinin 3. oyununda eklentilerin yanı sıra ücretsiz güncellemelerle her ırk için Regiments of Renown ekleyeceğiz. Böylelikle tüm ırkların asker listesini her güncellemeyle tazelemiş olacağız.

3. Çeyrek (Temmuz – Ağustos – Eylül)

1.3 Güncellemesi

1.3 güncellemesiyle birlikte, 2. Regiments of Renown içeriğini çıkaracak ve 2.0 güncellemesi öncesinde bazı ek değişikliklerde bulunacağız.

1.3’ün çıkmasına uzun bir süre olduğu için, içereceği değişiklikler henüz tam anlamıyla netleşmiş değil. Yine de, aşağıda üzerinde çalıştığımız bazı maddeleri inceleyebilirsiniz:

  • Cathay formasyon saldırısında geliştirmeler
  • Yetenek ağacı değişiklikleri
  • Tzeentch ve Slaanesh yenilenme oranları
  • Kara muharebelerinin sıklığı
  • Muharebe odaklı hata giderimleri

Bu çeyrek içerisinde Total War Assembly Kit’i de çıkarıyor olacağız.

2.0 Güncellemesi

2.0 güncellemesi çeşitli iyileştirmelerin yanı sıra, Total War: WARHAMMER III’ün çehresini değiştiren çok sayıda içerik eklemeleri de barındırıyor.

Immortal Empires Beta

2.0 güncellemesiyle birlikte 2. oyundaki Mortal Empires’ın Total War: WARHAMMER III için düzenlenmiş hali olan Immortal Empires oyuna ekleniyor. Oyunlara sahip olmanız durumunda, bu oyun modu sayesinde 3 WARHAMMER oyununun ortak haritasında sevdiğiniz ırklarla oynayabiliyorsunuz.

Immortal Empires çok büyük çaplı bir proje ve gelecekte büyümeye, gelişmeye devam edecek. Bu sebeple başlangıçta “açık beta” ismiyle sizlere sunacağız. Bu açık betada denge değişiklikleri, harita iyileştirmeleri, ırklar ve diğer alanlarda oyunculardan gelen yorumlar doğrultusunda çalışmalarda bulunacak, sizlerin beklentilerini karşılamakla kalmayıp bu beklentilerin ötesine geçmeyi hedefleyeceğiz.

Immortal Empires hakkında paylaşacağımız daha çok şey var, bu sebeple betanın çıkışına doğru bazı yeni paylaşımlarımız olacak. Önümüzdeki ay oyunun DLC direktörü Richard Aldridge sizlerle düşüncelerini paylaşacak, ek olarak betanın çıkışına doğru bir soru cevap etkinliği yapacağız.

Warriors of Chaos

2.0 güncellemesiyle birlikte WARHAMMER I veya II’de üzerinden geçilmemiş son ırklardan bazılarını güncelliyor, oyuna WARHAMMER III ile birlikte eklenen mekaniklerle onları yeniliyor olacağız. Eski Dünya Güncellemesi olarak adlandırılan bu güncellemelerin ilkinde Warriors of Chaos’a odaklanacağız. Bu güncellemeler yeni sistemler, birimler, özellikler ve denge değişiklikleri içeriyor olacak.

Kan Paketi

WARHAMMER III’ün kan paketi ciddi miktarda görsel efekt içeriyor. Eğer 1. veya 2. oyun için kan paketi satın aldıysanız, bu eklentiyi ayrı bir şekilde satın almanız gerekmiyor. Aynı şekilde, eğer 3. oyun için alırsanız, 1. ve 2. oyun için almanız gerekmeyecek.

Lord Paketi

2.0 güncellemesiyle birlikte ilk lord paketimizi çıkaracağız. Lord Paketleri oyuna yeni Efsanevi Lordlar, normal Lordlar ve Kahramanlar ekliyor. Bunları hem senaryoda hem de çok oyunculu muharebelerde kullanabiliyorsunuz. İçeriğin çıkışına yakın daha net bilgiler paylaşıyor olacağız.

4. Çeyrek (Ekim – Kasım – Aralık)

2.1 Güncellemesi

2022’nin son çeyreğiyle birlikte, 3. çeyrekteki içeriklerin ardından ilk güncellememizi çıkaracağız. 2.1 güncellemseiyle birlikte Immortal Empires için bazı değişikliklerimiz olacak, 2.0 ve beraberindeki içeriklere yönelik gelen yorumlar neticesinde çalışmalarda bulunacağız.

