Imperator: Rome geliştirici günlüklerinde bu hafta oyunun geliştirici ekibi tanıtılıyor.
Herkese merhabalar, bir başka Imperator: Rome geliştirici günlüğüne daha hoş geldiniz.
Ekibimizin büyük bir kısmı 1.2 Cicero yamasını tamamlamakla uğraşıyor, açık betada ve yaptığımız iç testlerde keşfedilen çeşitli unsurları düzeltiyoruz. Ekibin geri kalanı ise Livy Yaması üzerinde çalışmaya başlamış durumda ve bu yamaya dair henüz bilgi veremeyeceğiz.
1.2’nin çıkışının iyice yaklaşmasıyla birlikte Imperator: Rome ekibini ve bu ekiptekilerin neler yaptığını oyundaki karakterleriyle birlikte tanıtmak istedim.
İsim & Nick: Johan
Rol: Kreatif Direktör
Ne yapıyorum: Oyun için ne gerekiyorsa… Şu sıralar genellikle tasarım ve kodlama.
Favori Mekaniğim: Mana sistemi! Şaka şaka… Cicero’daki dinamik nüfus sistemini beğeniyorum.
Favori Ülkem: Tartessosİsim & Nick: Arheo
Ne yapıyorum: İçerik Tasarımcısı! Kellikte, müzikbiliminde ve koçbaşlarında ustayım. Imperator’un farklı noktalarında izime rastlanabilir. Her zaman forumda denge, tasarım ve içerikler hakkında konuşmaya açığım.
Favori Mekaniğim: Olimpiyatlar
En Sevmediğim Mekaniğim: Olimpiyatlarİsim & Nick: Henrik & Trin Tragula
Rol: Oyun Tasarımcısı
Ne yapıyorum: İşim oyunun tasarım dökümanlarını oluşturmak ve oyunun dengesini sağlamak. Imperator’da projenin başlangıcından bu yana görev alıyorum, daha öncesinde EU4’ün yegane içerik tasarımcısıydım. Birçok eski Paradox çalışanı gibi öncesinde bu oyunlara çeşitli modlar yaptım.
Favori Unsurum: Paradox oyunlarının haritasına aşığım ve Imperator bana kalırsa bu zamana kadarki en iyi haritalarımızdan birine sahip. Cicero yamasındaki yemek, şehir ve yerleşim sistemini oldukça beğeniyorum.İsim & Nick: Joachim & Snow Crystal
Rol: İçerik Tasarımcısı
Ne yapıyorum: Çizim, ses ve kod olmayan her şey. Harita değişikliğinden tutun hata giderimlerine, olaylardan kararlara. CK2’deki çalışmam gibi genellikle harita üzerinde veya kurulabilir ülkelere yönelik mesai yapmayı seviyorum.
Kişisel olarak haritadaki küçük ülkelerle oynamayı seviyorum bu sebeple Gadir ve Fenikeli ülkelerle çok sayıda oyun açmışlığım var, ilerde hepsine bir özellik vermek istiyorum böylelikle onlarla oynamak daha eğlenceli bir hal alabilir.
İlginç Bilgi: Bir keresinde yeme fırsatı edinemediğim küçücük bir dondurmaya 16 euro verdim.İsim & Nick: Sebastian & Katz
Ne yapıyorum: Ekipte atanmış QA olarak bulunuyorum, projenin başlangıcından bu yana buradayım. Projenin sizlere ulaşan iyi çıkışlara sahip olmasını sağlamaya çalışıyorum, oyunların dışında genellikle kameramla birlikteyim.
Favori Hatam: Mac’i avlayan Hayalet Cassander.İsim & Nick: Giron3
Rol: Teknoloji Şefi
Ne yapıyorum: Teknoloji Şefi kararlar alan ekibin bir parçası, oyunun teknik yapısından sorumludur ve işin akışından ve sürecin işleyişini düzenler. Bunların yanı sıra tasarım ekibiyle fikir alışverişinde bulunup, hata giderimleri ve optimizasyon çalışmaları gibi konularda programlama yapıyorum.
