Stellaris geliştirici günlüklerinde bu hafta oyunun 2021 yılında aldığı güncellemelere değiniliyor.
Herkese merhabalar, henüz sizlere üzerinde çalıştığımız şeyleri tanıtmak için hazır değiliz fakat Ocak ayıyla birlikte özellikle Unity değişiklikleri ve yeni Vaziyetler (Situations) sistemiyle ilgili bilgiler veriyor olacağız. 13 Ocak tarihine kadar geliştirici günlüğü paylaşılmayacak.
Bu esnada geride bıraktığımız yılı sizler için özetlemek ve desteklerinizden dolayı sizlere teşekkür etmek istedik.
Bu yıl içerisinde:
- Nemesis ve 3.0 “Dick” yamasını çıkarttık, oyuna İstihbarat, Operasyonlar ve diğer birçok mekanik ekledik.
- Sizlerden gelen yorumlar doğrultusunda 3.0 yaması için çeşitli ara güncellemeler çıkarttık.
- Ekibimize yeni arkadaşlar katıldı.
- Vasi Girişimini duyurduk ve 3.1 “Lem” yamasını çıkarttık.
- Plantoid ve Humanoid Tür Paketlerine yeni içerikler ekledik.
- 3.2 “Herbert” ve Aquatic Tür Paketini çıkarttık. Bu tür paketi bu zamana kadar çıkarttığımız tür paketleri arasında en iyi satış performansını gösterdi. En önemlisi oyuna swolephinler ekledik.
Bu yıl içerisinde başardıklarımız için çok mutluyum, ekibimizle birlikte Stellaris’i daha iyi noktalara getireceğiz.
Önümüzdeki yıl da sizlerle, toplulukla birlikte çalışarak Stellaris’e güncellemeler ekleyeceğiz. Gelecek için çok heyecanlıyım, umarım siz de öylesinizdir.
Aşağıda bu yıl içerisinde oyunun geliştirilişi sırasında aldığım bazı ekran görüntüleri yer alıyor.
Tiyanki’ye silah eklesek nasıl olur demiştim…
Geliştirilişin başında assetlerin görünümleri rastgele bir şekilde belirlenmiyordu. Klon casuslar…
Pathfinding üzerinde çalışmak bazen yorucu olabiliyor.
QA ekibimiz Mechanist Origin ile Agrarian Idyll Civic’ini test ederken.
Pandemi bildiğiniz gibi.
Ejderler ilk zamanlar biraz daha cesurdu.
Son olarak geliştirilmekte olan içeriklere dair bazı görseller:
Bir sonraki geliştirici günlüğünü 13 Ocak tarihinde paylaşacağız. O zamana dek herkesin iyi tatiller diliyor, yeni yılını kutluyoruz.