2.2 veya 3.0 Güncellemesi

2022 yılında son bir büyük güncelleme daha çıkartmayı planlıyoruz. Bu güncelleme ya ana güncelleme olacak (yani 3.0), ya da daha küçük bir güncelleme (yani 2.2), ne olursa olsun, bu güncellemenin Immortal Empires’a odaklanmasını planlıyoruz.

Ve 2023

2023 hakkında konuşmak için çok erken fakat geleceğe dair bazı planlarımız var. Yıl içerisinde bu planları tekrar tekrar gözden geçirecek, yaptığımız değişiklikleri sizlere duyuracağız. Aşağıdaki hususların herhangi bir net zamanlaması yok fakat gelecekte üzerinde çalışma yapmak istediğimiz hususların başında geliyorlar:

  • Total War’daki sohbet sisteminde yıllardır bir değişiklik yapmıyoruz. Çok fazla eksiği var, raporlama sistemi yok, 7/24’lük bir sohbet alanını takip etme veya modere etme şansımız yok, bunların her biri sağlıklı bir sohbet sisteminin olmazsa olmazı. Bu sebeple bu alanda çalışmalar yapmamız, kendi alanlarını oluşturmak isteyen oyuncuları desteklememiz, bu sohbet alanlarını başkalarını rahatsız etmek için kullananları ise önlememiz gerekiyor.
  • Domination modu oldukça popüler bir mod ve bu moda yeni haritalar eklemek, ırklarda dengelemeler yapmak istiyoruz.
  • Multiplayer ekibimiz 1. ve 2. oyundaki kara muharebe haritalarını 3. oyuna eklemeyi planlıyor.
  • Multiplayer ekibimiz maç bulma ve rating sisteminin Domination ve Kara Muharebeleri arasında paylaştırılması için bir sistem üzerinde çalışıyor.

Son olarak DLC oyun direktörümüz Richard Aldridge’in sizler için bir mesajı var.

Richard Aldridge:

Sevgili Total War: WARHAMMER topluluğu,

2022 yılındaki yol haritamızı paylaştığımız bu yazıyı fırsat bilip, WARHAMMER III’ün çıkışı sonrasındaki devamlı desteğiniz ve sabrınız için size teşekkür etmek istiyorum.

Total War: WARHAMMER III’ün çıkışıyla birlikte, ekibimiz tamamen sizlerden gelen yorumlar neticesinde oyun tecrübesini geliştirmeye odaklandı. Bu durum ister istemez orijinal DLC yol haritasında bazı sapmalara sebep oldu, bu sebeple bu zamana kadar bilgi trafiğinde aksamalar meydana geldi.

İlk güncellememiz olan 1.1’in çıkışıyla birlikte, DLC ekibi yavaşça en iyi olduğu işe – yani yeni ve heyecan verici içerikler üretmeye – geri dönüyor. Bu şekilde yıllar içerisinde favori karakterleriniz, ırklarınız, eşsiz mekanikler ve çok sayıda farklı hikayeler oyuna eklendi.

Hem ekibimiz hem de ben, eylemlerin sözlerden daha etkili olduğunu biliyoruz bu sebeple yıl içerisinde yeni içerikler ve güncellemelerle oyunun kalitesini arttıracak, hataları giderecek, sizden gelen yorumlar doğrultusunda oyun tecrübesini iyileştireceğiz.

Aynı zamanda, oyunun geliştirilişine dair daha sık iletişime geçerek sizleri bilgilendirmeyi, planlardaki değişikliklere dair haber vermeyi umuyoruz. Gelecekte paylaşacağımız haberler için şimdiden sabırsızlandığımı söyleyebilirim.

– Rich

Yazar: Akın Yıldızlı

Strateji oyunlarını seviyorum.

Yorumla

STRATEGYTURK

Strategyturk'te strateji oyunlarından haberleri, yama notlarını, geliştirici günlüklerini ve daha birçok içeriği Türk strateji oyuncularına Türkçe bir biçimde sunuyoruz. Aynı zamanda yeni çıkan strateji oyunlarının ve eklentilerinin incelemelerini yapıyor, bu oyunlara dair sürekli olarak içerik oluşturuyoruz.

Sosyal medya sayfalarımızı takip ederek strateji oyunlarındaki gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.

Son Yorumlar

  • Furkan: Yüzdelik olarak ne kadar yol aldınız acaba?
  • Yılmaz: 1.3.2 yaması ne zaman çıkar

KATEGORİLER

ARŞİV