Favori Mekaniğim: Ordu otomasyonu.İsim & Nick: Egladil
Ne yapıyorum: Programcı olarak görev alıyorum. Hem Paradox’a hem de bu projeye yaklaşık 1.5 yıl önce katıldım. Onun öncesinde İsveç’in en eski danışmanlık firmasında mühendislik danışmanı olarak çalışıyordum. Başladıktan sonra projenin neredeyse her yerinde iz bıraktım, yeni içerikler ekledim, bozuk bazı kısımları düzelttim. Programlamanın yanı sıra aynı zamanda Celticia’nın bayrağı bana ait. İşin dışında LARPing ve koloni yönetim oyunlarıyla ilgileniyor, en önemlisi kedimi seviyorum.
İlginç Bilgi: Bir zamanlar OpenTTD’de geliştiriciydim.İsim & Nick: Evan Wu
Rol: Programcı
Ne yapıyorum: Crusader Kings’ten (ilki) bu yana Paradox’un yakın bir takipçisiyim ve yakın bir zamanda firmaya katıldım. Imperator ekibinde bulunmaktan gurur duyuyorum, oynanış mekaniklerini ve yapay zekayı kodlamakla ilgileniyorum. Oyunların dışında ya drone’umu uçuruyorumdur ya da denizde dalış yapıyorumdur.
İlginç Bilgi: Çocukken okulda arkadaşlarla oynadığımız bir strateji oyunu yapmıştım.İsim & Nick: Timor
Rol: 2D/UI Çizeri
Ne yapıyorum: Benim işim oyunun olabildiğince hoş ve çekici görünmesini sağlamak.
Favori Mekaniğim: Olaylar, özellikle olay görselleri. Bu görsellerin sanat stillerini oluşturmak benim için büyük bir zevkti.
Favori Ülkem: Yamato… Şimdi yapmamız gereken tek şey onu haritaya ekleyip birkaç yüzyıl ileriye gitmek.İsim & Nick: Joacim & Carlberg
Rol: Çizim Şefi
Ne yapıyorum: Imperator’un görsel yönlerinden sorumluyum. 3D bilgimle gördüğünüz birliklerin görsel tarzlarını oluşturmada pay sahibi oldum, bunla birlikte iş arkadaşlarımla birlikte dünyanın kendisini boyadık diyebilirim. Her zaman Imperator’un daha güzel görünmesi için, haritanın ve dünyanın daha canlı hissettirmesi için bir şeyler yapmaya hazırım.
İlginç Bilgi: Stockholm’e taşınmadan evvel Longword HEMA dövüşleri yapardım, mesele zırhlara ve üniformalara geldiğinde büyük bir tarih hayranıyım.İsim & Nick: Hörður & Aule_the_creator
Rol: (Serbest) İçerik Tasarımcısı
Ne yapıyorum: Paradox’ta çalışmaya yakın bir zamanda başladım, işin kısası ne yapılması söylenirse onu yapıyorum. Bu zamana kadar genellikle tarihsel olaylar oluşturdum, tarihçi olduğum için iyi denk geldi diyebilirim.
İlginç Bilgi: Boş zamanlarımda ortaçağ ve viking dönemine dair roller/sahnelemeler yapıyoruz.İsim & Nick: Valeska Martins & Valmartins
Rol: UX Tasarımcısı
Ne yapıyorum: Ekibe yakın bir zamanda katıldım, görevim oyuncuya bilginin nasıl sunulduğu konusunda düşünmek ve tüm etkileşimleri olabildiğince akıcı ve anlaşılabilir hale getirmek.
İlginç Bilgi: Eskiden Brezilya’da teknik bir lisede arayüz ve oyun tasarımı dersi veriyordum.Bu haftalık bu kadar, 10 Eylül 2019’da saat 14:00’da Arheo 1.2 Cicero yamasına dair topluluktan gelen soruları yanıtlıyor olacak, kaçırmayın.